Ihan karsee video tukiaisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
http://www.seiska.fi/seiskatv/?preview=true&a=105612

siis mitä seksikästä tuossa on? :oo
nuo tanssiliikkeet on ihan naurettavat..
voi jestas, ku tuo nainen vaan ite tajuais minkälaisen pellen se itestää tekee.

jaa-a, itse en kyllä tuollasia vaatteita laittais päälleni, näyttäisin tod.näk ihan samanlaiselta mutta tummatukkaiselta versiolta...
toisaalta jos liika kilot, joita kyllä näyttäisi olevan enemmän kuin 10, ei häntä itseään haittaa, niin mikäpäs siinä sitten itseään on näytellessä

Joo, nauroin miehelle, että voisin antaa hänelle samanlaisen "seksikkään" tanssiesityksen kuin Tuksu... Mun tanssitaidot ovat samaa luokkaa ja muutenkin massaa kertynyt tuksumaiseen tapaan. No, enpä kuitenkaan esiinny ainakaan julkisesti...kotona vaan....

Musta tuo ei ole niin kauhea, kuin joskus on ollut. Johanna on tuossa selvästi hereillä.

Tai siis en ymmärrä taivastelua, koska tuo ei ole niin paha, kuin mitä olen aiemmin nähnyt.

Tuntuu jotenki ihan hyväksikäytöltä, vaikka tuksu itse haluaakin esille. Mutta silti, ku tasan toi seiska ottaa sen esiintymään just jostain muusta syystä ku et olis hyvä tanssimaan.

Sääliks käy.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Musta tuo ei ole niin kauhea, kuin joskus on ollut. Johanna on tuossa selvästi hereillä.

Tai siis en ymmärrä taivastelua, koska tuo ei ole niin paha, kuin mitä olen aiemmin nähnyt.

Niin, mun mielestä tuo oli kanssa sellaista normi-tuksua. Ei mitään erityisen järkyttävää.

hyi noita mahamakkaroita, joita yrittää peittää liian pienellä topilla. Koko ajan makkara pullahtaa uudellee näkyviin. Ostais itsensä kokoisia telttoja päälleen!
Ja entäs tuo tekohius-takkukasa! Voi ku sais sakset niin...

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
http://www.seiska.fi/seiskatv/?preview=true&a=105612

siis mitä seksikästä tuossa on? :oo
nuo tanssiliikkeet on ihan naurettavat..
voi jestas, ku tuo nainen vaan ite tajuais minkälaisen pellen se itestää tekee.

Musta paljon hirveämpiä kuin Tukiainen, on noi jotka sitä palkkaa jne. eli hyväksikäyttää. Yleisökään ei kuulostanut kovin innostuneelta.

:( Jotenkin tulee taas Matti Nykänen mieleen, samaa touhua.

mua vähän säälittää se, että johannan on pkko jatkaa vaikkei osaa yhtään. Täytyy olla nöyrä ihminen että kaikesta pilkasta huolimatta tekee hommmat että saa edes vähän rahaa.

Yhteistyössä