Hae Anna.fi-sivustolta

Hyvästi sukkikset!

Viestiketju osiossa 'Eläkkeellä' , käynnistäjänä seropin emäntä, 07.01.2010.

1. seropin emäntä Vierailija

Pienituloisena eläkeläisenä olen luopunut kokonaan sukkahousujen käytöstä, ei päivää etteivät ne mene rikki. Eihän yhdet paljon maksa, mutta kun niitä pitää jatkuvasti ostaa.
    Yleensä käytän pitkien housujen alla erilaisia legginsejä tai puuvillaisia pitkiksiä.
    Kesällä hameen kanssa ovat paljaat sääret.
    Talvikaudella pitkän hameen ja saapikkaiden kanssa myös legginsit.

2. mustapippuri Vierailija

En ole oikeastaan koskaan pitänyt sukkahousuja muuten kuin "pakon edessä" eli hameen kanssa talvella.
    Harvemmin minun päällä hametta näkee. Kesällä kyllä useammin, silloin ei tarvita sukkahousuja.
    Legginsit ja kalsarit minullakin on käytössä.
    Pientä gulluppia olen tehnyt, niin ei juuri kukaan käytä arkipukeutumisessa sukkiksia.

3. jutta-juulia Vierailija

En myöskään ole käyttänyt sukkiksia arkioloissa vuosiin. Juuri siitä syystä, että ovat aina rikki. Kuivattavat sitä paitsi ihoa ja maksavat vuositasolla aikamoisen summan. Kaapissa kyllä on ohuita sukkahousuja siltä varalta jos lähden jonnekin vaikka teatteriin ja puen hameen päälle.

4. ikikukka Vierailija

En minäkään juuri sukkiksia käytä minkä nyt juhlissa, jos on hame päällä. Kesäisin on liian kuuma hame ja sukkikset, siis paljain säärin ja talvella pitääkin sitten olla lämpimämpää. Tosin meillä tänä talvena on niin lämmintä, ettei pitkiksien alla toistaiseksi ole tarvinnut lisävaatetta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri