Ideoita kaivataan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hiutale"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hiutale"

Vieras
Millaisia joululahjoja olette meinannu tehdä lastenne kanssa mummoille/papoille/kummeille yms?

Ideat on ihan hukassa ja nyt voisi rueta jo suunnittelemaan mitä tehtäisiin :)

Kiitos ideoista

Meinattiin tehdä kauppakasseja. Eli olen ostanut ihan tavallisia vaaleita kangaskasseja ja niihin saa muksut piirtää mieleisensä kuvat. Viime vuonna maalattiin ja koristeltiin valokuvakehykset ja laitettiin niihin sitten lasten valokuvat.

Anna lapsille valkoiset kangaskassit maalattavaksi, mummuille ja vaareille ostoskasseiksi. Tai jos on kovin pieniä lapsia eikä oikein vielä suju, kasseihin voi äidin avustuksella painaa pienten "tahmatassujen" kuvia. Ai miten mummu on ylpeä kun saa kaupassa pakata ostokset kassiin, jossa on omien lastenlasten kädenjäljet... :)

[QUOTE="mää";22459977]Meinattiin tehdä kauppakasseja. Eli olen ostanut ihan tavallisia vaaleita kangaskasseja ja niihin saa muksut piirtää mieleisensä kuvat. Viime vuonna maalattiin ja koristeltiin valokuvakehykset ja laitettiin niihin sitten lasten valokuvat.[/QUOTE]

meillä on siis samat suunnitelmat :p

Mä ostin bampukangasta ja painamme siihen lapsen (vajaa 3v) kanssa kädenkuvan. n. 20x20cm palasista tulee keittiöön pöytäluutuja. Mietin myös kangasväreillä piirtämistä..

Yhteistyössä