Ihan KAMALA kipu yhdynnän jälkeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nea"

Vieras
Mitä ihmettä tämä voi olla. Mulle tuli ihan kamalat kivut yhdynnän jälkeen, itkin ja pyörin sängyssä. Sattu enemmän kuin synnyttäminen.. Ja maha oli ihan kivikova. Vieläkin sattuu vähän, vaikka seksistä on aikaa jo kohta pari tuntia. Mieheni meni ihan paniikkiin, meinasi tilata ambulanssin. En luvannut kuitenkaan.

Siis on mulla ennenkin yhdyntäkipuja ollut, muttei koskaan mitään tähän verrattavaakaan. Maanantaina lääkäriaikaa tilailemaan.

ei tuo mun mielestä kuulosta miltaan muulta ku repeämiseltä..oon kokenut samat pari kertaa..sattu aivan mielettömästi ja verta rupes tulemaan..rupes oksettaan ja itkettään ja ties mitä kaikkia samaan aikaan..makasin vain sikiö asennossa tunnin verran..särkylääke autto sitten jotenkin..

siis missä se kipu tuntui? mulle tulee joskus oviskipuja, jotka on niin pahoja että olen kanssa tosissani miettinyt lanssin soittamista. Olen vaan maannut sängyssä ja kitunut. Joskus ne kestää tunninkin, kunnes vähitellen helpottaa.
Aivan hirvittävää tuskaa..

Ja ne siis tuntuu siellä syvällä alavatsassa/selässä, ja kipu on niin kovaa ja säteilee vaginaan, persukseen.. ja vähän lievemmin säteily tuntuu reisissä asti. vähän niinkun synnytyskivut, muttei kuitenkaan.

• Tykkää
Reactions: marzuban
munasarja voi kiertyä. ei varmaan kovin terveellistä, joten soittelisin johonkin tuosta ja kysyisin mitä tehdään. miten se voi repeämiskipua olla, jos se alkoi yhdynnän jälkeen vasta

Kuulostaa ihan munarakkulan puhkeamiselta. Voipi olla ihan järkyt kivut. Itse pyörryin vessaan kerran kun hoipertelin sinne yhdynnän jälkeen. Sitten päivystykseen ja joku tällainen munarakkulanolpuhkeaminen oli...

näköjään tuossa munasarjan kiertymässä kipu voi välillä lievetä, kun kierre hiukan helpottaa. siitä myös sanottiin, että usein johtaa munasarjan menettämiseen. soita.

näköjään tuossa munasarjan kiertymässä kipu voi välillä lievetä, kun kierre hiukan helpottaa. siitä myös sanottiin, että usein johtaa munasarjan menettämiseen. soita.

Munasarjan kietymässä ei ehkä pitäisi olla kova maha vaan erittäin voimakkaita toispuoleisia kipuja (epätodennäköistä että molemmat menisi kerralla). Mutta juu, ne on vakavia koska verenkierto tyrehtyy munasarjaan... Ja pahimmillaan sen voi menettää.

Siis se kipu oli ihan järkkyä. Tuntu tuolla syvällä alavatsassa ja säteili siitä muuallekin. En voinu käydä ollenkaan pissalla yhdynnän jälkeen, kuten yleensä tapanani on, koska sattu nii paljon.
Ja tosiaan se maha oli aivan kova, niinkuin supistuksessa on. Mutta en ole raskaana.
Nyt vielä alamaha vähän hellä mut muuten ok onneksi. Huomenna soitan itelleni lääkäriajan.

Minulla on ollut samanlaisia kipuja sekä yhdynnän aikana että jälkeen. Kerran jouduin ottaa sairaslomaa, sain kolme päivää, enkä viikkoon pystyny kunnolla kävelee. Sillon lääkäri sanoi että paikat oli revähtäny. Muilla kerroilla en oo lekuriin menny.
Alkuperäinen kirjottaja kävitkö lääkärissä ja selviskö mitään?

Yhteistyössä