N
"nasu"
Vieras
Mä niin pelkään jatkaa tätä elämää.. Siis olen melko nuori 22v ja tähän mennessä elämä ei tod. ole ollut mitenkään helppoa ja hyvää. Tai siis tuntuu että ei yhtään ehdi nauttimaan elämästä ja niistä hyvistä asioista kun taas jotain kamalaa tapahtuu. Olen miettinyt että miks yksi ihminen joutuu kokemaan niin paljon paskaa ja läheiset elää normaalia ja onnellista elämää. Mitään kamalaa ei ole heidän elämässä sattunut. Onhan se niin että nämä kyseiset tapahtumat vahvistaa mutta missä menee raja. Nämä mun elämässä tapahtuneet paskat asiat on saanut mut elämään pelossa (koko ajan miettii että mitä seuraavaksi tapahtuu). Mietin että jos nyt olen onnellinen niin se kostetaan jollain pahalla
.. En tiedä ymmärsikö kukaan mitä tarkoitan tällä viestilläni.
Hirveältä tuntuu myös se että yksi ystäväni sanoi että minä olen esimerkki siitä mitä voi sattua ja nyt hän ei ns. elä täysillä.. Siis oikeasti en halua olla mikään esimerkki siitä että paskaa tapahtuu ja se että minulle on käynyt näin ei tarkoita että muille kävisi!!
Hirveältä tuntuu myös se että yksi ystäväni sanoi että minä olen esimerkki siitä mitä voi sattua ja nyt hän ei ns. elä täysillä.. Siis oikeasti en halua olla mikään esimerkki siitä että paskaa tapahtuu ja se että minulle on käynyt näin ei tarkoita että muille kävisi!!