IHAN OIKEASTI HYVÄ (!!!!!!!!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hampputukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hampputukka

Vieras
haeskelen oikeasti hyvää hiuksia kosteuttavaa hoitovoidetta/suihketta. Olen ostellut partureista vaikka mitä ja hairstrorelta tilasin vaikka mitä merkkejä latvankostuttajista lähtien, en huomannu mitään vaikutusta. Pliis kertokaa joku hyvä merkki jotka on saanu ihan oikeesti apua kuiviin hiuksiin! Vaalennan hiuksia hitusen aina välillä (on sellaiset vaalean kullanruskean väriset hiukset) ja se ei ainakaan auta kuivuuteen, mutta en kyllä luovu siitä värjäyksestäkään...

Lainasin viime vkonloppuna kaveriltani jotain sellasta hiuksiin jätettävää ainetta. En tietenkään muista nimeä, mutta purkki oli pieni ja läpinäkyvä. N.10-15cm korkea ja aika kapea. Eli pieni pullo siis kyseessä, mutta aivan ihanaa oli. Pakko käydä itsekin ostamassa kunhan köyhtymästä lakkaa.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Lainasin viime vkonloppuna kaveriltani jotain sellasta hiuksiin jätettävää ainetta. En tietenkään muista nimeä, mutta purkki oli pieni ja läpinäkyvä. N.10-15cm korkea ja aika kapea. Eli pieni pullo siis kyseessä, mutta aivan ihanaa oli. Pakko käydä itsekin ostamassa kunhan köyhtymästä lakkaa.. :whistle:

no tuota tuota, eipä tästä nyt hirveesti ollut apua :)

itse tykästynyt Graham Webb-sarjan hiuksiin jätettävään: color locking leave-in conditioneriin. Kallis, mutta iso pullo, voidemainen aine. Kampaamosta. Muista myös, että shampoolla on merkitystä, eli se kannatta valita myös hiusten kunnon mukaan..(mulla on saman sarjan shampoo myös)

Tigin Moisture Maniac- shampoo ja hoitoaine tepsivät minulla hurjaan kuivuuteen ilman lisäsuojaa (olen käyttänyt vuoden). Viime viikolla ostin Bonacuren latvasuojan, joka tuntuu tosi tehokkaalta.

Tulossa: Tänään ostin Tigin Oatmeal&Honey shampoon ja hoitoaineen, joita kehutaan tosi hoitaviksi, korjaaviksi ja kosteuttaviksi. Saa nähdä ovatko hintansa väärtit...

Yhteistyössä