ideoita? mitä viestiä yhteisen yön jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sff

Vieras
no niin. moraalisaarnoja varmasti tulossa ja paljon.
toivottavasti joku vastaa kuitenkin ihan kysymykseenkin.

elikkäs. tutustuin varattuun mieheen, joka avoimesti kertoi että hänellä tapana flirttailla ja suudellakin muiden naisten kanssa mutta ei koskaan mene loppuun asti.
minun kanssani kuitenkin olisi ollut valmis loppujen lopuksi menemään ihan loppuunkin(ja luulenpa etten ihan ensimmäinen ollut).
itsekin olen varattu enkä etsi mitään salasuhdetta. jotenkin tuli vaan aamulla herätessä ja päivällä nähdessä(tapahtumapaikan ja porukan takia nähtiin ihan tahattomasti seuraavana päivänä) oltua hyvinkin kylmä ja välteltyä toisen katsetta. ehkä ihan hyväkin niin, mutta jotenkin jäi sellainen olo että tekisi mieli jättää vähän positiivisempi kuva. mies oli minua aika monta vuotta vanhempi ja kuulemma(kaverinsa kertoi) pelkäsi että mulle on tullut hyväksikäytetty olo. sitä en hänelle haluaisi.

Jos olette molemmat varattuja, ettekä aikeissa erota tai jatkaa suhdettanne, niin miksi miehelle pitäisi jättää positiivisempi kuva? Ihan hyvä että olit viileä. Tilanne voisi olla eri, jos olisitte vapaita.

Ai että kaverikin jo tietää :-D

Laita sille viestiä, ettei ole hyväksikäytetty olo.

no paikka oli vähän sellainen ettei jäänyt ihmisille hirveästi epäselvyyksiä. täysin loppuun asti siis ei menty jos se jäi pois alun viestistä. mitään yksityiskohtia ei tosiaan ollut kavereilleen kertonut. juttelin heidän kanssaan aika pitkäänkin seuraavana päivänä.

Ihan oikeesti, jätä asia sikseen. Minkälaisella vaan viestillä teet itsesi tuossa tilanteessa naurettavaksi. Olitte sitten siviilisäädyltänne mitä tahansa.

no paikka oli vähän sellainen ettei jäänyt ihmisille hirveästi epäselvyyksiä. täysin loppuun asti siis ei menty jos se jäi pois alun viestistä. mitään yksityiskohtia ei tosiaan ollut kavereilleen kertonut. juttelin heidän kanssaan aika pitkäänkin seuraavana päivänä.

...Ja sä olet huolissasi minkä kuvan jätit.

Mä olisin huolissani siitä kun juttu kantautuu jomman kumman tai molempien puoliskoille kun todistajiakin on ollut useita...Sitä hommaa pohtisin, en jätämääni mielikuvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi mikä lortto;23775361:
Ihan oikeesti, jätä asia sikseen. Minkälaisella vaan viestillä teet itsesi tuossa tilanteessa naurettavaksi. Olitte sitten siviilisäädyltänne mitä tahansa.

nyt ihan vähän rupes kiinnostamaan että vaikka oltais siviilisäädyltämme mitä tahansa niin en voisi laittaa viestiä? ihan ei nyt ymmärrä.

nyt ihan vähän rupes kiinnostamaan että vaikka oltais siviilisäädyltämme mitä tahansa niin en voisi laittaa viestiä? ihan ei nyt ymmärrä.

Jos olisitte vapaita, niin voisit ihan vapaasti laittaa viestin, että mies kiinnostaa eikä verhoilla sitä tuollaiseen "ettei hälle jäis paha mieli"- höpöön. Nyt kun tilanne on toinen, on tuo sun viestin virittely minusta vain ja ainoastaan jotenkin typerää ja läpinäkyvää.

[QUOTE="jeejee";23775379]...Ja sä olet huolissasi minkä kuvan jätit.

Mä olisin huolissani siitä kun juttu kantautuu jomman kumman tai molempien puoliskoille kun todistajiakin on ollut useita...Sitä hommaa pohtisin, en jätämääni mielikuvaa.[/QUOTE]

Toivottavasti saavat molemmat petetyt osapuolet tietää ja pian.

Toivottavasti saavat molemmat petetyt osapuolet tietää ja pian.

tavallaan niinkin.
kierre tästä varmaankin tulossa. oma mies petti mua kotikaupungissa tutun ihmisen kanssa. melkeen olisin iloinen jos kuulisin että olis pettänyt kaukana tuntemattoman ja mielellään vaikka vielä varatun kanssa.
joo. ei se mun tekoa oikeutetuksi tee ja jos tämän toistan niin suhteen lopetan varmasti.

no emmä kyllä alkais tossa enää mitään viestejä rustailee :D ainakaan jos et halua jutun jatkuvan. no mut jos laitat ni mies ainakin luulee että sua kiinnostaa edelleen =)

jep.
kyllä se järjen ääni omassakin päässä raksuttaa. muutenhan olisin varmaan jo viestin laittanut. kiitos asiallisista (myös moralisoivista sellaisista) vastauksista.
viestin jätän laittamati:)

Yhteistyössä