Hyvinvarustettuja löytyy suomestakin

  • Viestiketjun aloittaja jotain muuta 07
  • Ensimmäinen viesti
utelias M 35
Aiheesta poiketen , olen huomioinut uimarannalla myös naisten bikinien alaosan kivasti paljastavan häpyhuulet ja jopa vaonkin häämöittävän. Samoin saattaa havaita josko häpykarvat ajamatta.
 
utelias M35
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna`:
Kyllä löytyy, eritoten lomakausina. Mukavaa, kun meille aikuisillekin naisille on tarjolla silmänruokaa...esim. kylpylöiden nuoret perheenisät
Oletko joko kylpylässä höyrysaunassa tai rannoilla sattunut törmäämään mieheen jolla erektio tai puolittainen?
 
Hanna`
Alkuperäinen kirjoittaja utelias M35:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna`:
Kyllä löytyy, eritoten lomakausina. Mukavaa, kun meille aikuisillekin naisille on tarjolla silmänruokaa...esim. kylpylöiden nuoret perheenisät
Oletko joko kylpylässä höyrysaunassa tai rannoilla sattunut törmäämään mieheen jolla erektio tai puolittainen?
Olen usein, molemmissa paikoissa
 
utelias M35
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna`:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias M35:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna`:
Kyllä löytyy, eritoten lomakausina. Mukavaa, kun meille aikuisillekin naisille on tarjolla silmänruokaa...esim. kylpylöiden nuoret perheenisät
Oletko joko kylpylässä höyrysaunassa tai rannoilla sattunut törmäämään mieheen jolla erektio tai puolittainen?
Olen usein, molemmissa paikoissa
Itsellä pari keraa sattunut tuollalailla. Toisella kertaa Inglesissä kun kävelin nakurannalla tunsin miten alkoi pikkuhiljaa jäykistymään.
 
Katax
Alkuperäinen kirjoittaja utelias M35:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna`:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias M35:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna`:
Kyllä löytyy, eritoten lomakausina. Mukavaa, kun meille aikuisillekin naisille on tarjolla silmänruokaa...esim. kylpylöiden nuoret perheenisät
Oletko joko kylpylässä höyrysaunassa tai rannoilla sattunut törmäämään mieheen jolla erektio tai puolittainen?
Olen usein, molemmissa paikoissa
Itsellä pari keraa sattunut tuollalailla. Toisella kertaa Inglesissä kun kävelin nakurannalla tunsin miten alkoi pikkuhiljaa jäykistymään.
Onks sulla niin iso masu, että se ei näy...vaan sen tuntee
 
näkyy usein
Alkuperäinen kirjoittaja utelias M35:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna`:
Kyllä löytyy, eritoten lomakausina. Mukavaa, kun meille aikuisillekin naisille on tarjolla silmänruokaa...esim. kylpylöiden nuoret perheenisät
Oletko joko kylpylässä höyrysaunassa tai rannoilla sattunut törmäämään mieheen jolla erektio tai puolittainen?
on ihan tavallista, että miehillä roikkuu puoli erektiossa kalu esim uimahalleissa. moni käy "tuunaamassa" sitä vessassa koska iso eli näytttää paremmalta ja tämä ei muuten koske vain nuoria miehiä. olen itse nähnyt uimahallissa vanhan papparaisen jolla roikkui ihan armottoman kokoinen jööti jalkovälissä. näkyi heti että oli puolierektiossa
 
