Hae Anna.fi-sivustolta

Ihan itsestään

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä aukeni, 13.08.2005.

1. aukeni Vierailija

Eilen kun nukahdan tv:n ääreen niin heräsin siihen kun stereot/radio meni itsestään päälle, siinä on kaukosäädin. Onko kellekään sattunut vastaavaa?

2. kukku Vierailija

Ettet vaan nukahtanut kaukosäätimen päälle ja painanut sitä vahingossa itse päälle... :)

No joo, mulla on muutaman kerran televisio vaihtanut itsestään kanavaa, kun olen ollut toisessa huoneessa. Mullakin on kaukosäädin, joka on tuolloin kuitenkin ollut sohvalla television lähellä. Ja stereoissa on sellainen valo, joka vilkkuu kun stereoiden lähelle menee (liiketunnistin). Kuitenkin joskus tuo valo vilkkuu, vaikkei ketään ole lähelläkään stereoita. Ilmavirta vaiko jotain muuta?

3. joo Vierailija

hetkellisessä virtakatkoksessa kun virrat ovat palanneet takaisin.

4. ap. Vierailija

En nukahtanut kaukosäätimen päälle vaan se oli stereoiden päällä. TV oli auki ja ihmettelin kun rupesi musiikki kuulumaan, ei se ennen ole päälle mennyt, johtoakaan ei voi ottaa pois koska muuten menee kellonajat sekaisin ja joutuu asentamaan uudestaan. Vilkaisin kelloakin, se oli muuten vähän päälle 24.00.

5. I belive in angels Vierailija

Haa, keksin miksi. Luonasi asuu joku kummitus tai kotitonttu joka halusi kuulla keskiyön uutiset tai jonkun kappaleen jonka etukäteen tiesi tulevan!!!!! Tai sitten se jompikumpi tai kumpikin halusi keppostella kanssasi ja herättää sinut joko siksi että olisit tukka pystyssä tai siksi että niitä säälitti sinun huono asentosi nukkuessasi ja halusivat ettei niskasi olisi aamulla kipeä. Valitse joku vaihtoehto, mieti positiivisesti. Mulle kun sattuu jotain karmeaa hiuksia nostattavaa, pyrin keksimään jonkun hauskan syyn kummitukselleni miksi näin tapahtui, muuten joudun häipymään kämpästä vauhdilla ja hermo pettää.Välillä kun kämpässä tapahtuu jotain kummallista ei kivaa, niin ajattelen mielessäni että jaaha tämmönen jekku. Ja sitten sanon ehkä jopa ääneen että ei naurata eikä pelota. Pieleen meni ! Niin omassa päässäni olen lyönyt jauhot suuhun kummitukselleni ja keppostelut loppuvat sillä erää.Kokeile huumoria.

6. ap. Vierailija

Eikös ole kumma asia, etten erityisesti pelännyt. Ajattelin vaan, radio nyt vaan kiinni ja sitten nukkumaan sohvalta sänkyyn. asento oli toki huono mutta vain torkahdin, en varsinaisesti nukkunut. Siis minkään sähkökatkon mahdollisuutta ei ole koska muualla oli sähköt koko ajan, eikä radio ollut koko iltana ollut auki. Ei tullut sellaista selkäpiitä karmivaa tunnetta vaikka yleensä pelkään kaikkea yliluonnollista enemmän kuin mitään.

7. ex-vaimo Vierailija

Muutamia vuosia sitten hikisen rakastelun jälkeen radiomme meni itsestään päälle ja sieltä kuului raikuvat hurraa-huudot ja aplodit. Meillä asui silloin varmaan aika velikultia kummituksia!

8. ap. Vierailija

Nyt vasta merkilliseksi menikin, sillä eilen illalla tapahtui taas sama asia. Katsoin vielä kellostakin 12.04 kun olin jo makuuhuoneessa ja radio meni ko. aikaan taas uudelleen päälle ja menin sammuttamaan radion. Uutislähetys tuli siihen aikaan juuri.

9. Nakke Vierailija

Ettei olisi joku vahingossa näpelöinyt stereoihin toistuvaa herätystä päälle?

10. Ettei.... Vierailija

...vain olisi tosiaan napeloity ajastin paalle. Joissan stereoissa on mahdollisuus ajastaa laite niin etta se aukenee aina uutislahtyksien tullessa.

11. ap. Vierailija

Ajastin on olemassa ko. streioissa, olisinko vahingossa laittanut päälle, kiitos vinkistä.:) Rupeskin tuntumaan liian mystiseltä, kun odottelee jo päälle 24.04 ja taas alkaa pälätys kuulua.

12. hmm Vierailija

Siskolla on sellaset stereot, jos sähköt menee ja tulee takas ni sillon stereot menee itestään päälle....

13. lumia Vierailija

Katselin kerran telkkaria, kun yhtäkkiä se meni kiinni. Ja sitten takaisin auki, ja kiinni ja auki jne. Monta kertaa. Olin silloin pieni, ja olin yksin kotona, ja alkoi pelottaa tosi paljon. Juoksin niin kovaa ulos kuin kintuista pääsin, ja pysyin siellä niin kauan kuin joku muu perheen jäsenistä tuli kotiin. Telkkarimme oli vanhan aikanen telkkari, jossa ei ole kaukosäädintä.

Voihan tuo olla sähkövikakin tms, mutta muistan, kun ennen telkkarin oikuttelua tunsin jonkun pelottavan otuksen olevan takanani, eikä siellä mitään näkynyt. Samaisessa talossa kuului välillä outoja ääniä ja useasti tunsin jonkun läsnäolon, vaan en nähnyt ketään.

14. murrrmeli Vierailija

joo, meidän vanha telkkari menee joskus itsestään päälle jos sen sammuttaa kakella eikä virtanapista. Ja kerran stereoissa meni ääni ittestään kovemmalla ja sit hiljemmalle...kotitontun kepposia ????

15. ina Vierailija

Meillä stereot menevät joskus itsestään päälle aamuisin ja alkavat soittaa jotakin biisiä, ei ensimmäisestä aloittaen. Yleensä ne ovat vielä lempikappaleita joihin haluaakin herätä. Iloinen ylläri!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri