V "Vivi" Vieras 04.01.2013 #1 Mitä tykkäätte tästä: meidnpieniryyni.blogspot.com ? Mitä blogeja luette?
EllaDonna Aktiivinen jäsen 28.06.2007 3 793 6 38 04.01.2013 #2 Kivalta näytti toi aloittajan mainitsema. Mä tykkään näistä (ja monista muistakin kyllä): Väri-epä-suora CONVERTING VEGETARIANS Anrinko Uusi Kuu Secret Wardrobe CASA Blogit - VaniljaHouse Strictly Style Hyypiön elämää Mungolife - Rantapallo.fi Char & the city Kaunis pieni elämä Sitruunaa ja vaniljaa Säästövinkit - Tarkan markan blogi All you need is White
Kivalta näytti toi aloittajan mainitsema. Mä tykkään näistä (ja monista muistakin kyllä): Väri-epä-suora CONVERTING VEGETARIANS Anrinko Uusi Kuu Secret Wardrobe CASA Blogit - VaniljaHouse Strictly Style Hyypiön elämää Mungolife - Rantapallo.fi Char & the city Kaunis pieni elämä Sitruunaa ja vaniljaa Säästövinkit - Tarkan markan blogi All you need is White
V "vivi" Vieras 04.01.2013 #3 Eikö kellään muulla mielipiteitä tai vinkkejä samantyylisistä blogeista?
EllaDonna Aktiivinen jäsen 28.06.2007 3 793 6 38 05.01.2013 #4 Höh, no luulisi, että koko foorumi on täynnä bloginlukijoita.. Olisi kiva vilkaista muiden lemppareita. Jos vaikka löytyisi joku uusi seurattava.
Höh, no luulisi, että koko foorumi on täynnä bloginlukijoita.. Olisi kiva vilkaista muiden lemppareita. Jos vaikka löytyisi joku uusi seurattava.
BootyPeppi Tunnettu jäsen 08.02.2010 35 043 535 113 www.villananna.blogspot.com 05.01.2013 #5 Mä en enää laita linkkejä mihinkään kun monet ovat saaneet perskärpäsiä. Omani mä voin laittaa mutta se nyt on vaan tuollainen VillaNanna
Mä en enää laita linkkejä mihinkään kun monet ovat saaneet perskärpäsiä. Omani mä voin laittaa mutta se nyt on vaan tuollainen VillaNanna