V
"vieras"
Vieras
minkä ikäinen lapsi? anna takaisin se tutti. kokeilet myöhemmin uudestaan. meillä tutti jäi itekseen pois lapsen ollessa 1v6kk. maitopullosta ei vielä olla päästy eroon, mutten ressaa asiasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuntuuko susta että sulla oli jotain annettavaa mulle?
Eiköhän meillä kaikilla ole omat ristimme??
Me kanssa joku aika sitten otettiin pojalta tutti pois saman ikäisenä kuin teillä ja päikkäreille meno on vieläkin välillä vähän vaikeaa. Pahin vaihe kesti n. 3 viikkoa. Nyt menny jo yli kuukausi. Meillä helpottaa kun ulkoilutan pojan aamupäivällä mahdollisimman väsyneeksi. Kävellään leikkipuistoon, leikitään 1,5 tuntia ja kävely takaisin. Sitten on usein niin väsynyt, että sammuu sänkyyn. Aina ei tämäkään toimi. Meillä on myös vielä tuttipullo käytössä päikkäreillä mikä auttaa rauhoittumaan. Siitäkin varmaan pitäisi jossain vaiheessa luopua, mutta vielä en uskalla edes ajatella koko asiaa, kun on niin vaikeaa ollut tämä tutittomuuskin .
Kiitos vaan sinulle tästä ihanasta valistuksesta. Mutta en tule koskaan saamaan toista lasta, ja vaikka saisinkin, varmasti tämä olisi vaivan arvoista. Sillä pienempänä olen (kyllä) OPETTANUT lapseni 4 kuisena syömään tuttia, koska hän oli kovin levoton, ja suorastaan nukkui tissillä kokoajan.Kyllä,seuraavan lapsen kohdalla tajuat varmaan vieroittaa sen moisesta kumilutkusta paljon aikaisemmin.![]()
Mä en oo antanu kummallekaan lapselle vauvana tuttia, vaikka siitä kaikki valittaakin. Neuvolalääkärikin moitti kun ei oo tuttia. Vaan onpa elämä helppoa, toinen 1-vee ja toinen 2, eikä oo tarttenu tutista koskaan tapella. Esikoinen rupes puhumaan 11 kk vanhana ja kuopus 10 kk. Miten sellaiset tuttisuut edes pystyy harjoittelemaan puhumista? Mä söin ite tuttia 5-vuotiaaksi ja olen äidilleni vieläkin vihainen että se antoi niin tehdä. Meni purenta paskaksi ja kaverit tarhassa nauroi kun en osannut nukkua päikkäreitä ilman tuttia.
Kyllä,seuraavan lapsen kohdalla tajuat varmaan vieroittaa sen moisesta kumilutkusta paljon aikaisemmin.![]()
Mietin jopa että onko tämänikäisenä kellekkään käynyt niin että lapsi ei vaan nuku päiväunia?
lisään vielä, että kuiskailen lapsen lempiunilaulua nonstoppina, jossain vaiheessa meidän tyttö aina kiinnostuu kuuntelemaan sitä ja sitä kautta rauhottuu ja löytää unen. Tänään oli tosi huono päivä, puoltoista tuntia huutoa/nukutusta. Mutta uskon että jossain vaiheessa pikkuinen taas oppii nukahtamaan itse, varmasti teilläkin.
Mä en oo antanu kummallekaan lapselle vauvana tuttia, vaikka siitä kaikki valittaakin. Neuvolalääkärikin moitti kun ei oo tuttia. Vaan onpa elämä helppoa, toinen 1-vee ja toinen 2, eikä oo tarttenu tutista koskaan tapella. Esikoinen rupes puhumaan 11 kk vanhana ja kuopus 10 kk. Miten sellaiset tuttisuut edes pystyy harjoittelemaan puhumista? Mä söin ite tuttia 5-vuotiaaksi ja olen äidilleni vieläkin vihainen että se antoi niin tehdä. Meni purenta paskaksi ja kaverit tarhassa nauroi kun en osannut nukkua päikkäreitä ilman tuttia.