Ihan itse kerjäs. Kannattais miettiä mihin aikaan kävelee ulkona.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AivanSama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos olisin vähemmän kristillisempi, niin.....

Mä keräisin porukan (20 hlöä) mitä äkäisimpiä rouvia, otettaisiin jotkut gerberos-rottweilerit mukaan, maalattaisiin suupieliin punaisia roiskeita ja niittitakit päälle, sit käveltäisiin kuukauden verran kaikki Kaisaniemen puistot ja raiskaripolut läpi ja mentäisiin vokkien ympäristöön toistuvasti piknikille. Mukana isot puukepit ja jos poliisi kyselisi mitä varten ne on, niin sanottaisiin että "me koulutetaan Mustia ja Tepsua noutamaan keppiä".

Huudeltaisiin vokkien ympäristössä että tulkaas pojat lenkille ja otettaisiin kiinteä katsekontakti.
Tätä muutamana viikkona. Välillä seurattaisiin parisataa metriä mamumiehiä kun ne käy lenkillä.
Auttaisiko?

:rolleyes:

Mä keräisin porukan (20 hlöä) mitä äkäisimpiä rouvia, otettaisiin jotkut gerberos-rottweilerit mukaan, maalattaisiin suupieliin punaisia roiskeita ja niittitakit päälle, sit käveltäisiin kuukauden verran kaikki Kaisaniemen puistot ja raiskaripolut läpi ja mentäisiin vokkien ympäristöön toistuvasti piknikille. Mukana isot puukepit ja jos poliisi kyselisi mitä varten ne on, niin sanottaisiin että "me koulutetaan Mustia ja Tepsua noutamaan keppiä".

Huudeltaisiin vokkien ympäristössä että tulkaas pojat lenkille ja otettaisiin kiinteä katsekontakti.
Tätä muutamana viikkona. Välillä seurattaisiin parisataa metriä mamumiehiä kun ne käy lenkillä.
Auttaisiko?

Ai kauhee, kun te lesbot olette aggressiivisia.

Auttaisiko?

Hyvä idea! Vapaapainisalilta mimmejä mukaan lenkille.

• Tykkää
Reactions: Echo
Älä nyt muru oo tollanen. Haukkaa happea siitä oven raosta tai tule rohkeasti ulos. Ei ole mitään pelättävää.
Mä puhun naisporukasta ja sä vedät tähän lesbouden.
Ajatteletko aina että jos on vaikka tupperit niin siellä on naisten seksirinki? :D

Se miks ottaisin naisia mukaan, on se että me näytettäisiin että nainen saa viihtyä lenkkipolulla ja puistossa.

En ajattele. Ainoastaan sinusta.
nimim. Gaydar toimii
Mikä ihmeen gaydar?
Tai oikeastaan, miksi edes vastaan jollekin harmaalle joka vaan haluaa säpinää?

Katso vaikka jännitysleffa. Mun seksimieltymyksistä nyt ei valitettavasti kovin kummoista kohua saa.

Mikä ihmeen gaydar?
Tai oikeastaan, miksi edes vastaan jollekin harmaalle joka vaan haluaa säpinää?

Katso vaikka jännitysleffa. Mun seksimieltymyksistä nyt ei valitettavasti kovin kummoista kohua saa.
Säpinää..mmm. Mutta jätän nyt väliin. Kiitos tarjouksesta kuitenkin.

Ei vielä. Mutta kunhan vapaus koittaa, niin eiköhän siellä kylillä vähän kohista ensimmäisestä julkilesbosta. Jäädään odottelemaan.

"Drake ei opeta niinkään puolustustekniikoita vaan ajattelua ja itsekunnioitusta. Naisen pitää kunnioittaa ja arvostaa itseään niin paljon, että osaa vaatia reviirin ja asettaa rajat. Erityisen vaikeaa se on silloin, kun häiriköijä on tuttu tai omaan perheeseen kuuluva mies.

”Rajojen asettaminen pitäisi opettaa kaikille tytöille jo yläasteella.”

Itsepuolustuskurssit eivät poista naisilta pelkoa, mutta ne auttavat analysoimaan ja toimimaan pelottavissa tilanteissa.

Draken tärkein neuvo on poistua paikalta. Jos se ei ole mahdollista, täytyy uskaltaa puolustautua.

Suomi elää Draken mielestä suurta kaksinaismoralismin aikaa. Julkisuudessa puhutaan yhtä, mutta toimitaan toisin."

Yhteistyössä