Hyvät ja tukevat imetysliivit?

  • Viestiketjun aloittaja kesämamma
  • Ensimmäinen viesti
kesämamma
Hei, otsikkorivi oikeastaan jo kertookin kysymykseni, eli mitkähän olisivat hyvät ja isorintaisellekin (mulla D/E -kuppi) tukevat imetysliivit? Näin kesällä kun T-paitojen läpi näkyy heti jos on vanhat röpsöttävät liivit kuten mulla nyt on, eikähän ne ole tietysti rinnoillekaan hyväksi. Oletteko käyttäneet kaarituellisia? Ja missähän hintahaitarissa mahtaa liikkua hyvät liivit, pitäneekö mennä erikoisliikkesseen vai riittääkö isojen markettien tarjonta...
 
heinis07
Mä ostin 2005 Triumphin kaarituelliset imetysliivit jotka makso sillon jotain 40€/kpl. Sillon ainakin löyty ihan tavarataloista myös f-kuppia. Hyvät on ollu, kun on kaks 11 kk:n imetystä kestäny! Ainoo miinus, että ei löytyny kun valkosena.
 
Pauliina~
Minä käytin Anita ja Bravado -merkkisiä liivejä. Antoivat hyvän tuen ja ryhdikkään olon, vaikka rinnat olivatkin mega -kokoiset. Bravadot olivat alkuun hyvät, pehmeät ja joustavat, mutta kun rintojen koko "vakioitui" olivat napakat Anitat (niitä minulla oli useita malleja) todella hyvät. Miellyin enemmän kaarituettomiin liiveihin.

Anitaa saa ainakin Stockalta ja Bravadot ostin muistaakseni jostain lasten/äitiystarvikeliikkeestä.
Viime kesänä olin kokoni puolesta kaikkea muuta kuin oma itseni ja kunnon liivit pitivät löllyvän äipän kuosissa. Isorintaisen kannattaa satsata kunnon liiveihin.
 
Estrella M.
Olen käyttänyt Bravadon toppimallista liiviä, vähän urheiluliivin näköinen, kaaritueton mutta tukeva. Niitä myy ainakin Bebes-liike Helsingin Kampissa.

Jossain luki että imetyksen alkuvaiheessa ei kannattaisi käyttää kaarituellisia, koska tuet voivat painaa maitotiehyitä (miksi sitten myöhemmin eivät enää painaisi, en tiedä...).
 
netistä..
itse tilasin aivan loistavasti istuvat (isolla kuppikoolla) liivit nettikaupasta. www.lumingerie.fi. Toinen loistava paikka on Engantilainen nettikauppa www.bravissimo.com.
 
vastailen
Ostin ekaks kait KappAhlista, olivat surkeat. Sitten ostin Triumphit ilman kaaritukia, huonot nekin. Lopulta löysin Anita-merkkiset ja ne olivat niin loistavat että vieläkin pidän niitä... Kaarituelliset ja napakat. Jostain lastentavara liikkeestä ostin, kalliit olivat mutta ehdottoman hyvät!
 
mato06
Itsellä (80D) on ollut liivejä Triumph ja Eve Alexander -merkeiltä. Jälkimmäiset oli HUOMATTAVASTI paremmat. Suosittelen! (Niin ja noita tosiaan löytyy parista nettikaupasta. Ainakin OmppuLinnasta ja Bebesiltä.)
 
neitirouva
Anitan kaarituelliset sopivat mulle parhaiten. Käytin kaarituellisia ihan alusta asti, ei ongelmia ollut. Tuntui, että kaarituettomat tekee povesta löysän näköisen. Olen normaalisti c-kupin ihminen. Bebesiltä ostin ko. liivejä kolmet, hieman eri kuosisia ja ne kyllä vaihdellen riitti, koska ovat kuitenkin suht arvokkaita.
Käy jossain sovittelemassa, ennenkuin ostat, virheostoksia tulee aika helposti ja ne tietty vie pitkän pennin. Mulle kävi niin ekana, ikävä kyllä.
 
triumph!
Mä kannatan myös Triumphia! Siis niitä parempia n.40e maksavia, joita löytyy stokkalta ainakin valkoisena, mustana ja vaaleanpunaisena sekä kaarituilla ja ilman. Esim. Lindex myy kaarituettomia "halpis-triumpheja" n.20 eurolla, mutta ne menetti muotonsa ja kulahti melkein heti. Liivejä kun täytyy pestä tiuhempaan kuin normiliivejä eikä varmaan kukaan osta kymmeniä liivejä, niin kannattaa panostaa laatuun.
 
äippäli ..
Minä käytän kaarituettomia, tällaisia : http://shop.villiankka.fi/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/villiankka/Products/3021/SubProducts/3021-0001


Ovat mielestäni ja myös myyjän mielestä todella hyvät ja tukevat. Lisäksi pidän niistä siksi, että on hieman pitsiä, eikä sellaiset joita ei voi edes miehelle vilautella. ;) Nuo on hyvät. Minulla niitä kolmet.
 
Mambel
Minä myös liputas triumphien puolesta. Ostin omat vaaleanpunaiset stokkalta, niinkuin näemmä moni muukin, löytynee varmaan muistakin triumphia myyvistä liikkeistä. Ja ovat taatusti yhtä tyylikkäitä ja seksikkäitä kuin mitkä tahansa muutkin liivit!

http://www.triumph.com/fi/page_8839_Mamabel_Comfort.php
 
koettu
Tokan lapsen kohdalla löysin Changen imetysliivit, ihan mahtavat! Nostaa rinnan oikeesti oikeelle kohdalle eikä roikota kainalossa niin kuin esim. Anitan kanssa mulla kävi. Koko 80F eikä enää toisen kohdalla mitenkään "luonnostaan napakat" rinnat... ;-)
Imetin reilut puoli vuotta ja pesin liivit aina koneessa villaohjlemalla (meidän koneen hellin ohjelma) ja hyvin kestivät, mulla kun ei hermo kestä pestä käsin... Niin ja siis kaarituelliset olivat.
 
Carriwell
Alkuperäinen kirjoittaja Carriwell:
Mä tykästyin Carriwellin Drop Cup Bra -imetysliiveihin, liivikokoni on nyt imetyksen aikana D/E.

http://www.babyidea.fi/imetys/carriwell/dropcup.html
Ai niin, jos jolla kulla (muullakin kuin mulla?) on ongelmana ihon hautuminen/hiertyminen rintojen välissä, tämä Carriwellin malli on ratkaisu siihen. Liiveissä on ikään kuin sisempi toppi jonka läpi rinnat pujotetaan, kangas jää aivan rintojen tyveen ja väliin. Voihan tätä mallia muissakin liiveissä olla, mutta ainakin näissä. Erityisen hyvät yöliivit, kun ei ole hakasia, toppimallinen liivi. Jumppakäytössä näiden tuki ei riittänyt, liian joustavat raskaille rinnoille.
 
Taukku
Mulla on kolmet erilaiset Carriwellin liivit, eivätkä niistä mitkään sovellu kuin korkeintaan yökäyttöön. Ovat mun löysähköille rinnoille ihan liian löperöt. Carriwell pehmoimetysliivit jäävät todennäköisesti kokonaan käyttämättä, koska eivät tue ollenkaan.
 
ap kesämamma
Kiitokset kaikista neuvoista ja kokemuksista! Minä päädyin ostamaan Anitan kaarituelliset liivit Stockalta. Noita netistä tilattavia liivejä en uskaltautunut hankkimaan kun aina tuntuu että pitäisi sovittaa ja pähkäillä kunnolla ennen ostopäätöstä kun nämä liivit yleensä aika hinnakkaita. Triumpheja kokeilin myös, ja niissä kuppi kyllä hyvä ja hyvänmuotoinen, mutta pääduin näihin Anitoihin koska kannattivat rintaa yhtä hyvin mutta istuivat minulle jotenkin vielä paremmin. Ehkä ympäryksen mitta ja kuppikoko natsasivat parhaiten, minulla kun on aika kapea rinnanympärys vaikka kuppikoko onkin melko suuri. Ja minulla noiden ostamieni rintsikoiden kanssa rinnat nousevat juuri oikealle kohdalle ja muotoon, -minun rinnoilleni siis sopiva malli ja miehenkin mielestä näyttivät "täydellisiltä" :)
 

Yhteistyössä