Hyvä vyöhyketerapeutti Helsingissä? Koliikkiin

  • Viestiketjun aloittaja kiitos!
  • Ensimmäinen viesti
kiitos!
Kuullut, että toisista ei mitään apua, toisista vyöhyketerapeuteista paljonkin. Kukahan terapeutti Helsingissä olisi hyvä? Montako kertaa täytyy käydä että tehoaa? Minkä hintaista on?
 
11223344556677
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos!:
Kuullut, että toisista ei mitään apua, toisista vyöhyketerapeuteista paljonkin. Kukahan terapeutti Helsingissä olisi hyvä? Montako kertaa täytyy käydä että tehoaa? Minkä hintaista on?
terveysklinikkalonglife

sitten on Anna Vuotari tai Etnofitnness tai http://www.luontais.info/luontais.pmd/ilmot/ilmo?yid=1313 hinta heillä 50€/1,5h ja vanhemmat opetetaan hoitamaan lasta myös itse.
 
hieroja :)
Itse olen ammatiltani hieroja ja meillä vauva on saanut koko elämänsä ajan hierontaa (lähinnä vatsa, jalat ja jalkapohjat). Ja ainakin tyytyväiseltä vaikuttaa. Jos opettaja on hyvä, varmasti opit itse hieromaan vauvaasi oikein. Se ei ole vaikeaa ja yleensä vauvat siitä rauhottuvat. Omasta mielestäni yksi kerta riittää, jos vanhemmista tuntuu siltä, että ovat oppineet tekniikan. Suosittelen lämpimästi :)

 
Vauva-lehdessä juttu
Vauvalehdessä 03/08 oli juttu vauvahieronnasta. Siinä oli Jorvin sairaalan työntekijä, joka oli 10 vuotta antanut vyöhyketerapiaa vauvoille. Teki muistaakseni kotikäyntejä. Voin koittaa kaivella lehteä, vai voikohan tänne laittaa hänen sähköpostiosoitettaan..? Saisitko lehden jostain? Tai oisko juttu vauvalehden kotisivuilla?
 
Estrella M.
Meille suositteli yksi ystävä Sofianova-nimistä asemaa Yrjönkadulla. Kävimmekin siellä kerran vyöhyketerapiassa, en huomannut siitä yhdestä kerrasta mitään apua, ehkä olisi sitten pitänyt käydä useammin mutta ei tullut mentyä. Ainakin paikka vaikutti sinänsä ihan asialliselta... netistä löydät yhteystiedot.
 
Vauva-lehdessä juttu