Mun vanhin kummityttöni on vasta 11-vuotias, mutta olen ajatellut, että sitten kun ylioppilastyttö on niin keskustelen vanhempien kanssa tuosta lahjasta, että mitä haluavat ja ehdotan jotakin arvokkaampaa korua. Itse sain omilta kummeiltani Kalevala-korun ylioppilaspäivänä ja omilta vanhemmiltani helmet.. Molemmat on olleet käytössä säännöllisesti.
Meidänkin kummityttö pääsee ylioppilaaksi =) Lahjatoiveita häneltä jo kyselinkin, ja ajattelin, että ostan jo tulevaan kotiin jotain valmiiksi. En vain vielä tiedä mitä
Lahjakortti olis varmasti kivoin. Vaikka sitten kultakauppaan niin saa varmasti mieleisensä korun jos et halua sitä esim vaatekauppaan ostaa. Tai jos tyttö on muuttamassa piakkoin omaan kotiin niin lahjakortti esim Ikeaan olisi kiva.
Kyll mä taidan sen lahjakortin puoleen kääntyä, saa sitten jotain itselle sopivaa. Ja taidan ottaa vielä pankin shekin?? tms. niin saa yhdisteltyä eri lahjoja ja osta aniin arvokasta kuin haluaa.
Marimekon pussilakanasetti, Kalevala, joku taulu... osta lahjakortti vaikka Sokokselle, niin tulee varmasti käytettyä rahat johonkin "järkevään". Puhdas raha tulee käytettyä helposti kaikkeen turhaan pikkutilpehööriin, ja kultasepäänliikekin voi olla jollekin kauhistus (esim. itse en todellakaan osaisi ostaa sellaisesta mitään).