hyvin päättyy tämä vuosi ja uusi alkaa yhtä huonosti....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sinna"

Vieras
Mies teki naapurin pihassa lumitöitä,kun ovat reissussa ja erehdyin sanomaan sille, että eikö se riitä kun enemmät lumet vaan kolailet siitä. Ukko sai hirveen raivarin ja huusi niin että koko piha raikui,että etkö osaa saatana muuta kuin valiittaa joka vitun asiasta, ja huusi ja huusi ja huusi... Mee töihin ja maksa oman autos kulut tästä eteenpäin... olen kotihoidontuella... viikko ennen joulua sai myös ihme raivarin,enkä edes syytä tiedä,mut siitä leppyi ajan kanssa....

Ukko vittuilee ihan joka päivä minulle,että eikö kannattas kulkea enemmän lenkillä ja voitko ottaa vähemmän ruokaa ja siinä siiderissä on aika paljon kaloreita ym... vittuilua ja katsoo kieroon kun ollaan esim.saunassa. olen 170cm ja 79kg ja tiedän sen ilman sitä jokapäiväistä keljuilua,että painoa on hiukan liikaa,mutta jos minä erehdyn hälle jotakin sanomaan,niin se on viikon mykkäkoulu!

Nyt meinasin kysäistä,kunhan kotiutuu kaverinsa luota, että haluaako se jatkaa tätä yhteielämää vai olisiko meidän parempi lähteä eri teille...

KIITOS,kun sain tänne purkaa tunteeni..

Ai meinaat siltä kysästä, että jatketaanko?

Älä ole kynnysmatto, ota oma elämäsi omiin käsiisi ja lopeta tuo suhde itse.

Tsemppiä nyt kuitenkin. Tuntuu vaan itsestä niin turhauttavalta, että joku kestää läheiseltään tuollaista kohtelua ja vielä vapaaehtoisesti. Ei tulisi meillä mieleenkään.

Onko miehen huudossa totuuden siemen? Miten puhut hänelle, huomautteletko jatkuvasti kaikesta? Jos olet kotihoidontuella ja rahasta tiukkaa, niin sekin varmaan stressaa miestä, jos on ainoa elättäjä. Itse sain joskus samanlaisen huutoryöpyn niskaani ja tajusin, että omassakin käytöksessä on parantamista. Kun vähensin rajusti nalkutusta, suhdekin parani

No tuon olisit voinut jättää sanomatta, kai se mies itse tietää, miten paljon pitää kolata. Ei aikuiset ihmiset tykkää, jos koko ajan neuvotaan joka asiassa. Siinä kilahtaa lopulta.

Mutta mies on taas tyhmä siinä, jos päivittäin nalkuttaa painostasi ja vielä katsoo kieroon. Tuollaisissa tapauksissa tulee mieleen, että rakastuikohan se mies naiseen ikinä, vai oliko se nainen vain sellainen näyttelyesine. Tai peräti on sen naisen kanssa vaan ollut puhtaasti ulkonäöllisistä syistä sietäen huonon luonteen, mutta kun kiloja kertyy, ei ole mitään hyvää enää koko naisessa.

Mutta en tiedä tilannettanne tarkemmin, niin arvailuahan tämä vaan on.

Tuli tuosta painosta nipottamisesta mieleen....sori pakko avautua. Reilu vuosi sitten mulla oli vielä ihan mukavasti ylipainoa.Noh,mulla mies ei siitä muuten koskaan huomautellut,paitsi kerran kun riideltiin aika lailla,alkoi nimittelemään mua läskiperseeks ja vaikka mikskä läskiks..no mielenihän mä siitä pahoitin,enkä enää vastannut takas mitään,olin hiljaa vaan ja loppuen lopuks sitten se riitakin jossain vaiheessa sovittiin ja unohdettiin...Mutta mä en voinut unohtaa sitä läskiks haukkumista...Hiljaa mielessäni päätin,et jumalauta nyt laihdutan todellakin,ihan jo tuon ukonkin kiusaks (toki oli mulla suunnitelmissa jo muutenkin laihduttaa!) mutta nyt tuli se kunnon kimmoke.En maininnut ukolle asiasta mitään ja aloin todella hommiin...aika nopeesti alkoi sitten painokin putoomaan,ja kun ukko huomas sen,niin oli ihan vaikeena ja alkoi huolestumaan että "anteeksi,anteeksi,enhän mä sitä silloin tarkoittanut,nyt mua pelottaa,että eihän sulla vaan oikeesti oo mun takia tulossa tai jo parhaillaan mitään anorekasiaa"heh :D No,ei tod. ollut mitään anoreksiaa tai muutakaan,kävin vaan "salaa"päivisin lenkillä ja jumpassa ja vaihdoin totaalisesti ruokatottumuksiani (onneks,koska sillä tiellä oon vieläkin) ja ukko on olut vitun vaikeena,kun tää emäntä onkin nyt laihtunut ja kuosittautunut,tosin nykyään käyn jo enemmän salillakin,että eipä tuota enää pystyisikään "salaamaan" ei liity tähän juttuun mitenkään,mutta onpa ollut hassua nyt huomata,kun toinen on ihan vallan kauhuissaan tästä mun ulkoisen olemuksen muuttumisesta,etenkin kun ulkopuolisetkin on muutoksen huomanneet ja antaneet kehuja..

Yhteistyössä