Hyvästi kaksplus-palsta:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adios
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

adios

Vieras
Pari vuotta täällä kävin enemmän ja vähemmän säännöllisesti. Mustana kirjottelin ja kyselin jokapäiväisistä asioista. En kuitenkaan tykkää, että kun puhun omista intiimiasioista (enkä tarkota seksiä vaan esim. synnytystä jne) mun pitä tehdä se jotenkin "tunnistettavasti".
Sain tältä palstalta mahtavaa tukea traumaattisen synnytyksen jälkeen, monta vinkkiä vauvanhoitoon jne. Kertaakaan en alkanut harmaana (enkä mustana) ketään haukkumaan tai muuten käyttäytymään netiketin vastaisesti.
Mutta nyt tää on loppu. En jaksa enää käydä täällä kun tiedän, että keskusteluun osallistuminen on mun kohdalla rajotettua. En esim tuolla synnytys- tai vauva-osiossa voi vastata pariin ketjuun koska en halua tehdä sitä mustana. Mitä merkitystä sillä on että just mun nikin takana olevalle henkilölle on käynyt sitä tai tätä. Miksi en saa kertoa omaa kokemustani harmaana?? Ja mulla olis ollu oikeasti omia kokemuksia niillekin jaettavaksi niillekin ketjut aloittaneille äideille, mutta en halua tehdä sitä mustana. Jos täällä ei siis enää voi valita että onko anonyyminä vai mustana niin on pakko lopettaa tää palstailu. Ymmärrän kyllä syyt miksi enää vain mustana voi kommentoida mutta silti... tää oli ainoa kanava missä saattoi kertoa ilman häpeää ikävistäkin jutuista. Kun varmasti tiesi, ettei kukaan tiedä kuka olen tai voinut millään tavoin puuttua persoonaani.
Haikeaa mutta ehkä se on niin että aika aikaansa kutakin... :(

Kiitos kaikille palstalaisille;)

Harmi.

Ymmärrän kyllä täysin myös sinua. Kyllä se harmaus antaa sellaisen suojan, jota ei enää mustana ollessa saa (vaikka ero voi tuntua vähäpätöiseltä ) . On monia asiota elämässäni, joista en kerro (vaikka haluaisinkin), en edes nimettömänä. Toivotan kuitenkin hyviä jatkoja, toivottavasti et kuitenkaan ihan kokonaan katoa. :|

Se on ikävää, että joidenkin ihmisten takia toiset lopettavat palstailun täällä. Tarkoitan siis sitä, että tuo kirjautumispakkohan tuli muille osioille suureksi osaksi häiriköinnin takia.

Hyvää jatkoa sinulle, jos kuitenkin joskus tulisit vierailemaan. =)

Itsekin olen vähän samoissa tunnelmissa mutta eiköhän tähän pikkuhiljaa totu..? Toivottavasti et ihan kokonaan katoa.
Mutta voisko joku valaista, että miksi harmaana voi kirjottaa vaan tähän mitäs nyt-osioon, jossa kaikista eniten häiriköitiin? Aika ristiriitaista mun mielestä. Ja eikö noita "arempia" alueita ois voinut jättää ilman kirjautumispakkoa?

Alkuperäinen kirjoittaja hei hei:
Itsekin olen vähän samoissa tunnelmissa mutta eiköhän tähän pikkuhiljaa totu..? Toivottavasti et ihan kokonaan katoa.
Mutta voisko joku valaista, että miksi harmaana voi kirjottaa vaan tähän mitäs nyt-osioon, jossa kaikista eniten häiriköitiin? Aika ristiriitaista mun mielestä. Ja eikö noita "arempia" alueita ois voinut jättää ilman kirjautumispakkoa?

Koska nyt on niin, että meitä moderaattoreita on palstalla jo ainakin neljä, niin eiköhän tämä yksi osio pysy siistinä meidän voimin. =)

pelkän nickin kautta tunnista ketään, ellei k.o. henkilö anna itsestään tunnistettavia tietoja (esim minä oon kyllä vuoden palstailun jälkeen pistänyt tänne ihan oman nimenikin ja kuvan). Tee itsellesi vaikka toinen nimimerkki jolla voit kysellä arkoja asioita.

