Hae Anna.fi-sivustolta

Hyvä personal trainer

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä Pete, 10.01.2012.

1. Maria79_ Vierailija

Minulle kuntokompassi/ personal Training studio tuotti melkoisen pettymyksen. Liekö meno ollut sitten aiemmin laadukasta, mutta sitten kusi noussut päähän. Hinnaltaan oli kallis, mutta ei kuitenkaan laadultaan ollut sen kummempi kuin esim. Fitfarmin aiemmin kokeilemani pt. Päinvastoin fitfarmilla katsottiin tekniikkaa tarkemmin kun taas kuntokompassi trainerilta sai itse useamman kerran kysyä liikkeissa mikä tekniikassani on vialla. Olin kuitenkin useamman kerran sanonut kaipaavani apua juuri tekniikan tarkasteluun. Lisäksi ff:ää haukuttiin useasti. (ei suoraan tietty kerrottu kenestä puhutaan, mutta ei jäänyt epäselväksi. ) muistettiin mainita usein että täällä tehdään asiat eri tavalla. No joo, tehtiin tosiaan eri tavalla. :) hinta ainakin oli kovempi.

2. liisa Vierailija

Hassua kuinka ihmisillä on samasta paikasta niin eri kokemukset. Itse olen ollut kuntokompassin asiakkaana melkein vuoden ja en voisi olla tyytyväisempi. Oman pt:ni kanssa kemiat loksahti samantien kohdalleen ja treeni on sujunut loistavasti. Tekniikka on aina ensin katsottu kuntoon ja vasta sen jälkeen lisätty painoja. Itse en ole ainakaan kertaakaan huomannut, että ko.paikassa haukuttaisiin tai arvosteltaisiin ketään, joten kuulostaa oudolta että erityisesti aiemmin käyttämääsi fitfarmia olisi useasti haukuttu.
    Seurasin vierestä kun ystävällä oli pt palkattuna eräältä kuntosalilta. Hinta oli kyllä puolet kuntokompassin hinnasta, mutta niin oli myös kiinnostus treenattavaa ja treeniohjelmiakin kohtaan. Lopulta hän vaihtoi myös kompassille ja on ollut erittäin tyytyväinen, vihdoin kun niitä tuloksia on tullut. Itse voin ainakin lämpimästi suositella kuntokompassia kaikille :)

3. Tosiaan jännä että siun kokemukset eroaa noin paljo näistä muista vastaavista jossa pääsääntösesti kehutaan kuntokopassia. itse liityn kyllä peukuttajien joukkoon :) ffhan on tunnetusti massatuotantolinjaa

4. Leenuska55 Vierailija

Minun PT on Jonna Pitkänen. Aluksi toimi minun fysioterapeuttina ( koska kärsin selkäkivuista ) ja sen jälkeen ollaan jatkettu vielä Personal Trainingillä. Selän kuntoon saanti on ollut pitkä prosessi ja Jonna on vahvasti painottanutkin, että ei nämä asiat taikaiskusta parane. Todella ammattitaitoinen, mutta helposti lähestyttävä ihminen ja hirveän aurinkoinen persoona. Olen pari työkaveriakin saanut innostumaan ja hekin saaneet loistavia tuloksia.

5. Teresa Vierailija

Minä sanon, että Sweatband Trainingin Matias!!
    Olen ollut nyt hänen valmennuksessaan vuoden ja olen pudottanut pelkästään painoa 15kg, mutta tärkeämpänä pidän sitä että senttejä on lähteny 18cm vyötäröltä! :)
    Matias treenauttaa siellä missä aina minulle parhaiten sopii, eli käydään välillä ulkona, urheilukenttällä, kuntosalilla, uimassa jne. Monipuolisuus ja armottomman hyvä motivointi on vienyt ainakin minun kilot ja sydämen <3

6. Tyytyväinen Vierailija

Kuntokompassiin olen tyytyväinen kuntoutus, terveelliset elämäntavat liikunnan ilo ja viimeisenä laohdutus. Fysiotraineri kai paremminkin, tarkkaa ohjeistusta hyvää motivointia, kemiat kohdillaan.kiva pieni sali, missä aamuisin satan olla ainoa asiakas.

7. Tuija75 Vierailija

Kati ProVireestä pk-alueella. Hänen kanssaan sain tuloksia pienillä muutoksilla, ja nyt näistä muutoksista on tullut elämäntapa. Kokemusta hänellä on eri urheilulajeista ja valmentajana antaan tukea ja kannustaa.

8. kylläkannatti Vierailija

Ei halvin, mutta erittäin laadukas ja asiantunteva paikka http://www.personaltrainingstudio.fi/fi/

9. vierailija Vierailija

Älkää ainakaan menkö Coach Laura Hotti:n valmennuksiin tai mihinkään. Jättää asioita tekemättä, eikä häntä kiinnosta kuinka sinulla menee. Tyhjiä lupauksia ja unohtelee asiakkaitaan. Ei voi suositella.

10. Kivuton Vierailija

Selkäkipuiset menkää semmoisen personal trainerin pakeille, jolla on fysioterapeutin koulutus. Helsingissä löytyy googlaamalla ainakin Auronilta, Innostapersonaltrainerilta ja monta muuta. Sopii tapaamisen ja siitä se lähtee. Oppii liikkumaan sen mukaan ja niissä harrastuksissa missä kipu sen sallii.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri