Hae Anna.fi-sivustolta

Idols-Arista vielä...

Viestiketju osiossa 'Musiikki' , käynnistäjänä IIIIIK!!!!!!!!, 07.05.2007.

1. IIIIIK!!!!!!!! Vierailija

Heips!

Tämä 30 vuotias kotiäiti on ensimmäistä kertaa elämässään hurahtanut johonkin musiikkijuttuun ja se sattuu olemaan nyt Ari-Idols-Koivunen!

Osaisiko joku auttaa onnetonta ja kertoa, voiko Arille lähettää perinteistä tai e-postia johonkin osoitteeseen? Ja lukeekohan Ari itse kaikki fanipostinsa..? Haluaisin niiiin lujaa kertoa Arille ihan henk.koht., kuinka suuren vaikutuksen hän on tehnyt "ikäloppuun" äiti-ihmiseenkin.

Jos joku osaisi auttaa, niin tuhannet kiitokset hänelle!!!!!!!!!!!!!!!

2. et kai Vierailija

Ole lainkaan vanha. Siis 30v. Olisko Arilla jo levy- yhtiö johon
    fani postia voi lähettää. Itse en ole hänen fani, parempia hevilaulajia
    on muutamia meillä Suomessa, niihin ei tämän Arin hepponen ääni yllä.

Mut jokaisella on omat suosikit.Niin muuten Arille ollaan kokoamassa
    levyä, lehdessä (hesari) oli jo näitä Suomen hevi laulajia/sävelt./sanoittajia
    jotka ovat hänelle matskua laittaneet ja ne siinä levyllä julkaistaan.
    Niin levyhän lauletaan englanniksi, kuinkas muuten.
    Vaikka oma Suomenkielikin on upea kieli.

3. levy ilmestyy Vierailija

Arin levy kuulostaa mainoksen perusteella ihan hyvältä. Kohta nähdään, mihin pojasta on ;)

4. Täällä 44 v Vierailija

Eli kyllä meitä vanhempia fanejakin löytyy. Levy on ostettu ja kuunneltu jo monen monta kertaa. Ihanaa musiikkia! Ja olen menossa levynjulkistamistilaisuuteen 6.6. yhtä "vanhojen" työkavereideni kanssa. Tuskin maltan odottaa...

Arin kotisivut ovat http://www.arikoivunen.fi/isoa/pages/etusivu.php?lang=FI

5. sama 44 v täällä Vierailija

Eli yllä mainitusta Arin kotisivuilta löytyy tietoa ja keskustelupalstaa Arista samoin kuin Suomi 24:n sivuilla on käyty aika värikästäkin keskustelua ja siellä on paljon keskustelua myös Arin faneista, ikäjakaumasta jne. Arillahan on kannattajia siis vauvasta vaariin. Esim. tiedän 72 ja 76 vuotiaat hlöt, jotka tykkäävät Arin äänestä.

6. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001876&subcat=3237

7. HH(SH) Vierailija

Hyvä IIIIIK!!!!!!!! Toivon todellakin, että olet jo erinäisistä lehdistä lukenut ettei Ari, joka siis ei halua olla Idos-Ari, itse edes halua lukea fanipostiaan. Ensimmäisitä lähetyksistä jo ihastuin hänen ääneensä, todellinen lahja (kuulisimpa hänen esittävän Qeen:ä, voisi jopa onnistua parhaiten Freddie Mercuryn äänialoissa toisin kuin ns. Qeen:n pari vuotta sitten keikalla ollut vokalisti). Kuitenkin Arin ylimielisyys on aivan omaa lajiaan. Lahja, joka hänen äänensä on, on ilmiselvästi aivan väärän ihmisen hallussa. Jos haluaa olla muusikko/laulaja, pitää ihan ensimmäiseksi ymmärtää ettei sitä voi olla ilman yleisöä. Ja kuinka kauan yleisöä on tuolla asenteella? Ihmisenä en toivoisi enää mitään negatiivista Idols/Hevi-Arille, mutta nöyryyttä ei silti mitenkään olisi pahitteeksi oppia. Ja sillä lahjalla voisi tuoda jotain monen ihmisen elämään (tosin levy-yhtiö ei varmaan kauan katso tuollaista asennetta, eikä levysopimuksia tule).

8. ninnnnn Vierailija

Juu, Arilla on liian paska asenne. Yhellä keikalla räkäs yleisössä olleen
    päälle, oliko tahaton vai tahallinen, anteeks ei toi jätkä osannu pyytää.

