Hae Anna.fi-sivustolta

Hyvä kampaamo Lahdessa

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Sassoon, 12.11.2009.

1. Sassoon Vierailija

Tietääkö kukaan hyvää kampaamoa Lahdessa? Antakaa jotain suosituksia! Kaipaisin sellaista kampaajaa joka oikeasti kuuntelee toiveitani, tuntuu että kun vie kampaamoon jonkun kuvan niin lopputulos ei vastaa yhtään sitä mitä kuvassa, eikä kampaaja edes vaivaudu vilkaisemaan kuvaa kun leikkaa.

2. Sassoon Vierailija

Up, eikö kenelläkään ole kokemuksia?

3. sofia Vierailija

erittäin hyvä kampaamo lahdessa on D´lux, erityisesti Miia Tanner! Mutta varmasti yhtälailla muutkin. itse olen käynyt vain Miialla.

4. shoppailuaddiktio Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Saloon Fizz, sijaitsee Vesijärvenkadulla. Kaverini suositteli tätä minulle eikä turhaan, sen jälkeen en kellään muulla olekaan käynyt kun Jennillä.

5. katastrofi Vierailija

En suosittele D'Luxia kenellekään.

Värjäystä ennen luonnon blondiini kaavailtiin "astetta tummempaa" ja luvattiin, että jätetään omia vaaleita hiuksiani raidoiksi, jotta lopputulos ei ole liian jyrkkä.

Lopputulos: ruskea värikypärä, jossa niskaan jätetty nelisen vaaleaa omaa suortuvaa. Laskutettiin monivärjäyksenä, vaikka kyseessä on todellinen tasapaksu ja väreihini sopimaton väri. Annoin kampaajan toteuttaa itseään, koska luotin ammattitaitoon ja osaamiseen. Eli varmasti voin syyttää itseäni: latvojen tasauksen ja otsiksen siistimisen hän olisi varmasti osannut. Ja jos olisin näyttänyt värikartasta, että pidättäydy vain blondeissa raidoissakin, niin ehkä rutiinityönä olisi saatu se tehtyä. Aika suolaista vain maksaa 120e "rutiinityöstä", minkä takia luotin kampaajan arvostelukykyyn. Se koitui kohtalokseni ja harmittaa tosi paljon. Nyt olen menossa korjauskampaajalle, joka yrittää pelastaa hiukseni, mutta D'Luxelta en vaadi edes korjausta, koska en luota siihen, että osaavat.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri