hyvät ihmiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitkään seurannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pitkään seurannut

Vieras
Lukekaa aloitukset kaksi kertaa ja pohtikaa niitä hetki ennen kuin vastaatte. Täällä törmää aivan ällistyttäviin virhetulkintoihin. Vaikka alkukirjoitus olisi aivan selvällä suomen kielellä ja selkein viestein kirjoitettu, vastaajat ovat tulkinneet viestin aivan päin mäntyä. Jos ette ymmärrä viestejä joihin älynne ei riitä, jättäkää vastaamatta sillä saatatte loukata jotain. Kiitos!

Ettet olisi itse väärin ymmärtänyt ja tullut siksi loukatuksi? Tahi huomannut olleesi väärässä? Vai mistä kenkä puristaa? Huono päivä? PS.Luin aloituksen kolme kertaa, enkäs ymmärtänty tarkoitusta. Voihan ne väärinymmärrykset korjata?

Turhaan muuttuu mustasta harmaaksi ja ei voi puhua asioitaan suoraan. Älä nyt ymmärrä väärin:). Kuinkas pitkään oot muute seurannut enneku ajattelit puuttua asian ytimeen?Kjeh..

No taidan siltikin uskaltautua kommentoimaan tähän ketjuun sen verran, että kyllä minuakin hiukan ihmetyttää, että joskus jotkut vastaavat ihan täysin eri asiasta suurin piirtein, mistä on ollut kyse... Siis sillä tavalla, että huomaa ettei aloitusta tai muita vastauksia ole luettu lähes ollenkaan, ennen kuin kiirehditään vastaamaan. Tai sitten niitä ei tosiaan ole käsitetty... :whistle: :xmas:

Itse kirjoitin kerran että minua pelottaa seuraavan lapseni syntymä, koska ensimmäinen lapseni oli todella paha yövalvottaja ja pelkään että sama toistuu. Kuitenkin minulla on vauvakuume ja haluaisin lapsen.

No sain vastaukseksi tällaisia. -Miksi tehdä toinen lapsi perään jos ensimmäisestä on vielä väsynyt. (en todellakaan maininnut olevani enää väsynyt)

- miksi tehdä lapsia jos niitä ei jaksa hoitaa ja ei jaksa rytmejä pitää. (haloo, kuka sanoo etten jaksaisi hoitaa lapsiani ja en olisi pitänyt rytmejä esikoisellekaan).

Kun viestit ovat vielä negatiivissävytteisiä, joku voi tosissaan loukkaantua jos kirjoittaa arasta aiheesta. Mitä sen väliä onko tämä nettipalsta vai ei, eihän ihmisille silti saa tuollaisia viestejä laittaa.

Tämä palsta ei tue ihmisiä ja kohta kaatuu omaan mahdottomuuteensa. En ole sen koommin aloituksia tehnyt.

Enkä ole kirjautunut mustaksi ollenkaan, koska en halua itselleni palstaidentiteettiä.

Niin kaipa noi sun esimerkkisi perustuvat virhetulkintoihin..tai sitten vain tulkintoihin..virhetulkintoja voi aiheuttaa esim. vastaajan mieliala. Jonain toisena päivänä, paremmassa mielentilassa vastaaja olisi voinut tulkita ja vastata eri tavoin, positiivisemmin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
No taidan siltikin uskaltautua kommentoimaan tähän ketjuun sen verran, että kyllä minuakin hiukan ihmetyttää, että joskus jotkut vastaavat ihan täysin eri asiasta suurin piirtein, mistä on ollut kyse... Siis sillä tavalla, että huomaa ettei aloitusta tai muita vastauksia ole luettu lähes ollenkaan, ennen kuin kiirehditään vastaamaan. Tai sitten niitä ei tosiaan ole käsitetty... :whistle: :xmas:
no ihan saman olen minäkin huomannut

Yhteistyössä