Hyviä kaalilaatikon ohjeita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuunausta tähänkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuunausta tähänkin

Vieras
Olen tottunut tekemään kaalilaatikon kaalista, riisistä ja jauhelihasta. Mutta miten onnistuu hyvä laatikko mihin tulee kananmunaa? Onko hyvää munamaidon kanssa?

Minä laitan aina kaalin, riisin ja jauhelihan ja sitten munamaitoa päälle. Teen tosin vaan 4 dl munamaidon, jossa on yksi muna. Lisäksi laitan paistoajan puolivälissä pekonisiivuja kaalilaatikon päälle.. on hyvää :P

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä laitan aina kaalin, riisin ja jauhelihan ja sitten munamaitoa päälle. Teen tosin vaan 4 dl munamaidon, jossa on yksi muna. Lisäksi laitan paistoajan puolivälissä pekonisiivuja kaalilaatikon päälle.. on hyvää :P

Laitatko kypsän riisin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Laitatko kypsän riisin?

Juu, keitän kaalit ja riisit ja paistan jauhelihan ja sitten sekoitan. Päälle munamaitoa ja siirappia ja myöhemmin tosiaan ne pekonit.

Mä haudutan aina padassa kaalit, sipulit ja porkkanat kera lihaliemen sitten lisään riisit ja jatkan hauduttamista ja lopuksi laitan jauhelihat ja loput mausteet sekä sitä siirappia, nam tulee muuten hyvää! Niin ja porkkanaa laitan sen takia sinne mukaan että antaa vähän väriä ruokaan =)

Yhteistyössä