hyvästi mukava perhelauantai *valivali*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
ollaan viikko puhuttu et lauantaina sit tehdään miehen kanssa kaksin jotain kivaa päivällä ennenkun poika tulee kotiin ja kun poika on tullut niin yhdessä mennään käymään mummulassa ja sienimetsällä ja mennään kotiin lämmittään sauna ja mä leivon meille sämpylät/patongit tms iltapalaks.

no,mieshän on ollu aamusta asti kavereiden kanssa. tuli kotiin kun poikakin tuli ja olin et nyt lähdetään mummulaan,niin tää heitti mut ja pojan tähän mummulaan ja lähti ite meneen :kieh:
kello on nyt seitsemän,poika menee nukkuun tunnin sisään ja mies ei ehdi hakee meitä ainakaa tuntiin täältä mummulasta,joten loukussa ollaan ja pakon edessä joudutaan jäädä tänne yöks.
mä oon niin pettyny ja surullinen,olisin halunnu viettää aivan tavallisen lauantai-illan perheen parissa,mut sehän oli aivan liikaa pyydetty. oon sit vissiin liian paskaa seuraa arvon herralle |O
:ashamed: ja oon ihan varma et viiden minuutin päästä kadun tätä purkaustani aivan täysin... :ashamed:

meni viemään NOPEESTI jonkun työkalun raksalle ja sen piti sit tulla takasin :whistle:
eli todennäkösesti on kavereiden kanssa. en minä tiedä. :ashamed:

ja poika 2v3kk ja just ollaan alotettu hoito ja unirytmit saatu käännettyä meille sopiviks.. en millään haluis antaa sen valvoa.. ja vaikka valvoiskin,niin ei se enää sit saunaan jaksa ja mä mitää leipoa ala enää siihen aikaan :(

Nyt kyllä täytyy peesailla. Ottaa niin päähän tuo äijä, että ei oo tosikaan. |O :headwall: :kieh:

Purnasin miehelle kun ei ikinä vietetä yhteistä aikaa, vaan hän on harrastuksensa parissa pajassa. Vietämme kuulemma yhteistä aikaa kun istumme syömässä saman pöydän ääressä. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja birdie:
no sit ei kiva juttu! ja olikos se viime lauantai kun häipyi kavereineen baariin ja sä jäit kotiin? Nyt olis keskustelun paikka...

mä en sitä viime lauantaita tähän mukaan vetäis.. se meni jo ja se on sovittu ja mennyttä :)
mutta kyllä mua kismittää :(
lupas tänää laittaa mulle naulat seinään et saadaan taulut paikalleen ja asentaa lamput,mut eip oo tapahtunu :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja birdie:
no sit ei kiva juttu! ja olikos se viime lauantai kun häipyi kavereineen baariin ja sä jäit kotiin? Nyt olis keskustelun paikka...

mä en sitä viime lauantaita tähän mukaan vetäis.. se meni jo ja se on sovittu ja mennyttä :)
mutta kyllä mua kismittää :(
lupas tänää laittaa mulle naulat seinään et saadaan taulut paikalleen ja asentaa lamput,mut eip oo tapahtunu :kieh:

No hyvä jos olette saaneet sen sovittua! Todennäköisesti siis myös tällä kertaa onnistutte!

Onpa lohduttavaa kuulla, et muillakin on samanlaista...meillä mies tuli eilen työreissuslta..olin varannut hyvää syötävää ja juotavaa illaksi jne.No, sehän suuttui sitten mulle ihan pikku jutusta ja loppuilta oltiinkin sitten puhumatta toisille ja nukuttiinkin eri huoneissa..tänäänkään ei sovittu juttua ja olin suunnitellu, et illalla jutellaan meidän suhteen tilasta.No, miehen kaveri tuli kylään ja kertoi, että ovat menossa saunomaan tänä iltana miesporukalla..ja mies lähti tietenkin mukaan!Kysyi kyllä, sopiiko mulle, mut menepä sanomaan sille, ettei sovi, niin sehän suutuu siitäkin!No, siellä se nyt saunoo kavereiden kans ja mä syön täällä meille kahdelle ostetut juustot ja viinit!!Nice!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onpa lohduttavaa kuulla, et muillakin on samanlaista...meillä mies tuli eilen työreissuslta..olin varannut hyvää syötävää ja juotavaa illaksi jne.No, sehän suuttui sitten mulle ihan pikku jutusta ja loppuilta oltiinkin sitten puhumatta toisille ja nukuttiinkin eri huoneissa..tänäänkään ei sovittu juttua ja olin suunnitellu, et illalla jutellaan meidän suhteen tilasta.No, miehen kaveri tuli kylään ja kertoi, että ovat menossa saunomaan tänä iltana miesporukalla..ja mies lähti tietenkin mukaan!Kysyi kyllä, sopiiko mulle, mut menepä sanomaan sille, ettei sovi, niin sehän suutuu siitäkin!No, siellä se nyt saunoo kavereiden kans ja mä syön täällä meille kahdelle ostetut juustot ja viinit!!Nice!

mä voin tulla sun kaa nauttimaan juustot ja viinit :p :D
päästiin pojan kanssa äsken kotiin ja sain pojan nukkumaan,nyt mietin et laittaisko saunan päälle ja tekis jotai hyvää suolasta YHDEN HENGEN ANNOKSEN :whistle:

Yhteistyössä