ihan mielenkiinnosta kokeilen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
näpytellä tässä samaan tahtiin kuin mitä mä teen töissä. en oo koskaan saanu mahdollisuutta nähä kuinka paljon kirjoitus virheitä tulee niin nyt mä pääsen sen näyttämään kaikelle kansalle. mä en ymmärrä kun nätisti pyydetään sanelemaan niin siellä annetaan tulla kuin suomen tykistöstä tekstiä että ei varmasti normaali ihminen pysy mukana niin että vois edes vähän kattoo mitä sitä kirjoittaa.

no mutta mistäs mä nyt höpöttelisin teille?
ihan buenot airekset on tuolla ulkona ja tottakai minä oon täällä nauttimassa ilmasta. töissä. jee jee.
no sunnuntaina ja maanantaina on onneks vapaata.

mä oon muuten hhuomanu että moni sana on vaikee kirjoittaa tosi nopeesti. kuten kuopio ystävänpäivä ja hyvää pääsiäistä.

meidän työpaikalle tuli tänään talvi. nimittäin lämmöt laitettiin päälle. aika luksusta. väkisinkin tuli rakastettu olo.

jaa mitähän muuta. tää teksti muuten tulee just silleen train of toughtina eli mä en oo pysähtyny kertaakaan miettimään edes vaan tää nyt tulee semmosena kun se mun päässä on. mulla on limsaa tässä pöydällä. laitti jaffaa itseasiassa. sen vieressä on puhelin joka on varmaan tosi vanha. kynä putos lattialle. kädet jäätyy uudesta lämmityksestä huolimatta.
nyt mä aijon kattoa paljonko niitä virheitä tuli lopulta ja sit mä meen röökille.

toodols ja hyvää päivänjatkoa kaikille! myös niille jotka kohta kysyy että eikö mulla oo töitä joita pitää tehä. no vastaus on että niin kauan kun te ette tee mitään asian eteen niin ei. mulla ei oo töitä teidän laiskuuden takia. niih!
pitäkää yhteyttä vanhoihin sukulaisiinne perkl. :D

okei hymiöitä me ei laiteta meidän teksteihin. ellei asiakas sitä eriteysesti pyydä. ois kullä josku ihan pakko tehä.
okei nyt mä katyon...

tossahan on vähemmän kirjoitusvirheitä kuin mitä on kun mä kirjotan normaaliin tahtiin :o jaaha mielenkiintoista.

kokeilkaa muuten kirjoittaa tosi nopeesti noi mainitut vaikeet sanat. vaikka ne varmasti menee oikein niin tuntuu kyllä siltä että ne menis väärin.

Yhteistyössä