Hyvät imetysliivit - millaiset, milloin ja mistä?

  • Viestiketjun aloittaja istuva härkä
  • Ensimmäinen viesti
Lumia80
ihan parhaat imetysliivit mitä ikinä tulivat juuri postista bravadon the body silk seamless liivit...tukevat ja ihan huiput päällä!!! tilasin englantilaisesta nettikaupasta ja sain lähes puoleen hintaan verrattuna suomalaiseen nettikauppaan!
En ole ikinä kuvitellut pitäväni kaarituettomia liivejä,mutta nämä on niin huiput et ja tukevat et nyt aion pitää kyl näitä :):
 
Sintti.
Ehdottomasti kaarituettomat liivit ja sellaiset, ettei yhtään purista mistään. Mulla ainakin jäi käyttämättä kaarituelliset, samoin kuin HM:n liivit, jotka paitsi vähän puristi, niin niistä puuttui se semmoinen tukijuttu, eli kun kupin avasi, niin rinnan ympärillä ei ollut mitään.

Siksi äänestän noita kaaritukia vastaan, että mulle ainakin oli järkky yllätys se, että nukkumaankin joutuu rintsikat päällä (jotta niihin saa liivinsuojan, muuten joka paikka on maidossa).

Mulla oli tosi tylsännäköisiä Triumphin liivejä, mutta ne oli hyviä. Kolmilla tai neljillä pärjäsi, kun pyykkiä sai muutenkin olla koko ajan pesemässä.
 
LaskoPivo
ihan parhaat imetysliivit mitä ikinä tulivat juuri postista bravadon the body silk seamless liivit...tukevat ja ihan huiput päällä!!! tilasin englantilaisesta nettikaupasta ja sain lähes puoleen hintaan verrattuna suomalaiseen nettikauppaan!
En ole ikinä kuvitellut pitäväni kaarituettomia liivejä,mutta nämä on niin huiput et ja tukevat et nyt aion pitää kyl näitä :):
Ehdottomasti minäkin kannatan Bravadoa ja UK:N nettikauppaa! Tuli kotiin kannettuna, ei postikuluja ja erittäin nopeasti. Ja tosiaankin puoleen hintaan suomen hintoihin verraten!
Nettikauppa: Nursing Bras - FREE Worldwide Delivery Samalla tilasin Anitan liivinsuojia, jotka nekin erinomaiset.
 
Viimeksi muokattu:
Moona10
Moikka! Törmäsin hyvään tarjoukseen: lahjakortti bebelanen verkkokauppaan, jossa saa -50% imetysliiveistä ja äitiysvaatteista. Kattelin merkkivalikoimaa, ja täytyy sanoa että hyvää laatua löytyy! tässä linkki:
Lahjakortti äitiysvaateverkkokauppaan -50%



Alkuperäinen kirjoittaja istuva härkä;8758694:
Heippa!


Kertokaahan kokeneemmat millaiset on hyvät imetysliivit (pehmeys, tukevuus yms, mitkä parhaimmat ominaisuudet)! Mistäs niitä pääkaupunkiseudulta saisi, jos haluaisi suhteellisen edulliset, mutta hyvät? Itselleni ei oikein mene ihan pieni kuppikoko, joten joudun ainakin ohittamaan suoraan paikalliset henkat ja maukat yms kaupat. Normaalisti käytän liivinä 75 E.

Itselläni synnytys lähestyy ja sairaalakassiin on monessa ohjeessa otettava mukaan imetysliivit. Miten kokoa kannattaa ajatella? Eikös maidonnousu sitten H-hetken jälkeen saa rinnat kasvamaan vielä tästä raskausajasta? Sairaalassa ei varmaan ole imetysliivejä tarjolla? Olen menossa Jorviin.

Kiitokset hyvistä vastauksista :)
 
Mama07
Itse olen joutunut käyttämään imetysliivejä yötä päivää, joten parhaat ovat olleet sellaiset joissa kupit ovat hyvin muotoillut mutta ilman kaaritukia. Cake Lingerie -merkillä on laadukkaita ja tosi kauniita imetysliivejä, ja mikrokuituiset kuten Dark Toffee-malli ovat siitä hyviä, ettei imetyssuoja erotu läpi. Suosittelen! Näitä löytyy muutamista verkkokaupoista, mm. Äitiysvaatteet ja imetysvaatteet - PrettyMum.
 
Jasmin
Ketjun aloittajalle ei ehkä enää ajankohtaista, mutta muille odottajille tiedoksi, että Lasten- ja äitiysasujen erikoisliike Jasmin myy laadukkaita Anitan imetysliivejä Oulun Stockmann -korttelin 4. kerroksen myymälässään. Runsas kokovalikoima aina I-kuppiin asti. Myös kaarituellisia ja topattuja malleja. Asiantuntevalla opastuksella löydät sopivat liivit niin imetys- kuin raskausaikaankin, sekä päivä- ja yöimetyksiin. Tervetuloa tutustumaan!
 

Yhteistyössä