"Hyväksikäyttöbileet" !!!!!!!

IhanaaMahtavaa

Aktiivinen jäsen
02.05.2009
2 570
0
36

"Poliisi on huolestunut Tampereella järjestettävistä lähes jokaviikkoisista juhlista, joita mainostetaan Internetissä nuorten tyttöjen "hyväksikäyttöbileinä". Asiasta kertoo Aamulehti.

Lehden mukaan poliisille on tullut bileiden jälkeen ilmoituksia raiskauksista. Poliisin mukaan lieveilmiö ei ole yllättävä, kun juhlissa on humalaisia 12-18-vuotiaita tyttöjä.

Lehden mukaan ilmiöön liittyy ainakin kaksi täysi-ikäistä miestä. Aikuiset ovat olleet mukana ainakin tilanvuokrauskuvioissa. Lippuja tapahtumiin myydään kouluissa ja kaveripiireissä, ja järjestäjät ovat olleet pitkälti nuoria."

:o :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Voi helevata, eikö ne polliisit tee tolle asialle mitää jos kerran on aivan yleisessä tiedossa tollanen :o :o

Niinpä! Jos kerran jo raiskausilmoituksia tehty!! Kamalaa :( Ja jopa 12 vuotiaita tyttöjä :``(

tää ei oo uus juttu, mä oon käynyt 16-17vuotiaana vastaavissa bileissä helsingissä joskus 9 vuotta sitten. Suurin osa miehistä oli noissa juhlissa reilustikin täysi-ikäisiä maahanmuuttajamiehiä, ja tytöt n. 15-18v suomalaisia. Voin kertoa, että kannattaa olla huolissaan jos lapsenne tollasiin juhliin eksyy...

Todella kuvottavaa :x :x . Niiltä bileidenjärjestäjiltä voisi leikkaa munat irti. Ällöttäviä ja säälittäviä vässyköitä, jotka eivät aikuista naista ole saaneet/tule koskaan saamaan. Yrjö lentää pelkästä ajatuksestakin jo.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Sehän on kiva, että ulkomaalaiset miehet ja suomalaiset teinitytöt ovat vihdoinkin löytäneet yhteisen sävelen. Enää ei tarvitse odottaa täysi-ikäisyyttä, että pääsee ilman äitiä etelään.

Hyi yök ku oot sairas tyyppi :/

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Sehän on kiva, että ulkomaalaiset miehet ja suomalaiset teinitytöt ovat vihdoinkin löytäneet yhteisen sävelen. Enää ei tarvitse odottaa täysi-ikäisyyttä, että pääsee ilman äitiä etelään.

Hyi yök ku oot sairas tyyppi :/

En ole, kun en ole koskaan tuntenut vetoa tuollaiseen. Tai ehkäpä juuri siksi olenkin. Niin kai sitten. Mutta jos sä tykkäät, niin se ei tarkoita sitä, että ne, jotka eivät tykkää, olisivat sairaita.

Moderaattori muokkasi tekstiä

Mä asuin 14 vuotiaana korvessa, eikä ollut bileitä ei, mutta pienet ympyrät takas kyllä sen että viinan osto ikäisiä kavereita oli vaikka muille jakaa ja pieneen panetukseen kelpas vaikka kaverikin. Ei nyt millään pahalla siis kenellekään, kunhan mainitsen. :ashamed: Peruskoulun loputtua muutin takas lähtökaupunkiin, ja tilanne rauhottu huomattavasti kun oli muutakin ajanvietettä kaupungissa kuin maalla...

No mutt kuitenkin, mä löysin aika monta tutunnäköistä naamaa noista ircin kuvista, ja kahdesta meen vannomaan varmaksi että on ollut mulla asiakkaana. Ja siitä käytöksestä päätellen jokin tälläinen uutinen ei mua ihan hirveästi hämmästytä.. Ihmettelen lähinnä, missä näiden lasten vanhemmat on, kun niillä on aikaa ja rahaa hillua kaupungilla siihen malliin mitä on tullut nähtyä.

Yhteistyössä