Hyväksytkö PPH sisällä lähes joka aamu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja I-ha-na
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ja tämän takia meidän muksut on päiväkodissa! Ihan jo sen takia, että tietää ainakin mitä siellä tapahtuu ja päivärytmi aina sama.

Minä en tuollaista hyväksy ja minusta pph:n työ on sitä, että aamu ja iltapäiväulkoilut kuuluvat siihen säällä kuin säällä! Toki jotkut pienet poikkeukset, mutta tosi harvoin.

ÄLÄ S*ATANA YLEISTÄ! ja sitäpaitsi, kyllä ne päiväkodissakin osaa olla sisällä! ja mie veikkaan et se on enemmänkin pienet poikkeukset ketkä eivät ulkoile. voi **** mikä *****

Asiaa Gluteus sano!

no ei kyllä.

tosi vähän! Olen seurannut lähipäiväkodin toimintaa. Ulos tulevat klo 9.45-10. Ja sisälle lähtevät sitten jo klo 11 viimeistään. Iltapäivällä tulevat pihalle 15.30.

Itse lähden aamulla ulos klo 8.30-9.00 ja sisälle tulemme klo 11. Sitten syömme ja pienet päikkäreille klo 11.30. Isot klo 12 jälkeen. Herätys klo 14.15 viimeistään yleensä heräilevät itsekseen jo aiemmin. Sitten välipalaa liukuvalla aikataululla, piirtämistä, vähän askartelua, muovailua tai vapaata leikkiä. Ulos taas klo 15-15.30 ja viimeinen lähtee klo 17.

Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ja tämän takia meidän muksut on päiväkodissa! Ihan jo sen takia, että tietää ainakin mitä siellä tapahtuu ja päivärytmi aina sama.

Minä en tuollaista hyväksy ja minusta pph:n työ on sitä, että aamu ja iltapäiväulkoilut kuuluvat siihen säällä kuin säällä! Toki jotkut pienet poikkeukset, mutta tosi harvoin.

ÄLÄ S*ATANA YLEISTÄ! ja sitäpaitsi, kyllä ne päiväkodissakin osaa olla sisällä! ja mie veikkaan et se on enemmänkin pienet poikkeukset ketkä eivät ulkoile. voi **** mikä *****

Asiaa Gluteus sano!

no ei kyllä.

voisit siistiä suusi! Asiallinen keskustelu menee pilalle kun joku alkaa kiroilemaan!

Yhteistyössä