Hae Anna.fi-sivustolta

Hyvä muotilehti?

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä Nina, 02.01.2012.

1. Nina Vierailija

Mikä on teidän mielestänne hyvä suomalainen muotilehti? Trendi tulee tällä hetkellä, mutta mietin vaihtaisinko Elleen tai Oliviaan? Ikää on alta 30, että olen lehtien suhteen vähän väliinputoaja kun ei oikein meidän perhe, vauva tai kaksplussakaan ole ajankohtainen... ja Gloria ja Eeva sun muut on taas aivan eri ryhmälle suunnattu. Olen sitten selaillut näitä muotilehtiä kirjastossa ja mietin josko niistä olisi joku hyvä tilattavaksi kotiin. Matkalehtiä on tullut myös.

Mitä lehtiä teille tulee ja mitä suosittelette?

2. Anna ja Olivia Vierailija

En pidä Trendistä koska se on liian tenimäinen, enkä Ellestä koska Suomen Elle laahaa muita Elle-maita kuukauden pari perässä. Olivia on aika hyvä, itse asiassa ainoa suomalainen lehti jota tilaan. Anna myös hyvä mutta sitä luen ilmaiseksi koska saan ne lehdet aina ystävältäni =)

3. Anna ja Olivia Vierailija

korjaus = liian TEINIMÄINEN
    (samoin kun Cosmopolitanin suomiversio)

4. ap Vierailija

Joo, Cosmon suomiversio oli harmiton ja huvittava jopa vielä 25v kun kannen vilkaisi kaupassa, nyt tuntuisi jo lähinnä säälittävältä lukea sitä. Tyyliin 20 syytä antaa poikaystävän riisua, testaa oletko bilehile ym. kolmekymppisen elämään sopivaa. :D Trendiä minäkin pidin teinimäisenä, mutta yhtäkkiä huomasin ostavani sen irtonumerona aika usein ja se oli lehti johon uppouduin. Siellä on ihan osuvia kolumneja tykkään niistä tosi paljon ja hyviä kirja ym. vinkkejä.

Me naiset minulle tulee, mutta varmaan kauden lopussa loppuu tilaus. En jotenkin jaksa sitä. Olenkin kirjastossa selannut Annaa ja se vaikuttaa hyvältä. Mietin vain onko Annasta hyviä tarjouksia, jotenkin se vaikuttaa todella kalliilta. Tosin se on lehti, joka riittäisi varmaan kun kirjastossa selaa. Olivia vaikuttaa hyvältä, sitä voisi kokeilla tilata jonkin pätkän. Ellen suhteen ole huomannut saman, että siellä on juttuja mitä muiden maiden Ellessä on ollut jo pari kuukautta sitten...

5. Minun mielikuva Vierailija

Minusta vaikuttaa jotenkin siltä että Trendin ideat otetaan joistakin suomalaisista muotia ja lifestyleä käsittelevistä blogista...... olenko ainoa joka ajattelee näin?

6. Minun mielikuva Vierailija

Kirjoitin blogista yksikössä, mutta piti sanoa että blogeista.
    Eikö siinä ole ollut jopa suomalaisblogien kirjoittajia esittelemässä vaatteita tai jotain?

7. Nina Vierailija

Sekä Olivian että Ellen nettisivuilta löytyy heti etusivulta linkkejä blogeihin. indiedays.fi sivustolta löytyy huikea lista suomalaisia muotiblogeja, mutta osa on siirtynyt sieltä Olivian sivuille bloginsa kanssa ja sponssaavat lehteä samalla. Voi olla että blogeista otetaan ideoita lehtijuttuihin. Sinänsä mielenkiintoista, että blogeista on tullut näin iso osa muotilehtiä. Trendin nettisivustoa en ole niin usein katsonutkaan, mutta varmasti siellä sama juttu.

8. Irtonumero Vierailija

Nämähän on vahvasti makuasioita. Mikäli lehden kotimaisuus ei ole se tärkein kriteeri..itse tykkään Glamour -lehden Brittiversiosta (se "taskukokoinen"). Sitä ei tosin saa Suomessa kuin irtonumeroina. Trendistä tunnen kasvaneeni jo yli (olen 30+), mutta Oliviaa tulee tilattua pieniä pätkiä aina välillä. Ellekin tuli kesällä tovin, mutta se oli minun makuuni liian "ylellinen".

9. Nina Vierailija

Repäisin ja tilasin uuden vuoden kunniaksi pienet pätkät sekä Oliviaa että Elleä. Katsotaan kumpi sitten vetää paremmin sohvan nurkkaan lukemaan ja haaveilemaan.

Kysyin kotimaisia lehtiä, koska niitä on helpommin saatavilla, mutta kiitos Irtonumerolle vinkistä. Olen nähnyt tuon minilehden kaupan hyllyssä, mutta en ole ikinä tutustunut. Varmaan kaiken lisäksi sekoitan sen Hair lehteen, jossa on pelkästään hiusjuttuja.

Siis toki, laittakaa vinkkejä myös hyvistä ulkomaisista lehdistä.

10. Liisi-viis Vierailija

Olivia on lehti, josta tykkään. Voisin alkaa vaihteeksi tilata sitä. Annaa olen joskus tilannut, kun on ollut hyviä tarjouksia, tai sitten naapuri on tilannut ja ollaan vaihdettu lehtiä (olen tilannut Saraa, mutta lehden valmistus loppuu alkuvuonna).

11. Aion ostaa jatkossa Gloriaa, jos siihen palautuu se sama linja joka oli aiemman naispäätoimittajan myötä. Tietääkö kukaan koska Gloria tulee muuttumaan takaisin NAISTENlehdeksi?

12. Nina Vierailija

^edellselle Glorian paluuta kaipaavalle, tuolla aiheissa on alempana keskustelua Gloriasta ja siellä joku kommentoi, että lehdet tehdään muutamaa kuukautta etukäteen ja tämän uuden päätoimittajan ensimmäinen toimittama lehti tulisi ulos maaliskuussa. Eli pari kuukautta vielä tätä siirtymää.

13. Tytti1968 Catpeople

Saadut tykkäykset:
    0
    Tervehdys!
    Minulle tulee Elle. Olen halpakaupassa tekstiiliosastolla töissä ja saan sieltä kivoja vinkkejä muunmuassa esillepanoihin. Pidän Ellestä myös siksi, että siinä ei ole paljoa juttuja muodin ulkopuolelta kuin silloin tällöin ja nekin viittaavat omalta osaltaan muotiin... Trendin voin ostaa joskus satunnaisesti, jos päälikansi kiinnostaa. Trendissä on paljon muutakin ns ylimääräistä ja niinkuin tuossa joku edellä mainitsi, se on Elleen verrattuna erittäin teinimäinen. Sinun kannattaa ostaa irtomyynnistä eri lehtiä, kun näet siinä jotain kiinnostavaa ja sitten tehdä oman maun mukainen päätös.
    Iloista alkanutta vuotta kaikille!

14. marjaana kvist Vierailija

Ota ihmeessä Olivia lehti!!!Suosittelen.

15. Style Vierailija

Jos ulkomaisia saa suositella, niin minun suosikkini on amerikkalainen In Style. Siinä on vaatteita, vähän hius- ja meikkijuttuja, jokunen julkkishenkilökuva ja kuvia julkkiksista punaisella matolla ja julkkiksen upean kodin esittelyjuttu, mutta ei muuta "ylimääräistä" vaan se keskittyy hyvin pitkälti muotiin. Muoti on noin vuoden verran edellä siitä, milloin jutut ilmestyvät täällä kaikkiin kauppoihin. Se joskus vähän harmittaa, mutta muuten aivan mainio lehti sohvalle uppoutumiseen.
    En suosittele brittiversiota, siinä on samat haastattelut viiveellä ja muoti on jotenkin kotikutoisemman oloista kuin amerikkalaisessa versiossa.

16. eila908 Vierailija

Minä haluaisin tilata jonkun hyvän muotilehden, mutta en tiedä yhtään mistä niitä tarjouksia löytäisi.. Lehtimyyjätkin soittavat nykyään niin harvoin.

17. pirkkonen3222 Vierailija

Täältä löytyy minun mielestäni parhaat Lehtitarjoukset. Olen tilannut monta lehteä tuolta sivulta ja ovat olleet aina halvimmasta päästä..

18. marjaleena232 Vierailija

19. lehtiäkintilaillen Vierailija

Suomalaisista Gloria ehdottomasti paras, englantilainen Tatler on myös hyvä ja miehille tietenkin Esquire. Kaikkia voi tilata esim Lehtikuninkaan kautta. Ja ottaa samalla bonuswayn kautta bonukset.

https://www.bonusway.fi/?r=2840363

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri