Ideoita tarjoiluun 30vee pippaloihin? :) Ja muita neuvoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pileet!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pileet!

Vieras
Miehen kolmekymppisiin suunnittelen tarjottavia. Tarkoitus olisi tehdä miltei kaikki itse. Päättänyt olen seuraavat:

-perunasalaatti
-majoneesipohjainen kana/kinkkusalaatti (makaroonilla)
-vihreä perussalaatti

-karjalanpiirakat

-olutta, lonkeroa, siideriä, viiniä, viinat ja lantrinkit

-sipsit, popcornit ja irtokarkit

Vielä on mietinnässä, mitä syötävää salaattien kanssa? Mikä sinusta on ollut hyvää syötävää juhlissa? Lihapullat? Uunikalaa? Maksimissaan 2 lajia kuitenkin. Ja menekki... paljonko/hlö?

Olisiko karjalanpiirakat parempi korvata patongilla? Ja siihen hyviä tuorejuustolevitteitä.

Kuinka paljon on syytä varata juomista henkilöä kohden? Alkon sivuilla neuvona on annos/tunti (eka tunti 2 annosta). Onko se neuvo toimiva?

Illan aikana saunotaan, joten se ainakin janottaa lisää ;)

Hyviä vinkkejä otan vastaan myös ohjelman suhteen. Karaokelaitteet on ja kavereista moni tykkää laulella.

Kiitos avusta! :)

Meillä oli salaattien ja leipien lisäksi tarjolla palvattua hirveä ja possun ulkofilettä ja savustettua lohta. Ja valmiiksi tehtyjä karjalanpiirakoita munalla ja graavilohella.

Mietin tuota savustettua lohta vielä siihen tykö. Mutta paljonko kalaa pitää varata n.30 henkilölle? Lihapullien ja kaikkien salaattien lisänä?

Onko kellään kokemusta texmex mausteseosten käytöstä lihapullissa? Me ollaan aina tehty se kermaviili+sipulikeitto-versio lihapullista, mutta olisi kiva tehdä jotain erilaista.

Minustakin patonki tuorejuustoilla voisi olla mukavampi. Ainakin vähemmän sotkevia (minulle). Itse olen aika possu syödessäni karjalanpiirakoita munavoilla, aina varisee :D

-ap

Mulla tulossa myös 30v juhlat. Hyviä ideoita täällä. Meinasin itse ainakin voileipäkakut tilata, kun niistä on mun juhlissa kovasti tykätty. Noi salaatit ja savulohi vois kans olla hyvät. Ja ne pizzat myös.

mulla kans mietinnässä, huhtikuussa täytän 30v :) ensin oli suunnitelma Levi ja sieltä iso mökki ja sen hommasinki mutta tulin raskaaksi ja peruin.

kotona kaveriporukalla :D

Mullakin oli alunperin suunnitelmissa kunnon bileet, mutta olen nyt raskaana ja omien synttäreiden aikaan vauva on noin 1kk ikäinen, joten taitaa jäädä bailaaminen ja tilalle vaan hyvää ruokaa ja mukavaa seuraa.

Ihan hyviä tarjoiluja täälä kuulostaa olevan,mutta itse jätän alkoholin kokonaan pois omilta 30v juhlistani. saa riittää hyvä ruoka ja hyvä seura ;) Meille on tervetulleita koko perhe!!! Ja juhlien aikataulukin osuu päivästä max. ilta kaheksaan . Vanha ja väsynyt ei jaksa valvoa.

[QUOTE="vieras";28088649]Ihan hyviä tarjoiluja täälä kuulostaa olevan,mutta itse jätän alkoholin kokonaan pois omilta 30v juhlistani. saa riittää hyvä ruoka ja hyvä seura ;) Meille on tervetulleita koko perhe!!! Ja juhlien aikataulukin osuu päivästä max. ilta kaheksaan . Vanha ja väsynyt ei jaksa valvoa.[/QUOTE]

Ei Ap tätä kysynyt, mutta päätit sittenkin tulla kommentoimaan. Heidän juhlansa ovat aivan erilaiset. Erilainen aikataulu, erilaiset vieraat jne. Olisit edes kertonut, mitä sulla on "se hyvä ruoka" ;)

Yhteistyössä