Hae Anna.fi-sivustolta

Hyvä kampaaja Tampereelta?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Katja78__, 28.01.2008.

1. Jenskuuuuuu Vierailija

2. Vieras Vierailija

Huonoa palvelua parturi-kampaamo Paakissa Kyttälänkadulla. Työntekijät juoruilivat ja vaikuttivat kireiltä. Paikalla oli myös harjoittelija jolle puhuttiin todella tökerösti. En myöskään saanut kuittia, maksoin käteisellä.

3. Pulipää Vierailija

4. Pulipää Vierailija

Ihania, kauniita ja osaavia parturityttöjä Linnainmaan Prismassa!

5. Kampaamo Rasta Vierailija

Kehräsaaressa oleva Kampaamo Rasta on ihan huikea! Ellu on iha huipputyyppi ja koskaan ei oo tarvinnu pettyä ku oon sieltä lähteny :) Myös muut työntekijät ja rento ilmapiiri saa plussaa :)

6. Bläkissä kävijä Vierailija

7. Bläkissä kävijä Vierailija

8. Bläkissä kävijä Vierailija

hyvää palvelua saanut kiittää ja kumartaa. Bläkissä aina ihana palvelu ja asiakkaat huomioidaan. Myös hyvää työtä. Olen käynyt kauan ja käyn jatkossa. Voin suositella... kiitos Bläkin tytöt!

9. Todellakin Vierailija

Vuolteenkatu 20. Putka Tattoon tiloissa oleva parturi, kai se sitten kuuluu "Putkaan". Johanna on todellinen ammattilaine.

10. Hiusteni katastrofi Vierailija

11. Hiusteni katastrofi Vierailija

Jatkoa Minnan salongin kokemuksiin.

Halusin vaihtaa kampaajaa ja lähdin umpimetsään kokeilemaan Minnan salonkia. Sovimme hiusteni värjäyksestä tietyllä tapaa ja sitä alettiin toteuttamaan. Laitettuaan kokovärin hiuspohjani alkoi kiehua ja kirvellä, mutten tohtinut sanoa heti mitään. Kestin käsittelyajan ja olin helpottunut, kun operaatio päätyi pesuun. Tuntui kuin pääni olisi käsittelyn aikana ollut tulessa!!?
    No, hiuspohjaani jäi kutina jota ei ennen käsittelyä ollut. Kun aikaa oli mennyt 2-3 kk, hiukseni alkoivat lähteä tyvestä juurineen. Mainitsin Minnalle asiasta, mutta hän haki syitä minun omasta terveydestäni (kilpirauhanen ymv.) eikä ottanut asiaa vakavasti, vaikka kerroin tämän 99,9% johtuvan hänen käyttämästään liian voimakkaasta hapetteesta (?).
    Kävin Minnalla edelleen, mutta otin jatkossa vain raitoja folioilla. Koska hiusteni lähtö jatkui ja oli ajaa minut hulluuden partaalle, lopetin käynnit salongissa - syytä ilmoittamatta. Minna ei missään vaiheessa pahoitellut asiaa sen kummemmin, ei ottanut kontolleen mitään, joten totesin hänen olevan kaiken ammattitaidottomuuden lisäksi huono palvelualan ammattilainen.

Siirryin kasviskampaamoon, joka on kalliimpi ja tuloksiltaan epävarmempi vaihtoehto, koska halusin punervaa hiusta jota muuta kampaajat eivät yrityksistään huolimatta olleet kyenneet minulle aikaansaamaan ja hiuspohjaystävällisiä luonnontuotteita. No, ensimmäinen käynti oli lupaava, sain vaaleaa punervuutta ja se tuntui myös pysyvän. Ikäväkseni liikkeen omistaja ei kuitenkaan ottanut minua asiakkaakseen kuten olin toivonut, vaan "jouduin" liikkeeseen kasviskampaaja-harjoittelijaksi tulleen aran nuoren naisen asiakkaaksi. Totesin, että käsittelyt sujuivat joten kuten, mutta leikkauspuolessa oli paljon toivomisen varaa. Olen tottunut kampaajiin, jotka kuulevat mitä asiakas toivoo mutta kertovat/luovat myös oman näköistään leikkausta kullekin asiakkaalle.
    Jatkossa värit eivät pysyneet enää niin hyvin ja viimeksi hennavärjäys harmaaseen juureen ei kestänytkään, vaan häipyi 3 vk kuluttua käsittelystä. Valitin asiasta mutta sain vain selityksiä, miten kasvisvärit elävät käyntikertojen myötä eivätkä he voi taata, että syntyy sama lopputulos. Hmmmm..... Neuvotellessani hinnan hyvitystä uudesta käsittelystä sanoin etten kykene maksaa 149e 3 vk välein (sis. leikkauksen). Minun annettiin ymmärtää ettei hekään voi tulla vastaan useista käsittelyistä. Ilmoitin harkitsevani jatkoa heidän kanssaan, koska lähes joka kerta olin joutunut jostakin asiasta neuvottelemaan tai sanomaan, mutta he kokivat minun valittavan aiheetta. Eli jälleen asiakasta ei kuunneltu!! Mainitsin, että on heidän ammattitaidostaan kiinni mitä kullekin suositellaan ja laitetaan, sillä eihän asiakas voi tietää eri värien ja aineiden vaikutuksesta ja käyttäytymisestä. Tähän lauseeseen suhtauduttiin nuivasti.

