Hae Anna.fi-sivustolta

Ihan huijausta

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Hupsista, 01.07.2005.

1. Hupsista Vierailija

Tämä oli hieman sekava uni mutta yritän selittää, että jos osaisitte tulkita.
    Olin tavannut miehen, tumma, hyvin miellyttävän oloinen, eli jotenkin loksahti. (vaikka oikeasti olen naimisissa enkä miestä etsi). No tämä mies nyt vain sattui kohdalle ja olimmekin siinä unessa useaan otteeseen hänen kanssaan lapsuuden kodissani. (sängyssäkin yms) Ja hän oli jotenkin niin kuin että ""joo tää on hyvä juttu"".
    Sitten yht'äkkiä minulle vain kerrottiin että hän on menossa naimisiin erään tuttavamme kanssa, joka hänkin on oikeasti naimisissa. Ihmettelin kovasti.
    Sitten hän myös itse sanoi että kyllä asia näin on,-perjantaina mennään. Olin ällikällä lyöty. Ja tämä nainen ilmaantui kuvaan ja sanoin että sinähän olet naimisissa, kuinka voit toisen kanssa noin noin vain avioitua, niin nainen näytti kättään että katsos, kun ei ole sormusta, eipäs ollakaan enää. Ja miehensä tuli myös uneen, oli siinä vain ei puhunut, ei pukahtanut, ilmeisen tyytyväinen..
    Mutta tämä ""alkuperäinen"" ihastus mieheni minua vaivasi, koska oli antanut ymmärtää, että haluaisi olla kanssani ja mietin että kuinka ihmeessä tämä näin meni ja mitä tuo mies oikein meinaa.
    Paljon oli tässä unessa tällaista sanattomuutta, vain harvoja lauseita edes, mutta ihmiset selkeinä kuvina. Ja päällimmäinen tunnelma se ihmetykseni, kun olin ollut niin onnellinen ja sitten pums! mies vain meneekin naimisiin...
    Kumma juttu vai mitä mieltä olette?

2. Omenapuu Vierailija

Hei,

Tällaiset unet ovat hyvin tavallisia, rakkauden- ja läheisyydenkaipuumme tyydyttävät unissamme ne henkilöt, joita oikeastikin ihailemme. Hyvin usein unissa ""seikkailemme"", kun arki on jotenkin tapahtumaköyhää.

Olit lapsuudenkodissasi, unen koti olet sinä itse. Onkohan
    lapsuudessasi sattunut jotain sellaista, mikä on aiheuttanut sinulle surua - voisi kuvitella tätä unen miestä isäksesi, johon olet jossain vaiheessa pettynyt. Onko isäsi mennyt uusiin naimisiin? Silloin voi olla, että olet kokenut tulleesi hylätyksi?

Oliskohan jotain tällaista, kyselee
    Omenapuu

3. ap Vierailija

Kiitos paljon tulkinnastasi Omenapuu, tosin en nyt ihan saanut siitä kiinni. Omasta elämästäni ei ole seikkailua viime aikoina puuttunut, eikä isänikään ole mennyt toisiin naimisiin tms. mitenkään minun luottamustani mielestäni koskaan pettänyt, päin vastoin olen ollut aina ""isän tyttö"". Mutta toki nykyään on vähän niin että vanhoilla päivillään vanhempani ovat ikään kuin rakastuneet uudelleen, voisi tietysti kuvata vähän sitä tuo uni että, että nyt koen tulleeni hieman huijatuksi ja hylätyksikin kun isän rakkaus kohdistuukin enemmän äitiin. Ja kun tarkemmin ajattelen tuo unen nainen on oikein sellainen äitityyppi jota joskus vähän kadehdin, mutta en naisena. Jess! Näin se saattaapi muuten olla...Kiitos vaan!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri