iäkkäät äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku-Myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pikku-Myy

Vieras
Onko täällä äitejä jotka haaveilevat "iltatähdestä"? Itse olen 38, ja aikaisemmasta liitosta on 13 ja 14 vuotiaat lapset. Uudella miehelläni ei ole lapsia ja nyt hän on ruvennut haikailemaan vauva juttuja. Itselläni ei ole mikään suunnaton vauva kuume, mutta välillä käy toki mielessä, että oishan se ihanaa saada yhteinen lapsi. Kertokaa omia vastaavia kokemuksia jos löytyy.

Tervetuloa kirjoittamaan Aurinkovauvoihin ,siellä kirjoittavat ns. varttuneet vauvanhaaveilijat ,joku jo synnyttänyt ketyjun olemassa olon aikana ,muutama viimesillään...haaveilijoita siis suurin joukko.
Älä säikähdä ensilukemalla meidän välillä päättömiä juttuja jne. rohkeesti mukaan vaan:)

T: ikänsä puolesta ketjun kuopus Haidi

Tervehdys, täällä yksi aurinkonen, tosin taidan olla jo luovuttanut haaveilja, mutta tuolla kuitenkin vaikutan, menneestä elämästä syksyllä 15 täyttävä lapsi, taustasi kolahti aika lailla, siis kohtalontoveri, ainkin jossainmäärin tässä, pienent omananäköisemem häät vietimme menneenä keväällä, ja yhteistä vauvahaavetta elätetty jo pyöreät kolme vuotta tämän nykyisen lapsettoman puolisoni kanssa, haave on onollut suurempi minulla, mutta mieskin olis vauvan ilomielin ottanut vastaan, mutta me ei saatu tuloksia kolmesta ivf-hoitokierroksesta huolimatta, nyt tuntuu etten enää jaksa haaveilla, mutta "ihmeitä" voi vielä tapahtua, mitään muuta syytä, kuin ikä meistä ei kuitenkaan tutkimuksissa löytynyt, mutta sitä tämä elämä on, elämä antaa ja ottaa, mutta kuten jo ketjukaverinkin jo toivotteli sinut tervetulleeksi aurinkokovauvoihin, tule sinne vaan, kelaa vaikka vähän vanhoja ketjuja taaksepäin, jos jaksat ja ehdit, niin pääset meistä paremmin jyvälle, mutta kuten "kolleega" jo kertoi, meitä on siellä moneen junaan, yhdistävinä tekijöinä ehkä vain "vanhuus"...

Sinne vaan Aurinkovauvoihin kirjoittelemaan tervetuloa, Kiiruskan "vanhuus" sanan vedän yli. Me mittää vanhoja olla :)))) ikä on vaan numero, mitä on sisällä se on se tärkein juttu! t. AV-ketjun vanhin, se siskojen äitee ;)

Yhteistyössä