ukkopoikanen
Alkuperäinen kirjoittaja Assistentti:
Olen samaa mieltä, että miehet varmaan "tuunaavat" kalujaan näissä peseytymispaikoissa, aivan kuten naisetkin vetävät vatsaa sisään ja harteita taakse, saadakseen paikat näyttämään paremmalta. Myös oman sukupuolen edessä halutaan näyttää parhaat puolet.
Päivätyössäni assistenttina laitoksella, joka on keskittynyt miesten alapään sairauksien hoitoon, ei tuunatuista kaluista ole tietoakaan.
Tämänkin palstan miekkosista suurimmalla osalla on se vähintään kymmenen senttiä levossa ja liki tuplat juhlakunnossa. Kun olisikin, niin hommat suijuisi paljon helpommin.
Siinä kylmällä hoitopedillä kun erittäin harvoin näkee kalua, joka kymmeneen senttiin yltää. Toki niitäkin on, joissa lihaa riittää vielä siinä tilanteessa. Useimmiten sieltä jalkovälistä joutuu kaivamaan esiin alle 5 senttisen peniksen, joka yrittää kyyristyä piiloon toimenpiteilta. Kyllä se monta kertaa on kellosepän työtä, eikä mitään ronskia puuhaa.

Siihen, miltä nämä lukuisat näkemäni kalut näyttävät juhlakunnossa, en ota kantaa, koska pienikin venyy uskomattomiin mittoihin tositoimissa.

Mutta tämän "tuunaamisen" ymmärrän ihan täysin ja se on monta kertaa ihan toivottavaakin, esim yhteissaunoissa. Silmä lepää paljon paremmin kookkaassa kalussa, kuin pikkunakissa.
Onpas hyvä tietää kun tulee ensi kerralla sairaalaan että pitää "tuunata" paikkoja...;=) Olenkin aina miettinyt että mitä henkilökunta ajattelee mutta hyvä tietää että silmillään mittailelevat senttejä...Toisaalta jos piikeillä kosketaan pikkukaveriin niin yritän kyllä imaista sen kokonaan sisään...:=) Hip hei!
 
Voi käydä vaikka kuinka
Alkuperäinen kirjoittaja Assistentti:
Olen samaa mieltä, että miehet varmaan "tuunaavat" kalujaan näissä peseytymispaikoissa, aivan kuten naisetkin vetävät vatsaa sisään ja harteita taakse, saadakseen paikat näyttämään paremmalta. Myös oman sukupuolen edessä halutaan näyttää parhaat puolet.
Päivätyössäni assistenttina laitoksella, joka on keskittynyt miesten alapään sairauksien hoitoon, ei tuunatuista kaluista ole tietoakaan.
Tämänkin palstan miekkosista suurimmalla osalla on se vähintään kymmenen senttiä levossa ja liki tuplat juhlakunnossa. Kun olisikin, niin hommat suijuisi paljon helpommin.
Siinä kylmällä hoitopedillä kun erittäin harvoin näkee kalua, joka kymmeneen senttiin yltää. Toki niitäkin on, joissa lihaa riittää vielä siinä tilanteessa. Useimmiten sieltä jalkovälistä joutuu kaivamaan esiin alle 5 senttisen peniksen, joka yrittää kyyristyä piiloon toimenpiteilta. Kyllä se monta kertaa on kellosepän työtä, eikä mitään ronskia puuhaa.

Siihen, miltä nämä lukuisat näkemäni kalut näyttävät juhlakunnossa, en ota kantaa, koska pienikin venyy uskomattomiin mittoihin tositoimissa.

Mutta tämän "tuunaamisen" ymmärrän ihan täysin ja se on monta kertaa ihan toivottavaakin, esim yhteissaunoissa. Silmä lepää paljon paremmin kookkaassa kalussa, kuin pikkunakissa.
Täälläkin on joskus keskusteltu naisten kiihottumisesta gynekologin vastaanotolla. Oheinen kirjoitus varmaankin täsmää naistenkin osalta....eli ei kovin helposti kiihotuta siinä tilanteessa.

Mutta mutta...itse miehenä olin kerran kiusallisessa tilanteessa. Naislääkäri tutki minun vehjettäni ja eikös mitä...tunsin (nimenomaan tunsin) kuinka se alkoi kasvamaan, kiusallisemmaksi tilanne ei oikeasti voisi muuttua. Mutta siitäkin selvittiin ihan kunnialla..eipähän tarvinnut pinseteillä etsiä.

