S
"sinna"
Vieras
Mies teki naapurin pihassa lumitöitä,kun ovat reissussa ja erehdyin sanomaan sille, että eikö se riitä kun enemmät lumet vaan kolailet siitä. Ukko sai hirveen raivarin ja huusi niin että koko piha raikui,että etkö osaa saatana muuta kuin valiittaa joka vitun asiasta, ja huusi ja huusi ja huusi... Mee töihin ja maksa oman autos kulut tästä eteenpäin... olen kotihoidontuella... viikko ennen joulua sai myös ihme raivarin,enkä edes syytä tiedä,mut siitä leppyi ajan kanssa....
Ukko vittuilee ihan joka päivä minulle,että eikö kannattas kulkea enemmän lenkillä ja voitko ottaa vähemmän ruokaa ja siinä siiderissä on aika paljon kaloreita ym... vittuilua ja katsoo kieroon kun ollaan esim.saunassa. olen 170cm ja 79kg ja tiedän sen ilman sitä jokapäiväistä keljuilua,että painoa on hiukan liikaa,mutta jos minä erehdyn hälle jotakin sanomaan,niin se on viikon mykkäkoulu!
Nyt meinasin kysäistä,kunhan kotiutuu kaverinsa luota, että haluaako se jatkaa tätä yhteielämää vai olisiko meidän parempi lähteä eri teille...
KIITOS,kun sain tänne purkaa tunteeni..
Ukko vittuilee ihan joka päivä minulle,että eikö kannattas kulkea enemmän lenkillä ja voitko ottaa vähemmän ruokaa ja siinä siiderissä on aika paljon kaloreita ym... vittuilua ja katsoo kieroon kun ollaan esim.saunassa. olen 170cm ja 79kg ja tiedän sen ilman sitä jokapäiväistä keljuilua,että painoa on hiukan liikaa,mutta jos minä erehdyn hälle jotakin sanomaan,niin se on viikon mykkäkoulu!
Nyt meinasin kysäistä,kunhan kotiutuu kaverinsa luota, että haluaako se jatkaa tätä yhteielämää vai olisiko meidän parempi lähteä eri teille...
KIITOS,kun sain tänne purkaa tunteeni..