kynsikoristeet lakan lisäks? jostai glitteristä taitaa arkin saada eurolla ja piisaa pitkälle.
ap ja marabou on tainnu olla mun kanssa samoilla synttäreillä, mä tosin sain samaisesta pussista vihreän hirviökäsi pyyhkärin joka tuoksu mansikalle XD
meidän tyttö sai joskus mukaan kumihanskan missä oli poppareita ja tikkari kaverin synttäreiltä.
Joo voin varmistaa ton kynsihomman, mutta tunnen lasten äidit ja taitaa pimut käyttää kaikki kynsilakkoja ihan "vakituiseen" muutenkin. Mutta sitä voi tuodessa kysäistä.
[QUOTE="punahilkka";26485468]Varmista ennen ku laitat iuksia tai kynsiä, ettei vanhemmilla ole mitään sitä vastaan. Kuulostaa kyllä kivoilta ideoilta.[/QUOTE]
Miksi muuten joku ei antaisi laittaa hiuksia? Kynsilakan vielä ymmärrän, mutta mitäs niille hiuksille vois käydä? Hieman typerä kysymys, kun kampaaja olen enkä ymmärrä että mitä peruuttamatonta voisin tehdä.
Saippuakuplispurkki, hiuslenksuja tai pinnejä, tarroja, tatuointeja, vihko ja kynä, pieni käsipyyhe, jojo, karkkia, purkkaa, avaimenperä. Siinä jotain edullisia ehdotuksia.
jos lähellä pn pr-lelu niin sieltä ostin paketin tatuointeja jotka oli valmiiksi pienissä arkeissa ja niitä tais olla 12kpl niitä liuskia paketissa.
ehdotan myös pampuloita, saippuakuplia, superpalloja ja tautointeja
Mä laittaisin värityskuvien lisäksi pari tarraa ja jonkun kivan kynän.
Meillä on ongintapusseista tullut mm. prinsessasynttäreillä prinsessa-aiheisia tarroja, kyniä, hiuspinnejä ja pompuloita. Ja merirosvosynttäreillä tuli merirosvotarroja, merirosvokynät, pikkuruiset vesipyssyt ja merirosvon silmälaput (sellaiset muoviset).
[QUOTE="alkup";26485495]Miksi muuten joku ei antaisi laittaa hiuksia? Kynsilakan vielä ymmärrän, mutta mitäs niille hiuksille vois käydä? Hieman typerä kysymys, kun kampaaja olen enkä ymmärrä että mitä peruuttamatonta voisin tehdä. [/QUOTE]
Lähinnä tuli mieleen jos käytät hiuskiinteitä ym. Nykyään kun ei tiedä miten kukakin reagoi mihinkin