Hyviä neuvoja kaivataan...

samperin puusilmä

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
2 515
0
36
Eli meillä tilanne seuraavanlainen:
Odotan toista lasta ja laskettu aika on lokakuussa.
Esikoinen lähtee elokuussa eskariin,nyt mietinkin seuraavia asioita..
Jään itse heinäkuussa pois töistä ja toki olisin mieluiten tytön kanssa päivät,mutta..
Pitäisinkö päivähoidon tytöllä kuitenkin eskarin lisäksi jos joudun itse esim osastolle raskauden takia.
mies pystyisi sitten käymään töissä kun poiskaan ei voi olla ja meillä kun ei ole ketään sukulaisia/läheisiä auttamassa moisessa tilanteessa.
Onko kellään kokemusta tai ideoita miten kannattaisi tehdä..?

Alkuperäinen kirjoittaja Mölliskö:
Jos oisin sinä, niin pitäisin lapsen siihen asti hoidossa, että vauva on syntynyt ja sitten lopettaisin päivähoidon.

Tätä olen miettinyt.
Haluan että tyttö saa olla sitten minun ja vauvan kanssa kotona.
Päivän aktiviteetiksi riittäisi aivan hyvin eskari.
Nyt vaan kun ei tiedä mitä tuleman pitää niin pohtii kummin kannattaisi tehdä..

onko sinulla epäilys että joutuisit osastolle? onko riski siihen suuri?
voihan sen hoitopaikan hakea ja perua jos niikseen on..
Toisaalta, esikoulussa (opettajasta riippuen) on välillä aika vähän aikaa leikille, itselläni on hoidossa ihan senkin takia muutama lapsi ollut, että saavat eskaripäivän jälkeen leikkiä yhdessä..

Alkuperäinen kirjoittaja eskari-hoitsu:
onko sinulla epäilys että joutuisit osastolle? onko riski siihen suuri?
voihan sen hoitopaikan hakea ja perua jos niikseen on..
Toisaalta, esikoulussa (opettajasta riippuen) on välillä aika vähän aikaa leikille, itselläni on hoidossa ihan senkin takia muutama lapsi ollut, että saavat eskaripäivän jälkeen leikkiä yhdessä..

Sanoisin,että riski on olemassa että joutuisin.
Tokihan sitä haluaisi voida hyvin mahdollisimman pitkälle.. =)

Jos oisin sinä, niin pitäisin lapsen siihen asti hoidossa, että vauva on syntynyt ja sitten lopettaisin päivähoidon.
näin mäkin tekisin. olis itsellä jotenki turvallisempi olo kun tietäis, että jos jostain syystä sairaalaan joutuis, ei ainakaan lapsen hoitoa tarviis miettiä

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
näin mäkin tekisin. olis itsellä jotenki turvallisempi olo kun tietäis, että jos jostain syystä sairaalaan joutuis, ei ainakaan lapsen hoitoa tarviis miettiä

Täytyy varmaan pelata varman päälle ja pitää tytöllä hoitopaikka.
Kiitos mielipiteestä näin aamu tuimaan :flower:

Yhteistyössä