 
Pienimunainen
"Tuunaamisessa" on myös riskinsä.
Jouduin työterveyslääkärillä riisumaan alapääni paljaaksi tutkimusta varten. Lekurimme on noin neljäkymppinen seksikäs brunette ja hyvin iloluontoinen. Aina jotain pientä herjaa heittämässä ja flirttaamassa.
Noh sermin takana riisuin ja samalla vetelin kaluani isommaksi, ennenkuin uskalsin hänen eteensä. Vatkaamalla sain kuin sainkin kaluni suht siedettävän kokoiseksi, ilman että se varsinaisesti seisoi. Astuin esiin sermin takaa ja lääkärin katse hakeutui heti haaroihini. Näin hänen hyväksyvän ilmeensä ja nätti hymy päälle vielä. Epäonnekseni huone oli talven takia kylmä ja kun kävin viileälle tutkimuspöydälle selälleni, tunsin kuinka kaluni pieneni ja kutistui kutistumistaan. Hämmästyksen ilme levisi lekurin kasvoille, kun hän katsoi pienenevää kaluani. Hän tutki jalkaani ja huomasin, että katse aina silloin tällöin siirtyi kaluuni. Kun tutkimus oli ohi, oli "tuunatusta" pilistäni jäljellä muutaman sentin mittainen nahkatötterö, joka jöpötti suoraan kohti kattoa.
Huvittunut ilme kasvoillaan lääkäri sanoi, että laita nyt ihmeessä housut jalkaan kun onin paleltaa. Kumpa maa olisi nielaissut mitut siinä häpeän paikassa.
 
tämäkin on nähty
Alkuperäinen kirjoittaja jotain muuta 07:
Ihmettelen joskus keskusteluissa esitettyä väitettä, ettei suomalaismiehiltä löytyisi isoja varustuksia.
Kun on uimahalleissa käynyt, niin totuus paljastuu ihmeen nopeasti. Asian nähdäkseen ei tarvitse olla kiinnostunut samasta sukupuolesta (itse olen hetero).
Toki noissa sauna- ja suihkutiloissa näkee paljon normaalin varustuksen omaavia mutta yhtälailla monella aivan normaalilla suomalaismiehellä roikkuu jotakuinkin "HK-sininen" jalkovälissä.
Jota kokoluokkaa omanikin erektiossa kyllä edustaa.
Palstalla käydyt keskustelut ovat olleet aika erikoisia, joten tässä yksi mielipide asiaan...
Omalta armeija- ajoiltani on vastaavia muistoja (90-luvun puolivälin jälkeen).
osalla porukasta oli todella komeita, isoja kulleja. eräälläkin samassa tuvassa olleella kävi vielä niin oudosti, että oli saanut liian pienet boxerit: tuloksena se, ettei hyvinvarustettuna vehkeet mahtuneet niihin. masturbointi oli hyvin yleistä eikä aina edes kovin salaa.
kirjoitan tämän ihan sen takia, kun olen huomannut, ettei nuo kookkaamman kokoluokan elimet ole edes kovin harvinaisia...
 
Ellikki,
Vai ei harvinaisia ??????
Mihinkäs ihmeeseen ne isokulliset oikein katoaa armeijan jälkeen, kun ei niitä täällä vapailla markkinoilla näy ? Toinen toistaan pienempää ja kurttuisempaa vaan housuista pullahtaa.
 
alkuperäinen kirj.
Alkuperäinen kirjoittaja Ellikki:
Vai ei harvinaisia ??????
Mihinkäs ihmeeseen ne isokulliset oikein katoaa armeijan jälkeen, kun ei niitä täällä vapailla markkinoilla näy ? Toinen toistaan pienempää ja kurttuisempaa vaan housuista pullahtaa.
harvalla miehellä on lepoasennossa muuta kuin pieni ja kurttuinen. naisena sinun luulisi tietävän että 20 senttinen on sellainen erektiossa tai puolierektiossa esim. käteenvedon jälkeen.
 
