Hyviä uutisia hallitukesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sossu

Vieras
Kerrnakin saadaan hyviä uutisia hallituksen suunalta, SDP heivaa lopultakin oúlos kaksi mitättömintä ministeriään. Jo oli aikakin!

Jokohan SDP piankin hylkää SAK-taustaiset mieskannattajat ja julistautuu Tehyläisten naisten puolueeksi?

[QUOTE="vieras";28482649]Koskahan persut heivaavat kaikki kansanedustajansa. No, kansa tekee sen viimeistään seuraavissa vaaleissa. Pienenee kuin SMP konkurssin edellä.[/QUOTE]

Niinpä. Ovat muutenkin pulassa, sillä vaihtoehtoa puheenjohtajalle ei ole. Aikamoinen veijari se yksinvaltias hra S..

Sen päivän kun vielä näkisi, että alkaisivat ajaa inhimillisempiä oloja prekariaatille, niin johan kelpaisi. Urpilainenkin kirjoittaa miten hänen ystävänsä ovat samanlaisia pätkäeläjiä kuin minä, mutta eipä hänellä mitään lääkkeitä asiaan ole.

Epämääräisenä yrittäjä-opiskelijana eläminen on alkanut pelottaa kovasti. Mutta töihin en pääse koska kukaan ei uskalla ottaa, kun on tavanomaisempiakin kulkijoita tarjolla.

Sen päivän kun vielä näkisi, että alkaisivat ajaa inhimillisempiä oloja prekariaatille, niin johan kelpaisi. Urpilainenkin kirjoittaa miten hänen ystävänsä ovat samanlaisia pätkäeläjiä kuin minä, mutta eipä hänellä mitään lääkkeitä asiaan ole.

Epämääräisenä yrittäjä-opiskelijana eläminen on alkanut pelottaa kovasti. Mutta töihin en pääse koska kukaan ei uskalla ottaa, kun on tavanomaisempiakin kulkijoita tarjolla.

Prekariaatti on itse osansa valinnut. Hallituksen työnkuvaan ei edes kuulu työpaikkojen synnyttäminen. Joten ei heillä sen ihmeellisempiä lääkkeitä tähän voi ollakaan. Hallitus eduskunnan tuella voi tietysti yrittää luoda edellytyksiä yritysten paremmalle menestykselle ja työpaikkojen lisäämiselle, mutta niitä ei synny ilman kansainvälistä kysyntää ja siihen taas Suomi ei voi oleellisesti vaikuttaa. Paljon puhutaan investointien lisäämisestä Suomessa, mutta sehän tarkoittaa koneita, seiniä, infrastruktuuria jne, mutta ei työpaikkojen luominen ei ole investointia. Investoinnit yritykset tekevät pääsääntöisesti siksi, että ne vähentäisivät työpaikkoja ja tehostaisivat tuotantoa.

[QUOTE="vieras";28483111]Prekariaatti on itse osansa valinnut. Hallituksen työnkuvaan ei edes kuulu työpaikkojen synnyttäminen. Joten ei heillä sen ihmeellisempiä lääkkeitä tähän voi ollakaan. Hallitus eduskunnan tuella voi tietysti yrittää luoda edellytyksiä yritysten paremmalle menestykselle ja työpaikkojen lisäämiselle, mutta niitä ei synny ilman kansainvälistä kysyntää ja siihen taas Suomi ei voi oleellisesti vaikuttaa. Paljon puhutaan investointien lisäämisestä Suomessa, mutta sehän tarkoittaa koneita, seiniä, infrastruktuuria jne, mutta ei työpaikkojen luominen ei ole investointia. Investoinnit yritykset tekevät pääsääntöisesti siksi, että ne vähentäisivät työpaikkoja ja tehostaisivat tuotantoa.[/QUOTE]

Sdp:n vaalilupaus tälle vaalikaudelle oli 100.000 uutta työpaikkaa, taitaa etumerkki olla muuttunut miinukseksi...

[QUOTE="vieras";28483152]Kaikki paitsi persut ymmärsivät tuon olevan "vaalilupaus". Persut sen sijaan lupasivat lopettaa Suomen talouden kokonaan. Onneksi sekään ei ole toteutunut.[/QUOTE]

Vaikuttaa ihan siltä et olet tyytyväinen siitä kun tulit kusetetuksi.:D

Olet yrittäjä, mutta haluat töihin? Mikset jatka itsesi työllistämistä vaikkapa ottamalla toimintaan mukaan jotakin uutta? Itsekin olen yrittäjä ja opiskelen uutta.

Yhteistyössä