Ideoita piknik-eväisiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Auttakaahan. Menossa Pori Jazzeille perinteisesti ja edelleen piknikille siis. Mies pyysi, että yksinkertaistan varustusta kun olen sellainen kaikkeen pitää varautua-tyyppi. Siis ideoita helppoon ruokaan, sitä on kuitenkin oltava kun aamusta iltaan istuskelee paikan päällä. Ja ongelmana myös se, että ollaan peräkkäisinä päivinä siellä, joten uudet eväät pitää olla lauantaina, perjantain eväänloput pistetään vaan pois ja uudet äkkiä tilalle ja uudestaan areenalle, vaikka pelikunto olis mikä!

[QUOTE="tiina";24116201]Hedelmiä, täytettyjä patonkeja,tortilloja, mansikoita, erilaisia salaatteja?[/QUOTE]

Juu kiitos, salaatteja mulla on aina ollut, mutta just ne kuulemma hiukan tökkii miehelläni. Tarvitsee miehekästä ruokaa :D

Juu kiitos, salaatteja mulla on aina ollut, mutta just ne kuulemma hiukan tökkii miehelläni. Tarvitsee miehekästä ruokaa :D

Tee wrappeja miehelle ? pasteijoita ? Ota vesirinkeleitä pussillinen mukaan ? Kaupan valmiita kolmioleipiä ? Miehelle tuhti "miehekäs" salaatti ? esim. peruna (ei mitään kevyttä rapeasalaatti/tomaatti yhdistelmää) Erilaisia voitaikina kierteitä ? Täytettyä patonkia/bagelia ?

Joku suolainen piirakka, esim feta-pinaatti tai savuporo tms. Sit joku ruokaisa salaatti, johon tulee esim perunaa tai pastaa, grillattua broileria tms, tomaattia, punasipulia jne. Sit just täytetyt patongit, kolmioleipiä, karjalanpiirakat jne. Ja jotain makeaa leivonnaista ja helmiä tms.

Yhteistyössä