Ellikki,
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen kirj.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellikki:
Vai ei harvinaisia ??????
Mihinkäs ihmeeseen ne isokulliset oikein katoaa armeijan jälkeen, kun ei niitä täällä vapailla markkinoilla näy ? Toinen toistaan pienempää ja kurttuisempaa vaan housuista pullahtaa.
harvalla miehellä on lepoasennossa muuta kuin pieni ja kurttuinen. naisena sinun luulisi tietävän että 20 senttinen on sellainen erektiossa tai puolierektiossa esim. käteenvedon jälkeen.
Eli käteenvetoko se saa "armeijakullin" näyttämään isolta ????? Lopetetaanko käteenveto heti siviiliin päästyä ???
Alkuperäisenä sinun luulisi ymmärtävän, että ei se näin mene !
 
alkuper.
Alkuperäinen kirjoittaja Ellikki:
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen kirj.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellikki:
Vai ei harvinaisia ??????
Mihinkäs ihmeeseen ne isokulliset oikein katoaa armeijan jälkeen, kun ei niitä täällä vapailla markkinoilla näy ? Toinen toistaan pienempää ja kurttuisempaa vaan housuista pullahtaa.
harvalla miehellä on lepoasennossa muuta kuin pieni ja kurttuinen. naisena sinun luulisi tietävän että 20 senttinen on sellainen erektiossa tai puolierektiossa esim. käteenvedon jälkeen.
Eli käteenvetoko se saa "armeijakullin" näyttämään isolta ????? Lopetetaanko käteenveto heti siviiliin päästyä ???
Alkuperäisenä sinun luulisi ymmärtävän, että ei se näin mene !
arvasin, että kommentti kuumentaa tunteita. en tosiaankaan ole ainoa isokaluinen joka on vapaana. tunnen muitakin nuorehkoja miehiä, jotka ovat komeita ja omistavat kookkaan kullin mutta eivät ole varattuja. tuon kullin koon tiedän siitä, että on aika tavallista, että monet eivät paljon välitä suihkuun mennessään vartalonsa peittelystä..
 
elin näkyvillä
Alkuperäinen kirjoittaja molo2:
Joo, tosi harva käy housut jalassa suihkussa.
tarkoitin sitä, että kun useimmat pitävät pyyhettä vyötäisillään, niin olen nähnyt miehiä jotka eivät viitsi pitää mitään vaan esittelevät mieluummin "miehuuttaan"
 
Minde33
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttonen:
Exallani oli suht pitka, mutta ohut ja kayra. Ihan ihme kapistus. Kylla siina olisi saanut ihmetaidot kehittya ennekuin silla olisi taivaisiin paassyt.
Täällä ei vaan osata riittävästi korostaa kalun paksuutta nautionnon tuojana ;) Pituudesta ei ole juurikaan muuta hyötyä, kuin muutama ylimääräinen asento, joihin ei pätkällä yllä. Pohjakosketukset vievät nopeasti mielenkiinnon koko touhusta. Paksu taas antaa sellaisen ihanan "pakotuksen", kokee olevansa täynnä kivikovaa kyrpää, touhuttiinpa sitten millä tahansa reiällä.

Ohhoh, tulipa tyttömäistä ja romanttista tekstiä... :)
 
Maryn
Tää nyt sivua vähän alkuperäisen aihetta, mutta itse olen huomannut että koolla todellakin on väliä! Jos on paksuutta ja pituutta, on nautinto kyllä eri luokkaa kuin pienellä ja ohuella. Orgasmi tulee silloin kun pakosta kun on rakastajan taitoja päälle! Jos tääs on "taitavampi" pienimunaisena, kyllä täytyy todeta että se koko siinä juju on!
 
tässä faktaa
Alkuperäinen kirjoittaja jotain muuta 07:
Ihmettelen joskus keskusteluissa esitettyä väitettä, ettei suomalaismiehiltä löytyisi isoja varustuksia.
Kun on uimahalleissa käynyt, niin totuus paljastuu ihmeen nopeasti. Asian nähdäkseen ei tarvitse olla kiinnostunut samasta sukupuolesta (itse olen hetero).
Toki noissa sauna- ja suihkutiloissa näkee paljon normaalin varustuksen omaavia mutta yhtälailla monella aivan normaalilla suomalaismiehellä roikkuu jotakuinkin "HK-sininen" jalkovälissä.
Jota kokoluokkaa omanikin erektiossa kyllä edustaa.
Palstalla käydyt keskustelut ovat olleet aika erikoisia, joten tässä yksi mielipide asiaan...
suomalaisilla miehillä on, niinkuin muissakin maissa, kaikenkokoisia kaluja. pienimmät ovat n. 12 ja suurimmat reilun 23 sentin luokkaa
 
putte possu
Alkuperäinen kirjoittaja jotain muuta 07:
Ihmettelen joskus keskusteluissa esitettyä väitettä, ettei suomalaismiehiltä löytyisi isoja varustuksia.
Kun on uimahalleissa käynyt, niin totuus paljastuu ihmeen nopeasti. Asian nähdäkseen ei tarvitse olla kiinnostunut samasta sukupuolesta (itse olen hetero).
Toki noissa sauna- ja suihkutiloissa näkee paljon normaalin varustuksen omaavia mutta yhtälailla monella aivan normaalilla suomalaismiehellä roikkuu jotakuinkin "HK-sininen" jalkovälissä.
Jota kokoluokkaa omanikin erektiossa kyllä edustaa.
Palstalla käydyt keskustelut ovat olleet aika erikoisia, joten tässä yksi mielipide asiaan...
on aivan selvää, että yhtälailla kuin on pieniä varustuksia, niin löytyy myös niitä, joilla on pitkä ja paksu mela. itsekin olen näitä nähnyt
 
Se_suomalainen
on ihan tavallista, että miehillä roikkuu puoli erektiossa kalu esim uimahalleissa. moni käy "tuunaamassa" sitä vessassa koska iso eli näytttää paremmalta ja tämä ei muuten koske vain nuoria miehiä. olen itse nähnyt uimahallissa vanhan papparaisen jolla roikkui ihan armottoman kokoinen jööti jalkovälissä. näkyi heti että oli puolierektiossa
Minä ainakin käyn "tuunaamadda
on ihan tavallista, että miehillä roikkuu puoli erektiossa kalu esim uimahalleissa. moni käy "tuunaamassa" sitä vessassa koska iso eli näytttää paremmalta ja tämä ei muuten koske vain nuoria miehiä. olen itse nähnyt uimahallissa vanhan papparaisen jolla roikkui ihan armottoman kokoinen jööti jalkovälissä. näkyi heti että oli puolierektiossa
Minä ainakin käyn uimahallissa "tuunaamassa" penistäni vessassa ennen suihkutiloihin menemistä. Minulla on normi kokoinen, mutta kyllähän se iso näyttää aina paremmalta. Jos saan penikseni hyvään puoliseisokkiin eli penis on turvonnut, mutta ei vielä ole yhtään ylöspäin noussut, niin sen ylläpitäminen on vaikeaa. Jos alan ajattelemaan jotain seksuaalista, penis nousee ylöspäin, joka ei ole kiva juttu miesten puolella suihkutiloissa. Jos en ajattele mitään seksuaalista erektio pienee ja penis pienenee, silloin jään "tuunaamisesta" kiinni. Paras mahdollinen ratkaisu tähän ongelmaan, jonka olen löytänyt on 1. "tuunata" penis ennen suihkutiloihin menemistä 2. Kun erektio alkaa pienenemään. Käy vessassa "tuunaamassa" 3. Toista kohta 2 Vinkki: Ei kannata heti mennä vessaan, kun penis on vähän pienentynyt. Silloin muita alkaa ihmetyttää tiiviit vessakäynnit. Menee vessaan, kun penis on pienentynyt, mutta ennen kuin se on normaalikokoinen. Mentäessä vessaan penistä kannattaa yrittää peitellä vähän, ettei nyt jokainen huomaa, että sinulla on pienempi penis kuin äsken.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä