Ideoita 30 v lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hissukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hissukka

Aktiivinen jäsen
20.03.2005
2 833
1
36
Ideat vähissä, olisko jollakin heittää hyvää ideaa kaverin 30 v lahjaksi? Tykkää kaikesta hemmottelusta mutta ainakin kasvohoito on käytetty jo aiemmin eikä ihan samantapaista viitsisi. Hintaa saisi olla ehkä n. 50 euroa.

Yksi vaihtoehto on että kerätään vanhaa kaveriporukkaa kokoon ja viedään päivänsankari syömään ja jotain muuta (mitä?) yhteistä aktiviteettia, mutta en tiedä saadaanko järjestymään aikataulujen vuoksi.

No minä taas tähän laitan lahjan jonka omalle ystävälleni vein kun täytti 40-v...Eli ostin 40 lahjaa, siis tyyliin laastaria, vanulappuja, kahvimuki, rakkausromaani, euron kynsilakka, kaikkea pientä ja tarpeellista. Mukana oli yksi arvokkaampi lahja. Kaikki paketoin erikseen ja lopuksi kaikki tosi isoon laatikkoon joka myös käärittiin paperiin. :D

No mä ainaski haluaisin saada lahjakortin hierojalle tai jalkahoitoon. Tai sit haluaisin mennä pari kertaa ratsastaan hevosilla elikkä lahjakortti tallille. Sit haluaisin saada lahjakortin teatteriin kahdelle hengelle elikkä miehelleni ja minulle + mikälisaat rahaa kasaan myös hotelliyöpyminen samaan. Ja tietty sitte lahjakortti, joka oikeuttaa lastenhoitoon sillä välin ku ite rentoudun.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
No minä taas tähän laitan lahjan jonka omalle ystävälleni vein kun täytti 40-v...Eli ostin 40 lahjaa, siis tyyliin laastaria, vanulappuja, kahvimuki, rakkausromaani, euron kynsilakka, kaikkea pientä ja tarpeellista. Mukana oli yksi arvokkaampi lahja. Kaikki paketoin erikseen ja lopuksi kaikki tosi isoon laatikkoon joka myös käärittiin paperiin. :D

Mä sain tällaisen kun täytin 30. Kaikkea tosi kivaa ja paketoinnissa oli todella nähty vaivaa. Lisäksi siitä oli iloa 30 päiväksi koska sain avata yhden lahjan per päivä!

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:

Mä sain tällaisen kun täytin 30. Kaikkea tosi kivaa ja paketoinnissa oli todella nähty vaivaa. Lisäksi siitä oli iloa 30 päiväksi koska sain avata yhden lahjan per päivä!

Ystäväni sai kyllä avata kaikki kerralla. =)

Mutta kyllä hän tykkäsi lahjoistaan kunhan sai kaikki avattua. ;)

Yhteistyössä