Ihan hirveesti harmittaa ton Aman häätö BBst

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ama.fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ama.fani

Vieras
Siis nii törkeesti meni toi äänestys. Olin ihan varma, et Ama on jo kuivilla. Ja sit laitoi viel turboäänet. Ja sit tippu vaikka ei pitäny olla vaarassa. Noi äänestyspalkit ja muut jutut on kyl tosi paskoja. Oisin laittanu lisää jos oisin tienny.

Siis kuka hitto voi äänestää esim. Tanjaa

Tää oli BB:n törkein tiputus koska Ama ei ees kuulunu olla tos äänestykses vaan Terhi sen sinne pisti. Mä vihaan tota Terhii, todella paskaa että sai vaihtaa. Ite ois tippunu kukaan ei ois äänestäny sitä rautanaamaa...

Terhi on mun vihattu nyt, mut kuka olis nyt suosikki. En tiä jaksaaks ees kattoo enää.-..

Olin kyllä yllättynyt, mut onneks tanja sai jäädä, ettei ihan yksipuolisesti vaan pissiksiä tuolla pyörimässä. Terhistä en kyllä tykkää, lähtis vaan lihakoukkuihin riippumaan tuolta. Tai sit bb-vois vaikka varastohuoneeseen laittaa koukut ja Terhi vois mennä sinne riiputtamaan lihaansa.

Siis nii törkeesti meni toi äänestys. Olin ihan varma, et Ama on jo kuivilla. Ja sit laitoi viel turboäänet. Ja sit tippu vaikka ei pitäny olla vaarassa. Noi äänestyspalkit ja muut jutut on kyl tosi paskoja. Oisin laittanu lisää jos oisin tienny.

Siis kuka hitto voi äänestää esim. Tanjaa

Tää oli BB:n törkein tiputus koska Ama ei ees kuulunu olla tos äänestykses vaan Terhi sen sinne pisti. Mä vihaan tota Terhii, todella paskaa että sai vaihtaa. Ite ois tippunu kukaan ei ois äänestäny sitä rautanaamaa...

Terhi on mun vihattu nyt, mut kuka olis nyt suosikki. En tiä jaksaaks ees kattoo enää.-..

öö tota. oletko saavuttanut jo 13 vuoden iän?

Hyvä vaan että saatiin näitä pareja hajotettua. Sit seuraavaksi Annika ja Miksu, Salar ja Veera. On se nyt jumalauta jos noin lyhyt aika eikä kestä olla yksin! Pitää antaa jonkun Salarin esimerkiks lääppiä, hyi hitto!
Ja kuinka moni oikeesti luulee etteikö Ama ois tehnyt samoin kuin Terhi jos ois ollut häädössä ja voittanut sen tehtävän? Se on niin tyhmää alkaa syyttämään jotain ihmistä kun jokainen olisi samassa tilanteessa tehnyt samoin.

Mua rupes hiukan mietityttämään et entäs jos Janica oliski häädetty talosta ni kenet olis siirretty helvettiin? Tuntui olevan kuitenkin hyvinkin suunniteltu just toi Janican ja Annikan vaihto. Olis menny tuotannolla pakka sekaisin ku oliski Janica tippunu...tai Annika.

Sub ja Endemol eivät ole velvollisia missään olosuhteissa palauttamaan kuluttajille äänestykseen käytettyjä rahoja. Sub ja Endemol varaavat itselleen oikeuden muuttaa äänestyskäytäntöjä ja sääntöjä.

Mä tykkään henk.koht. Stefanista, ja kun huomasin että se on vaarassa tippua, laitoin sille muutaman äänen. (härreguud, minä, vanha akka, äiti-ihminen! :D )

Ehkä siinä kävi niin, että moni äänesti suosikkiaan, ja Ama pääsi tippumaan ikäänkuin vahingossa. Itsekin oisin toivonu, että Ama jäisi, ja luotin siihen että se jää ilman mun ääniäkin.

[QUOTE="vieras";24794184]Mua rupes hiukan mietityttämään et entäs jos Janica oliski häädetty talosta ni kenet olis siirretty helvettiin? Tuntui olevan kuitenkin hyvinkin suunniteltu just toi Janican ja Annikan vaihto. Olis menny tuotannolla pakka sekaisin ku oliski Janica tippunu...tai Annika.[/QUOTE]

Mietin ihan samaa kun kuulin tuosta vaihdosta että tuotantokin on selvästi lisää vettä myllyyn tässä Janica-Annika jutussa, mut pitäähän niiden jotain keksiä et pysyis kiinnostavana..ja mistäs sen tietää vaikka äänestystulos olis peukaloitu, kuiten nuo tytöt järjestää sen verran säpinää tuonne kun taas Amanda ei tee mitään..

Tytär kans suuttu, Amanda oli sen suosikki. Sano kans, et inhoo Terhiä. Terhin vika ja tulee tippumaan seuraavassa äänestyksessä. Tai ainakin aika pian. Mä kuitenkin ite ajattelen että on vaan ohjelmaa. Olis tietysti kiva, että sellaiset ei niin kiinnostavat tyypit lähtis eka. Esim. just Terhi ja Stefan.

BB:n äänestystuloksien peukaloinnista. Tämä BB-Niko, joka on ollut ja on nykyäänkin monissa tv:n visailuissa ja chateissa juontajana, sanoi suoraan ainakin viime vuotisen käyntinsä BB-talossa olleen käsikirjoitettu. Siis se kerta, kun 4 vanhojen kausien asukasta tuli BB-talon lisähuoneeseen ja kansa sai äänestää ketkä kaksi he haluavat mukaan kisaan muiden asukkaiden kanssa. Tuolloin äänestys oli samanlainen kuin yleensäkkin. Sen mukaan kansi äänesti muka tahtovansa BB-taloon muiden asukkaiden puolelle Ninon ja Niko N:n. Silloin jo muistan ihmetelleeni, ettei toinen Niko tullut valituksi. Hän oli kumminkin tietynlainen ennakkosuosikki.

Kerran MTV3:en yön chatissa tuo sitten tuli ilmi. Ei tästä ole kuin pari viikkoa aikaa. Siinä tuo toinen Niko sanoi hänen putoamisensa olleen täysin käsikirjoitettu juttu. Hän oli tiennyt jo mennessään viikoksi BB-taloon, että hän "putoaa kansan äänestämänä" ja oli suunnitellut elämänsä jatkuvan kiireisenä heti sieltä päästyään. Kai hänelle sitten siitä maksettiin, kun kerran ei ollut edes mahdollisuutta voittoon. Ei hän sen tarkemmin sanonut, mutta äkkiähän tuo pistää ajattelemaan, että miten monet BB:n äänestykset ovatkaan peukaloituja, kun ainakin tuo yksi on ollut.

Yhteistyössä