Joo levyssä ei ollut vikaa, mutta moni joka ne biisit teki, vois itse laulaa
    paremmin ne kun Ari, olen vaan sitä mieltä.

Monella niistä biisinikkareista oli liian paljon Tolkkimaista otetta.
    Ainoastaan biisi jonka oli tehnyt J.Ahola, (TB:een laulaja) oli nopea ja HEVINEN...
    mun mieleen. Mut Ari ei ole mun mieleen, omahyvänen se on, opettelisi
    olemaan pikkasen nöyrempi. Sillai hyvää tulee.

9. ui, hui Vierailija

Kamala jätkä koko Ari, oikea määkijä.
    Kuka tollasta paska laulajan musaa viittii ees kuunnella.
    Joo musa oli levyllä ihan ok.Mut olis jätkät (äijät) jotka ne sävelsi
    ite laulanu ne. Joo samaa mieltä on siit, et levy kuullosti likaa, esm.
    Statovariukselta tai Tolkin tekemältää.

Tollasta hidasta love-hevii, hyi hitto... joo toi J.Aholan biisi ol aivan loistava,
    hieno poikkeus siinä massassa. Kyl sitä Himit ynm. love- metallii laulaa.
    En tykkää koko Arista, huono laulaja.Makunsa kullakin, mut saanen lisätä, et
    huono sellanen...

10. Rock&Roll Vierailija

Täällä jotkut kommentoivat että olisi ollu parempi, jos biisien tekijät olis laulaneet omat biisinsä. Enpä usko että niillä esityksillä olis listoille päästy. Levy on myynyt hyvin nimenomaan Arin äänen takia. Fanit ovat ostaneet levyä Arin takia, ei niinkään biisien. Keskustelupalstoilla monet Arin fanit ovat pettyneet levyyn, niinkuin allekirjoittanutkin. Kyllä sitä kuitenkin kuuntelee, jotkut biisit kuulostavat paremmalta ajan kanssa.

11. Menkääpä keikoille kuuntelemaan Aria. Itse olen jo neljällä keikalla käynyt. Arin ja bändin esiintyminen sen kuin vain paranee keikka keikalta. Itse asiassa ei olekaan kovin montaa artistia, joka kuulostaa keikoilla paremmalta kuin levyllä. Viimeisimmässä konsertissa Tavastialla parisen päivää sitten Ari veti parhaan konserttinsa. Jengi lauloi kaikki kappaleet ja tunnelma oli sen mukainen.

12. oon nähny Vierailija

Eikä ollu kummonenkaan. Leuhka mikä leuhka. En pidä minään, on meinaan
    aika turha jätkä.

13. ei se Vierailija

leuhkuus tai paska asenne vähennä pojan lauluääntä, epävirettä siinä vielä on aika lailla, liikaakin, mutta ei pöllömpi lainkaan, näin muusikon korvaan

makuasiat on sitten erikseen, sekään tykkääkö jostain tai eikö tykkää ei pahenna eikä paranna sitä itse laulu/soittotaitoa

14. liikaa Vierailija

On yritystä. Se kostautuu. Eipä Ari nyt mikään teinipoika ole, aikuinen mies.
    Sen siitä saa kun vaan karaoke laulellut, oikeat esm. bändien laulajat
    on toista maata kun Ari.

Itse oikeasti pidän tästä Teräsbetonin laulajan äänestä.
    Olen kylläkin kuullut hänen laulavan myös Englanniksi, erilaisia hard- rock
    biisei, oli mahottoman loistava, hänen ääni kulki niin upeest, että
    iho oli aivan roupsana, aivan loistavaa.
    Mut Arista en pidä, enkä tule pitämäänkään. Turha jollottaja.

15. heh heh heh Vierailija

Vai tekee se bändin laulajana oleminen laulajasta _oikean_ laulajan? Epäilisin että Ari on aika kiitiäisestä asti ollut bändien laulajana ja/tai rumpalina. Ja toisaalta bändien laulajista löytyy takuuvarmasti huonompia muusikoita kuin sitten taas karaokelaulajien joukosta voi löytyä.

Ei sinun tarvitse Arista pitää, mutta älä nyt läpiä päähäsi puhele. Terveisin pitkän linjan ammattimuusikko.

16. heheeeee, hooo.. Vierailija

Jaa taas löyty yksi pitkänlinjan "amattimuusikko"... höh ja höh.

Ei Arista ole kaikkien pakko pitää, ensinnäkin minusta on aina arveluttavia
    kaikenlaiset idiot ja muut laulukisat.
    Luultavasti moni bändilaulajakin on siitä kitiäisestä asti laullellut, luulisin.

Toki jokainen voi pitää kenestä lystää. Omasta mielestä karaokelaulajat
    ovat aika pitkälle harrastajia, joka ikävä kyllä voi raastaa korvia.

Ei tämä Ari nyt mikään kaksinen laulaja ole, tuollainen keskiverto karaokeija...........
    Mut seisköön vaikka päällään, ei se siitä parane. Piipittäjä mikä piipittäjä.

17. heh heh heh Vierailija

Ei amatti- vaan ammattimuusikko.

Niinhän minä juuri sanoin: ei ole pakko pitää. Mutta laulutaitoa ei ihmiselle tuo eikä ihmiseltä syö se, laulaako se karaokemikkiin vai Shuren viiskasiin ihan aikuisten oikeella keikalla. Se laulutaito joko on tai ei, on siitä sitten halunnut kehittää itselleen ammatin tai ei. Ja rytmitajun suhteen tämä pitää vielä paremmin paikkaansa. Jos on jakopääketju sekaisin, sitä ei selvitä paraskaan laulunopettaja.

Soundi on Arilla hiton hyvä, laulun puhtaudesta voidaan sitten keskustella kriittisemminkin. Piipittää se Fredikin, puhtaammin vain.

18. älä piipitä... Vierailija

Piipitäppä sinäkin vaan. Oiskos näin, että soitat tän törpön taustalla.
    No onneksolkoon vaan. Mut ikinä ei päiväpaista niin komeesti, että Arista
    mitään ihmeellistä löytäisin. Niin näähän on makuasioita, sano koirakin kun
    p.....änsä nuoli. Elämä on...):

19. heh heh heh Vierailija

En varsinaisesti missään kohdin sanonut, että Arista on pakko pitää, oikaisin vain muutamia väärinkäsityksiä. Et nyt vaan halua ymmärtää pointtia.

Minä voisin luetella sinulle aika monta lauluteknisesti huonompaa artistia, mutta onhan se huomattu, että amatöörin kanssa on aika turhauttavaa väitellä.

Ja ei, en soita Arin takana, enkä edes pahemmin fanita häntä. Korvillani vain satuin kuulemaan että pojalla on harvinainen laulusoundi. Joskin puhtausasioissa falskaa, lieneekö sitten tekniikan vaiko taidon puutetta. Aika näyttää.

Piipitys oli nyt omaa saavutustasi. :)

20. piipittäjä(( Vierailija

Oi, juu olen amatööri myönnän, mutta osaan itsekkin laulaa,
    oikeasti nuotilleen. Tällainen tyhmä nainen kinailee sun kanssa.
    Toki onhan Arilla ääntä, mutta on se vaan aika kamala jokatapauksessa.

No omassa suvussa löytyy muutama amattimuusikko jotka elävät
    keikkailemalla, jopa toinen heistä aika tunnettukin. Mut se siitä.

Mut pakko lisätä, että osaan laulaa suorastaan upeasti, jopa Arin suohon...
    Hauskaa Syksyn jatkoa. Enkä piipitä.

21. heh heh heh Vierailija

Tyhmä nainen se täälläkin kinaa sun kanssas. Enkä olisi nimitellyt amatööriksi ellet olisi nimitellyt minua piipittäjäksi!

Tarjoan sovinnon tassua enkä kommentoi mitään laulutaidoistasi, koska en ole sinun kuullut laulavan.

Terveisiä aseveljille (-siskoille?), on tullut keikkabussissa takalistoa kulutettua yli 10 vuotta täälläkin. Hyvää syksyä sinullekin.

22. Ok, mitäpä sitä turhista kinaamaan. Koita jaksaa takalistoinesi.
    Ymmärrän, keikkailu on kovaa duunia. Laitan pisteen "idiot" Arille.

Makuasioista ei voi kiistellä, mutta siltikään kyseistä nuorta miestä en arvosta.
    Laulaahaan minä akka osaan, siitä lähinnä nauttivat lapset ja mies.
    Hyviä keikkoja. T. Adelei

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari