V
vierailija
Vieras
Kuka on kieltänyt vapaasti liikkumasta?Sut voidaan sulkea. Selvä enemmistö ei todellakaan halua että suomi suljetaan vaan halutaan että ihmiset saa vapaasti liikkua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuka on kieltänyt vapaasti liikkumasta?Sut voidaan sulkea. Selvä enemmistö ei todellakaan halua että suomi suljetaan vaan halutaan että ihmiset saa vapaasti liikkua.
Osaavatko nämä turvapaikanhakijat mielestäsi elää ihmisiksi? Valittavat kaikesta, sotkevat paikat, aiheuttavat poliisille lisää työtä, raiskaavat ja pahoinpitelevät jne..
Riippuu, miten tuon "huonosti käyttäytymisen" määritteee.no osa kyllä, en usko et kaikki 30 000 siellä huonosti käyttäytyy vai uskotko sinä?
Riippuu, miten tuon "huonosti käyttäytymisen" määritteee.
En usko, että kaikki ovat rikollisia, mutta uskon, että valtaosalla on paitsi asenneongelma, myös niin erilainen maailmankatsomus, että sopeutuminen on vaikeaa ellei mahdotonta.
En tiedä, mitä huutovittuilu on, mutta mitkä sinun mielestäsi ovat ne keinot, joilla pakolaisten kotouttaminen onnistuisi?no joo, huutovittuilemalla sitä sopeutumista ei ainakaan nopeuteta, luulen mä.
Ai kauhee, kun te lesbot olette aggressiivisia.Jos olisin vähemmän kristillisempi, niin.....
Mä keräisin porukan (20 hlöä) mitä äkäisimpiä rouvia, otettaisiin jotkut gerberos-rottweilerit mukaan, maalattaisiin suupieliin punaisia roiskeita ja niittitakit päälle, sit käveltäisiin kuukauden verran kaikki Kaisaniemen puistot ja raiskaripolut läpi ja mentäisiin vokkien ympäristöön toistuvasti piknikille. Mukana isot puukepit ja jos poliisi kyselisi mitä varten ne on, niin sanottaisiin että "me koulutetaan Mustia ja Tepsua noutamaan keppiä".
Huudeltaisiin vokkien ympäristössä että tulkaas pojat lenkille ja otettaisiin kiinteä katsekontakti.
Tätä muutamana viikkona. Välillä seurattaisiin parisataa metriä mamumiehiä kun ne käy lenkillä.
Auttaisiko?
![]()
Mitkä lesbot?Ai kauhee, kun te lesbot olette aggressiivisia.
Oh, vieläkin kaapissa. Sori.Mitkä lesbot?
PMS? Etkö saanut veronpalautuksia? Loppuiko kahvi? Kännykässä liian lyhyt johto?Oh, vieläkin kaapissa. Sori.
EI MITKÄÄN LESBOT. EI TÄÄLLÄ OLE LESBOJA. JOS ONKIN, NIIN ECHO EI OLE. USKOKAA NYT.
Jos olisin vähemmän kristillisempi, niin.....
Mä keräisin porukan (20 hlöä) mitä äkäisimpiä rouvia, otettaisiin jotkut gerberos-rottweilerit mukaan, maalattaisiin suupieliin punaisia roiskeita ja niittitakit päälle, sit käveltäisiin kuukauden verran kaikki Kaisaniemen puistot ja raiskaripolut läpi ja mentäisiin vokkien ympäristöön toistuvasti piknikille. Mukana isot puukepit ja jos poliisi kyselisi mitä varten ne on, niin sanottaisiin että "me koulutetaan Mustia ja Tepsua noutamaan keppiä".
Huudeltaisiin vokkien ympäristössä että tulkaas pojat lenkille ja otettaisiin kiinteä katsekontakti.
Tätä muutamana viikkona. Välillä seurattaisiin parisataa metriä mamumiehiä kun ne käy lenkillä.
Auttaisiko?
![]()
Jep. Naispartiot. Mä voisin mennä jonkun Ahmedin luo rotikan kanssa ja kysyä, "ollaanko tuijotusleikkiä, siinä pitää olla katsekontaktissa?"Hyvä idea! Vapaapainisalilta mimmejä mukaan lenkille.
Älä nyt muru oo tollanen. Haukkaa happea siitä oven raosta tai tule rohkeasti ulos. Ei ole mitään pelättävää.PMS? Etkö saanut veronpalautuksia? Loppuiko kahvi? Kännykässä liian lyhyt johto?
Mä puhun naisporukasta ja sä vedät tähän lesbouden.Älä nyt muru oo tollanen. Haukkaa happea siitä oven raosta tai tule rohkeasti ulos. Ei ole mitään pelättävää.
En ajattele. Ainoastaan sinusta.Mä puhun naisporukasta ja sä vedät tähän lesbouden.
Ajatteletko aina että jos on vaikka tupperit niin siellä on naisten seksirinki?
Se miks ottaisin naisia mukaan, on se että me näytettäisiin että nainen saa viihtyä lenkkipolulla ja puistossa.
Mikä ihmeen gaydar?En ajattele. Ainoastaan sinusta.
nimim. Gaydar toimii
Säpinää..mmm. Mutta jätän nyt väliin. Kiitos tarjouksesta kuitenkin.Mikä ihmeen gaydar?
Tai oikeastaan, miksi edes vastaan jollekin harmaalle joka vaan haluaa säpinää?
Katso vaikka jännitysleffa. Mun seksimieltymyksistä nyt ei valitettavasti kovin kummoista kohua saa.
Mutta jos se kuulostaa nilkkarenkailta jonku korviin, on se hänelle kutsu tulla sinnepäin?Minä. Mulla on iso avainnippu!![]()
Varmaan nois sun echo-luurit?PMS? Etkö saanut veronpalautuksia? Loppuiko kahvi? Kännykässä liian lyhyt johto?
"Drake ei opeta niinkään puolustustekniikoita vaan ajattelua ja itsekunnioitusta. Naisen pitää kunnioittaa ja arvostaa itseään niin paljon, että osaa vaatia reviirin ja asettaa rajat. Erityisen vaikeaa se on silloin, kun häiriköijä on tuttu tai omaan perheeseen kuuluva mies.