H
herkku
Vieras
oliskos kellään hyviä ja helppoja ohjeita?
saatava karkkia ja ei pääse hakemaan,niin ei auta muu kun tehä ite
saatava karkkia ja ei pääse hakemaan,niin ei auta muu kun tehä ite
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Semmoi, et
maitoo 2dl
sokeria 2dl
voita ööh jotain 8 ruokalusikallista? en oo varma, no, sinnepäin.
Suolaa ripaus, niin tulee parempi.
Keitellän tasaisella lämmöllä ja voi kokeilla vesilasiin tiputtaa ja sillon kun se jäåhmettyy kovaksi, sen voi sit kaataa leivinpaperille. Toffeeta. Tota mä teen.
Alkuperäinen kirjoittaja herkku:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Semmoi, et
maitoo 2dl
sokeria 2dl
Keitellän tasaisella lämmöllä ja voi kokeilla vesilasiin tiputtaa ja sillon kun se jäåhmettyy kovaksi, sen voi sit kaataa leivinpaperille. Toffeeta. Tota mä teen.
kauan suunnilleen keitetään?
Voikohan tohon käyttää juoksevaa?
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja herkku:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Semmoi, et
maitoo 2dl
sokeria 2dl
ei onnistu juoksevasta..pitää olla ihan kunnon margariinia jota voi käyttää paistamiseen(kevyt levit ei käy )...
Alkuperäinen kirjoittaja herkku:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja herkku:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Semmoi, et
maitoo 2dl
sokeria 2dl
ei onnistu juoksevasta..pitää olla ihan kunnon margariinia jota voi käyttää paistamiseen(kevyt levit ei käy )...
hitto ! ei siis oivakaan käy...
oliskos muita ohjeita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:siis daimiin ei muuta kuin voita ja sokerii??
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Onhan noita, mutta yhden ainoan muistan ulkoa.
4 rkl sokeria
2 rkl jauhoja
2 rkl margariinia tai voita
2 rkl siirappia
Keitä miedolla lämmöllä sekoittaen koko ajan kunnes on kauniin ruskeaa. Mitä kauemmin keität, sen kovempaa siitä tulee. Voit tehdä kylmävesitestin tiputtamalla sitä tipan kylmään veteen, jos jähmettyy kovaksi, on valmista.
Levitä leivinpaperille ja kun on vähän jähmettynyt, leikkaa paloiksi ja anna jäähtyä. Itse tykkään kovista ja rapsakoista. Kamalan imeliä ne on, vain muutamia pystyy kerrallaan syömään, mutta hyviä :xmas: