Hyviä hintapyyntöjä Reimatecista huutiksessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä mieltä olette?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä mieltä olette?

Vieras
Huutiksen etusivulla on taas hyviä hintapyyntöjä.
Aloitushinta 100 euroa ja osta heti -hinta 150 euroa.
Paketissa Reimatecin 86 kokoinen talvihaalari (ei edes viime talven malli)
Reiman kaksiosainen välikausipuku
Minitec hanskat ja kaksi pipoa

Ostaako joku tuohon hintaan tuollaisen paketin? Itse en maksaisi kuin ehkä 60 euroa noista.

Itse myin lapseni reimatec haalarin, hatun ja hanskat 120 euroa. Laitoin lähtöhinnaksi 0 euroa ja 2,5 euron korotus. Ja tuonne asti nousi.

Olen ostanut ko vaatteet aikoinaan itse alesta ja maksanut alle sata euroa niistä yhteensä. Kauppa se on joka kannattaa, ainakin huutonet kauppa.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:
No k.o. puku näyttää iskemättömältä! Saahan tuohon rahaan jo kaksi pukua

Totta, mutta eihän tuo tavallinen reiman puku maksa tuossa koossa uutenakaan kuin 50 euroa ja alesta vielä halvemmalla.
Ja toppapukukin varmaan vaan 89 euroa, jos en ihan väärin nyt muista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse myin lapseni reimatec haalarin, hatun ja hanskat 120 euroa. Laitoin lähtöhinnaksi 0 euroa ja 2,5 euron korotus. Ja tuonne asti nousi.

Olen ostanut ko vaatteet aikoinaan itse alesta ja maksanut alle sata euroa niistä yhteensä. Kauppa se on joka kannattaa, ainakin huutonet kauppa.... :D

Oho, sait kyllä aika reilun hinnan = )

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oho, sait kyllä aika reilun hinnan = )

Kieltämättä sain enemmän kuin uskalasin toivoakaan. Kaksi innokasta huutajaa huusi kilpaa ja itseäni kauhistutti katsoa vierestä miten hinta kohosi!

Mutta ostaja oli tyytyväinen ja antoi positiivista, haalari oli kai sitten niin mieluisaa mallia ja väriä että oli valmis maksamaan siitä enemmänkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä kun meinasin laittaa nuo tipun viime vuoden vermeet 50 eurolla myyntiin (reimatecin haalari, hanskat, kengät ja kivat-villapipo).. B) Ja mietin vielä, et oiskohan liian kalliilla. =)

Noin halvalla?!

Sinulla on muuten hauska nimimerkki =)

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
Kieltämättä sain enemmän kuin uskalasin toivoakaan. Kaksi innokasta huutajaa huusi kilpaa ja itseäni kauhistutti katsoa vierestä miten hinta kohosi!

Mutta ostaja oli tyytyväinen ja antoi positiivista, haalari oli kai sitten niin mieluisaa mallia ja väriä että oli valmis maksamaan siitä enemmänkin...

Mulla on käyny tolleen, kun möin hellan. :D Lähtöhinta oli aika alhainen (siis käytetty uuni, jäi ylimääräseksi rempan jälkeen) ja vielä muutama minsa ennen sulkeutumista ei ollu hv täyttyny. Mietin sitten, että menkööt tuolla hinnalla, joka on huudettu, jos ostaja vaan ottaa.

Mut sit tulin puolen tunnin päästä takas ja hyvä kun en pepultani puonnu. Olisin myyny 180 eurolla, mutta sain siitä reippaasti päälle 300... Ihan ylihintaa omasta mielestä, mut ostaja oli tyytyväinen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Wiiwi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä kun meinasin laittaa nuo tipun viime vuoden vermeet 50 eurolla myyntiin (reimatecin haalari, hanskat, kengät ja kivat-villapipo).. B) Ja mietin vielä, et oiskohan liian kalliilla. =)

Noin halvalla?!

Sinulla on muuten hauska nimimerkki =)

Ai halvalla? :o ..jaa... Paljonko niistä sit ois voinu pyytää? haalari on 74..

Ehkä pitäs sittenkin pistää ne myyntiin ja kattoa paljon sais. :D Peruin suunnitelmat, kun sain tietää olevani raskaana ja ajattelin, et jos meille tuleekin niille uusi käyttäjä. :saint:

tiedän ton myyjän... kiertää kirppiksiä ostaa sieltä halvalla ja myy suuremmalla huutonetissä...mua ärsyttää tollanen.....koska minusta kirppiksellä on trakoitus että ihmiset saisi käyttö tavaraa itsekllleen en tykkää tollasista diilareista.

Alkuperäinen kirjoittaja vg:
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
En maksaisi mitään. Meille ei enää tule Reiman vaatteita. Ovat niin heikkolaatuisia ja eivät korvaa jos tulee jotain vikaa. Todella yliarvostettu merkki.

Peesien peesi!

mä en usko että eroja olisi niin paljon eri merkkien väillä. Mikä on niin paljon parempi laadun puolesta?

Yhteistyössä