Tampere on tupaten täynnä kampaamoita ja kilpailu on kovaa. Ihmettelen, miten nämä "huonot kampaamot" pärjäävät ylipäätään, jos asiakaspalvelusta ja ammattitaidoista tingitään tällä tavoin?! Olen huomannut, että nämä yrittäjät ovat melko lailla oman tiensä kulkijoita, eivätkä he ymmärrä asiakassuhteen jatkumoa saati suosittelun voimaa. Näin tämä minunkin kirjoitukseni päätyi nettiin, kun olin hakemassa uutta kampaajaa itselleni.
    HUOM. Molemmat mainitut kampaamot sijaitsevat Aleksanterinkadulla.......

12. Betty Nyt Vierailija

Juuri näin epäilen minäkin! Nuhjunen paikka ja perusleikkaus vaikka esitin mallinkin hänelle! En suosittele!

13. Tinttinen Vierailija

Parhaat ehdottomasti LoftHair ja hohDesign. Molemmissa käyty monta kertaa aika haastavalla tukalla ja lopputulos on aina ollut ihanan tuhkanvaalea ja nuorekas lob. Esim. hohdesignilla hiusten värjäys ja leikkaus vain 66 euroa ja vielä 10 euroa saa alennusta kun varaa ajan timma.fi:sitä ja käyttää koodin FMDNRL. Eli super halpaa ja lopputulokseen on varmasti tyytyväinen!

14. vierailija Vierailija

Hei, Työskentelen nykyään sammonkatu 70. Hius ja Kauneuspisteessä.Kysyjille vinkki terv. Tanja

15. vierailija Vierailija

Killin parturi-kampaamo Tampereen Lamminpäässä ehdottomasti paras☺
    Yli viisitoista vuotta asiakkaana ja voin vain suositella.

16. Taidan jatkossa värjätä vain itse hiukseni ja leikata kampaajalla korkeintaan tasotusleikkauksia. Moni kampaaja ei osaa värjätä hiuksia ja tuntuu, kuin olisit oppilaan käsittelyssä, joka lopulta ammattiylpeyttään puolustaen väittää keltaista väriä normaalin vaaleaksi. Olen joutunut käydä korjaamassa kampaajien tekemiä mokia moneen kertaan toisella kampaajalla. Erehdyin menemään samalle kampaajalle korjaamaan jo aikaisemmin pilattua lopputulosta Hius ja Kauneusideaan Tampereelle ja siellä oltiin kyllä totaalisen värisokeita. Ei kuunneltu toivettani vaikka oli kuvatkin mukana, lopputulos hirveä ja kun kävin samassa paikassa korjaamassa, värjättiin hiukset tummemmiksi kuin ne olivat lähtötilanteessa, vaikka tarkoitus oli saada vaaleampi lookki. En jaksanut enää tapella vastaan toisella kerralla, koska en halunnut kyseisen kampaajan koskevan enää koskaan hiuksiini. Väriaineallergiaakin vähäteltiin ja iskettiin päänahkaan asti värit, vaikka kielsin ja seuraava päivä menikin sitten allergiaoireissa kärvistellessä.

17. Alalla Vierailija

Kävin Meritalla.
    Leikkaus kesti 10 min ja oli 7 cm liian lyhyt ja epäonnistunut.
    En voi suositella. Itselläkin on kampaajan koulutus.

18. Etsivä Vierailija

Olen käynyt Tampereella jo lähes kymmenellä kampaajalla enkä vieläkään ole löytänyt mieleistä joka osaisi tehdä niinkuin pyydän ja jolla olisi silmää nähdä mikä sopii. Harmittaa tuhlata rahaa ja aikaa huonoon tulokseen. Kampaajalla tulos näyttää hyvältä kun se on kauan föönattu mutta kotona alkaa heti seuraavana päivänä ilmaantua epätasaisia kohtia ja itse on vaikeaa saada sitten tukkaa asettumaan oikein vaikka kuinka laittaa. Joka kerta olen joutunut itse saksimaan erimittaisia tupsuja ja se on hankalaa.
    Tuosta Salon UllaMariasta Hervannassa, että ihmiset olivat kyllä ystävällisiä siellä, mutta leikkaus ei ollut sellainen kuten halusin. Suora leikkaus olikin takaa pidempi ja pidemmät alahiukset pilkottivat epätasaisena alta ja otsis on nyrhitty olemattomaksi, vaikka sellainen otsis-tyyli ei kuulu tuohon leikkausmalliin. Ehkä vanhempi kampaaja tuossa kampaamossa osaisi leikata paremmin, mutta en ole kokeillut käydä hänellä.[/QUOTE]

19. Etsivä Vierailija

[/QUOTE

En ole minäkään Tampereelta löytänyt vielä kampaajaa, joka osaisi leikata asiakkaan hiukset tyylillä ja osaisi myös föönata ne. Käyn edelleen Hgissa Hiushuone Ihanan Eevalla. Aikaa saa kylläkin jonottaa 4 kuukautta.

20. Etsivä Vierailija

En ole minäkään Tampereelta löytänyt vielä kampaajaa, joka osaisi leikata asiakkaan hiukset tyylillä ja osaisi myös föönata ne. Käyn edelleen Hgissa Hiushuone Ihanan Eevalla. Aikaa saa kylläkin jonottaa 4 kuukautta.

21. Etsivä Vierailija

22. vierailija Vierailija

Tampereelta vaikea löytää hyvä kampaaja, helsingissä on parempi valikoima ja timmasta halvat hinnat, koodilla 10€ alennusta: VXPVYH

23. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari