Hyviä itsepalvelukirppiksiä pk-seudulla, lastenvaatteiden myyntiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myynti mielessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myynti mielessä

Vieras
Suositelkaahan itsepalvelukirppiksiä pk-seudulta, missä lastenvaatteet menevät hyvin kaupaksi ja mielellään edullinen viikkovuokra myyntipaikalla vielä? Kiitos :)!

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
eiköhän se sun lähikirppis ole paras, kun kuitenkin pitää käydä joka päivä siivoamassa pöytä.

Tää on kyllä hyvä pointti. Lähikirppis vaan veloittaa älytöntä melkein 40 euron viikkovuokraa plus vielä provikat päälle :( . Aattelin jos löytyis joku uusi kirppis, mitä en ole keksinytkään vielä, vaikka kirppishullu olenkin :laugh:. Onko kenelläkään kokemuksia muuten Vihreä käsi-kirpputorista Pitäjänmäellä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
eiköhän se sun lähikirppis ole paras, kun kuitenkin pitää käydä joka päivä siivoamassa pöytä.

Tää on kyllä hyvä pointti. Lähikirppis vaan veloittaa älytöntä melkein 40 euron viikkovuokraa plus vielä provikat päälle :( . Aattelin jos löytyis joku uusi kirppis, mitä en ole keksinytkään vielä, vaikka kirppishullu olenkin :laugh:. Onko kenelläkään kokemuksia muuten Vihreä käsi-kirpputorista Pitäjänmäellä?

Mä oon siellä joskus käynyt kiertämässä, myynyt en ole siellä kertaakaan. Ihan ok paikka, mut en tiedä kuinka paljon siellä on asiakkaita sit kuitenkaan, kun aina kun olen ollut niin hiljaiselta on vaikuttanut. Akseli Mankkaalla on kyllä hyvä, vaik vähän kallis, toisaalta siellä on tosi paljon aina porukkaa ja itse olen tehnyt siellä kovat myynnit.