Ideoita raskauskuviin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen menossa studiolle kuvattavaksi ja kuvausaiheena on raskaus. Nyt pitäisi keksiä ideaa ja teemaa kuvauksiin. Googlen kautta löytyy lähinnä blgien räpsyjä, joten sitä kautta en kauheasti löytänyt vinkkejä. Siksi kysyisinkin teiltä, minkä tyylisiä kuvia olette otattaneet raskaana. Millainen vaatetus? Oletteko käyttäneet jotain rekvisiittaa? Kuviakin mielelläni näkisin. Olen viikolla 29 jos sillä on mitään merkitystä.

Kuvaus tehdään opetustarkoituksessa, kuvaajat ovat siis valokuvausopiskelijoita. Ja kyllä taitaa aika yleistä olla että naiset käyvät kuvaamossa otattamassa raskauskuvia.

Sydänääniä-ohjelmassa yksi mamma kuvautti itsensä, en voi ymmärtää, että miksi. Muija tais olla suihkussa bikinit päällä ja valokuvaaja napsi kuvia ja tv-kamera kävi.

Joskus ottanut sellaisia "äiti maa" tyyppisiä raskauskuvia yhdestä tyttärestäni. Alla yksi 8:lla kuulla otettu.
Muuten olleet ihan tavallisia masukuvia vain...

mii6.jpg

Kuvaamojen sivuilta löytyy paljon galleriakuvia raskauskuvista. Tosin ainakin minusta tuntuu, että siellä on ne pliisuimmat ideat, mutta vähän viitteitä kuitenkin.

ota noita voikukkia mukaan jotka on jo valkosina sitten puhaltelet niitä tai olet kuvassa sen kanssa(uuden elämän alkua kuvaamaan)myös joku verso käy kuvaukseen hyvin.

Eikös ensin pitäisi olla idea ja sitten vasta varata studioaika, jotta rahat eivät valu hukkaan?

Kuvaus tulee opetustarkoitukseen, ei siis maksa minulle mitään, minua on pyydetty vain malliksi. Kuvaajat vain pyysivät minua miettimään minkätyyisi kuvia otettaisiin, jotta olisivat mahdollisimman luonnollisia. Toisaalta ainakin tässä kaupungissa parhaille kuvaajille on jopa kuukausien jonoja (varsinkin näin kesäaikaan) joten en ihmettele vaikka joku varaisikin ajan ensin ja vasta sitten miettisi minkälaisia.