Mie lisään että nämä sivut on minun mielestä ihan loistavat!! :D kun saa kuvankin tähän ruudulle ilman linkitystä eikä palsta oo takkuillu kertaakaan uudistuksen vuoksi. Eikö me sitä juurikin toivottu tyttäret rakkaat?!?!? Sitä saa mitä tilaa.

Täytyy sanoa, että täälläkin loppuu kirjoittelu niin eritysilasten osiossa kuin lapsi kasvaa palstoillakin. Sen verran vanha jäärä olen, etten rekisteröitymään ala, kauan olen täällä kirjoitellut häiriköimättä, mitä nyt joihinkin provoihin joskus lyönyt löylyä lisää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miksi et voisi kirjoittaa "vieraana", kirjoitithan tuon aloituksenkin...

Ainoastaan tähän osioon voi kirjoittaa vieraana. Jos hieman vilkaiset mitä tarjontaa on, niin täällä on osioita vaikka kuinka paljon. Me vieraat tulemme sitten kuormittamaan tätä yhtä ainoata osiota.

mulle on ihan sama onko kirjaantumispakkoa vai ei. tää palsta uudistus on vain täysin perseestä, sory nyt vaan, mun palstailu on vähentynyt sinne yhteen kolmas osaan entisestä, ja voi olla että lopahtaa kokonaan. tähän palstaan ei meinaan totu sitten millään.

Voisko joku viisaampi vastata miksi joitakin hen.kohtaisempia osioita ei vois jättää rekkautumispakon ulkopuolelle? Esim. toi keskenmeno tai erityislapset ja seksi? Ei tee munkaan mieli kirjotella niille mustana.
Ja tosta toisesta nikistä; saako tänne siis rekkautua jollain keksityllä nimellä ja osoitteella?

Toisen nimmarin voisi tietysti ottaa.Jollain päästä keksityllä nimelläkö se tehdään?

Menee liian hankalaksi.Parempi sitten olla vieraana ja kirjoittaa vain tähän osioon.Onneksi vieras pystyy käyttään hakua!

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Voisko joku viisaampi vastata miksi joitakin hen.kohtaisempia osioita ei vois jättää rekkautumispakon ulkopuolelle? Esim. toi keskenmeno tai erityislapset ja seksi? Ei tee munkaan mieli kirjotella niille mustana.
Ja tosta toisesta nikistä; saako tänne siis rekkautua jollain keksityllä nimellä ja osoitteella?

upsista

upsista
Mulla on kax nikkiä!:) =)

Harmittaa myös erityislapset-palstan puolesta!!En minä ainakaan halua mustana levitellä meidän pojan tietoja vaan ihan vieraana,kun kuitenkin haluan ja tarvetta on keskustella asioista.

Harmittaa myös erityislapset-palstan puolesta!!En minä ainakaan halua mustana levitellä meidän pojan tietoja vaan ihan vieraana,kun kuitenkin haluan ja tarvetta on keskustella asioista.
uus nikki käyttöön tonne toiselle puolelle. ;) ;)

upsista

Rekkaudu vain uudella nikillä, mutta käytä tietoihin silti omaa nimeäsi! Sehän ei tule kenenkään palstalaisen tietoon, edes modet ei tiedä sitä.

No henkilökohtaisesti kyllä mielummin otan páskaa niskaan täälä mitäs nytillä lähestulkoon turhanpäiväisissä väitelyissä ja turinoissa kun jossain toisessa osiossa niistä asioista jotka on mahdollisesti todella henkilökohtaisia ja ehkä arkojakin asioita.
Hyvä vaan ettei sinne enää pääse kuka tahansa huutelemaan mitäsattuu vaan joutuu tekemään sen jossain määrin tunnistettavana.

Yhteistyössä