Hyvä vyöhyketerapeutti Helsingissä? Koliikkiin

  • Viestiketjun aloittaja kiitos!
  • Ensimmäinen viesti
kiitos!
Kuullut, että toisista ei mitään apua, toisista vyöhyketerapeuteista paljonkin. Kukahan terapeutti Helsingissä olisi hyvä? Montako kertaa täytyy käydä että tehoaa? Minkä hintaista on?
 
11223344556677
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos!:
Kuullut, että toisista ei mitään apua, toisista vyöhyketerapeuteista paljonkin. Kukahan terapeutti Helsingissä olisi hyvä? Montako kertaa täytyy käydä että tehoaa? Minkä hintaista on?
terveysklinikkalonglife

sitten on Anna Vuotari tai Etnofitnness tai http://www.luontais.info/luontais.pmd/ilmot/ilmo?yid=1313 hinta heillä 50€/1,5h ja vanhemmat opetetaan hoitamaan lasta myös itse.
 
hieroja :)
Itse olen ammatiltani hieroja ja meillä vauva on saanut koko elämänsä ajan hierontaa (lähinnä vatsa, jalat ja jalkapohjat). Ja ainakin tyytyväiseltä vaikuttaa. Jos opettaja on hyvä, varmasti opit itse hieromaan vauvaasi oikein. Se ei ole vaikeaa ja yleensä vauvat siitä rauhottuvat. Omasta mielestäni yksi kerta riittää, jos vanhemmista tuntuu siltä, että ovat oppineet tekniikan. Suosittelen lämpimästi :)

 
Vauva-lehdessä juttu
Vauvalehdessä 03/08 oli juttu vauvahieronnasta. Siinä oli Jorvin sairaalan työntekijä, joka oli 10 vuotta antanut vyöhyketerapiaa vauvoille. Teki muistaakseni kotikäyntejä. Voin koittaa kaivella lehteä, vai voikohan tänne laittaa hänen sähköpostiosoitettaan..? Saisitko lehden jostain? Tai oisko juttu vauvalehden kotisivuilla?
 
Estrella M.
Meille suositteli yksi ystävä Sofianova-nimistä asemaa Yrjönkadulla. Kävimmekin siellä kerran vyöhyketerapiassa, en huomannut siitä yhdestä kerrasta mitään apua, ehkä olisi sitten pitänyt käydä useammin mutta ei tullut mentyä. Ainakin paikka vaikutti sinänsä ihan asialliselta... netistä löydät yhteystiedot.
 
Vauva-lehdessä juttu
Niin no, onhan tieto lehdessäkin. maarit.nykanen@kolumbus.fi. Ja edelliselle vastaajalle; jutun mukaan vielä yhdestä kerrasta ei ole apua, saattaa jopa hetkeksi lisätä itkua. Hoitoa annetaan kolmen kerran sarjana. Hoito kuitenkin rentouttaa lasta jos lihakset on itkusta kipeytyneet ja tukevat ruoansulatuskanavan toimintaa. Tämä siis em. lehden jutusta poimittu tieto.
 
Tin-tin
Me käytiin vyöhyketerapeutti (+kätilö) Leena Sirkan vastaanotolla Torpparinmäessä. Otti muistaakseni 25e/käynti ja kolme kertaa oltiin. En muista enää puhellinnumeroa, mutta laita Finderiin, niin saat. Suosittelen!
 
vyöhyketerapia auttoi
Komppaan edellistä - Leena Sirkka aivan oli mahtava vauvamme kanssa. Me emme käyneet kolmea kertaan vaan vain kaksi, ja ne olivat kyllä hyvin käytetyt 50e. Meillä oli silloin (tästä on 4v aikaa) todella tiukkaa taloudellisesti, mutta vauvan epämukava olo (ei ollut koliikkia mutta kuitenkin selvästi epämukavia vatsanväänteitä) hävisi. Olimme sitä ennen kokeilleet Rela-tippoja ja Gefilus-tippoja. Suosittelen lämpimästä Leena Sirkkaa!
 

Yhteistyössä