Hae Anna.fi-sivustolta

identtiset unet

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä ada, 19.09.2005.

1. ada Vierailija

Näin poikaystävän kanssa miltein identtisen unen samaan aikaan, eli unessa olimme alasti koulun urheilusalissa ja paikalla oli paljon ihmisiä ja lavalla oli musiikkiesityksiä.Yritimme peitellä paljasta kroppaamme ja ihmiset alkoivat tuijottaa. Seuraavassa unessa näimme tulipaloja joita ei voinut sammuttaa, samana yönä siis.
    Ei voi ihan laittaa sattumankaan piikkiin..
    Kokemuksia muilla?

2. puple Vierailija

Kuulostaa harvinaiselta, ja hienolta. Itse en ole nähnyt samaa unta kenenkään kanssa, ainakaan tietääkseni. Mutta exän kanssa kerran aamulla soi molemmilla Samuli Edelmanin kappale päässä, mutta molemmilla eri kappaleet. :D Se oli hauskaa. Emme kumpikaan tykkää Samuli Edelmanin musiikista tosin. Ja tämän exän kanssa aamuisin soi useasti myös sama kappale päässä. Sekin oli kummallista, koska emme olleet kuunnelleet ko.musiikkia.

3. Star Vierailija

Minä olen nähnyt pari kertaa poikani kanssa samaa unta, tosin siitä on jo aika kauan aikaa. Hämmästyttävää noissa unissa oli, että muistan poikani olleen unessa kanssani, samoin hän minut. Ja kun poika aamulla on kertonut tismalleen saman unen kuin minä näin, niin ei siinä voi kuin hämmästyä.

Toisaalta kun puhutaan, että uni on toinen todellisuus ja sanotaan, että entäs jos tämä valvetila olisikin unta ja uni oikeaa todellisuutta, siitä voipi ollakin monta mieltä.

Luulen kyllä, että nuo samat unet pojan kanssa liittyy meidän yhteisiin kokemuksiin ns. unitilassa. Eli olimme yhdessä, tapasimme olentoja siellä missä olimmekin ja koimme asioita. Eli toisaalta voi olla kysei ns. yhteisestä ""reissusta"" uniaikaan. Muistan ne unet vieläkin tosi hyvin, ne eivät olleet mitään tavallisia unia, mutta en viitsi lähteä kertomaan niistä nyt yleisesti tämän enempää.

4. nonick Vierailija

minäkin ajattelen, että näissä tapauksissa olette olleet yhdessä astraalisti jossain samassa astraalitodellisuudessa. :)

nonick

5. Nukkumaija Vierailija

Koulu-unet ovat nuorille ihmisille tyypillisiä. Voivat merkitä epävarmuutta tämänhetkisessä työssä tms. ""pääsenkö luokaltani, onnistunko koulutehtävässä..."" Alastomuus ryhmän keskellä kuvastaa myös sosiaalista epävarmuutta, pelkoa siitä, että muut näkevät luomani kuoren, sosiaalisen representaationi lävitse. Alastomuus kuvastaa myös haavoittuvuutta, ja tunteiden paljastamista. Tulipalo kuvastaa elämänmuutosta, voi myös kuvastaa vahvaa luovuutta ja palavaa intohimoa. Olette varmaankin hyvin samankaltaisessa elämäntilanteessa, yhdessä. Onko suhteenne ""näyttäminen"" muille, ympäristöllenne teille uusi/ajankohtainen asia? Tunnetteko haavoittuvuutta/epävarmuutta ja paineita siinä sosiaalisessa ympäristössä, jossa elätte? Samassa veneessä tunnutte olevan, kun samoja uniakin näette;)

6. ada Vierailija

Näin olen itsekin unia tulkinnut. Eli siihen aikaan kun näimme yhteisen unen,olimme olleet yhdessä sitä ennen vain yhden viikonlopun!Tämä yhteinen uni tapahtui toisella tapaamisella. Eli suhde oli todellakin uusi ja kyllähän siinä itsensä haavoittuvaksi tuntee ja miettii, että tykkääköhän tuokin minusta, mutta tuon yhteisen unen jälkeen saimme varmuuden , että olemme samalla taajuudella, jopa unissamme!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri