Hyviä kirppareita tampereella? Missä käytte ja mitkä ovat olleet parhaita ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppis81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käyn eniten lastenvaatekirppiksellä Mustanlahdenkadulla. Lapsi käytännössä puettu pari vuotta niihin löytöihin. Muuten vain tulee joskus käytyä Bonuskirppiksellä Itsenäisyydenkadulla, kun sattuu kulkureitin varrelle. Radiokirppiksellä käyn harvemmin. Onhan siellä tavaraa, mutta kamalasti jobbareiden pöytiä ja voi vitsit sitä henkilökuntaa. Ja viikonloppuisin ihan kamalat ruuhkat.

Lentolan kirppiksiä monet kehuu, mutta eipä tule käytyä kun ei ole autoa.

Radiokirppiksellä ja Bonuskirppiksellä tulee käytyä enimmäkseen. Radiokirppikseltä olen tehnyt parhaimmat löydöt, mutta välillä tuntuu olevan turhan hintavaa tavaraa siellä. Just katselin että yksikin myyjä pyysi lapsen käytetystä t-paidasta 15?. En maksais ikinä vaikka olisi mitä tahansa hienoa merkkiä olevinaan.
Siellä Mustanlahdenkadun kirppiksellä kävisin, mutta kun se on nykyään niin kamalan pienissä tiloissa. Ei ole rattaiden kanssa mitään asiaa sinne.

Itse olen käynyt kangasalan kirpparilla.. juurikin tein sieltä 100 e edestä löytöjä.
esim. reiman haalari 98 cm 6 e - tosi hyvässä kunnossa, reimatec toppa asu 86 cm 15 e.
3 kpl farkkuja ostin, sitten ihan trikoopaitoja, mekkoja, huppareita, name it uusretro takki 5 e.. jne...

Yhteistyössä