hyväksyisitkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko väärässä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olenko väärässä?

Vieras
Olimme miehen kanssa kuukauden erossa. Tänä aikana mies tutustui naiseen, jonka kanssa ovat suudelleet ja jolle mies on sanonut olevansa ihastunut tähän. Palasimme yhteen ja mies laittoi naisen kanssa välit poikki. Tämän jälkeen nainen laittoi viestiä jossa kertoi miehen olevan hänelle tärkeä ja pyysi ettei mies tekisi tätä hänelle. Nyt mies haluaa väkisin olla naisen kaveri vailla kerroon asian kaiken tapahtuneen jälkeen loukkaavan. Hyväksyisitkö?

Kyllä miehen pitäisi valita, jatkaisiko kaveruutta ihastuksensa kanssa ilman minun läsnäoloani elämässään yleensä, tai jatkaisiko parisuhdetta minun kanssani. Tollasen breikin jälkijuosteissa ei parisuhde muutenkaan lujimmillaan todella ole, niin eipä siihen enää kolmatta pyörää kaivata.

Tosin kyllä vakavasti miettisin, että pitäisikö kuitenkin sitten laittaa kantapäät vastakkain, kun tää näin hankalaa on.

Samaa mietin itsekin... meillä pitkä suhde takana. Olen itse aiemmin mokaillut. Nyt mies sanoo että haluaa olla mun kanssa mutta tuosta toisesta on parissa kuukaudessa tullut tärkeä. Silti en lähtisi itse edes miettimään jos pitäisi valita 6 vuoden suhde tai muutaman kuukauden tuttu

Samaa mietin itsekin... meillä pitkä suhde takana. Olen itse aiemmin mokaillut. Nyt mies sanoo että haluaa olla mun kanssa mutta tuosta toisesta on parissa kuukaudessa tullut tärkeä. Silti en lähtisi itse edes miettimään jos pitäisi valita 6 vuoden suhde tai muutaman kuukauden tuttu

Tiedät vallan hyvin itsekin että ei se aika siinä mikään ratkaiseva tekijä ole.

• Tykkää
Reactions: rops
En hyväksyisi. Jos mies kokisi pakottavaa tarvetta olla tämän naisen kanssa tekemisissä, se kyllä osottaisi oman paikkani kuviossa. Enkä moisessa kuviossa tahtoisi olla.

En hyväksyisi. En "hyväksynyt" minkäänlaista yhteydenpitoa mieheltä myöskään naiseen, jonka tapasi ennen kuin mies tapasi minut. Mies sitten siis alkoi olemaan kanssani eikä tämän toisen, mutta tämä toinen on vielä jälkeenpäin laitellut miehelleni viestejä että kaipaa tätä ja blaablaablaa. Minusta miehen ei tule ruokkia sellaista pitämällä yhteyttä. Jos naisellakaan ei enään olisi selviä tunteita miestäni kohtaan niin sit voisivat pitää yhteyttä mun puolesta.

Toki siis asia on loppuviimein miehen päätös, mutta kantani tein hyvin selväksi.

Mun mielestä voi periaateessa olla jonkun väliaikaihastuksen kanssa kaveri. MUTTA toi ei vaikuta hyvältä, että se "kaveri" lähettelee tuollaisia kaipausviestejä yms.
Jos välit on oikeasti selvät niin fine, mut jos on tollasta jahkailua ilmassa, niin ei.

Yhteistyössä