A
Apeissaan
Vieras
Lapsi kepotteli ruoan kanssa eli nousi jatkuvasti pöydästä leikkimään, "vessaan",imurin päälle, kissan kimppuun ja yms. No joka kerta komennettuani lapsen takas syömään lopulta kyllästyin ja totesin lapselle että jos et nyt mene syömään niin saat mennä päivä unille.... 2.5 vuotias piti mua ihan pilkkanaan ja ei korvaansa lotkauttanut vaan jatkoi leikkiään, joten minä tylysti laitoin ruoan jääkaappiin ja ilmoitin lapselle että jos ei nyt mene nukkumaan minä kannan ja siitä se alko!: Järjetön kiljuminen ja huutaminen kuinka se ruoka PITÄÄ saada takas ihan heti, enkä mene nukkumaan!!! kun sain sen sänkyyn niin huuto jatkuu: Mulla on pip,i mulla on vessa hätä, mulla on pipi pipi pipi pipi!!!!!
Ja mä vaan tässä mietin että millä neiti saa näitä "pipejä" maatessaan sängyssä???
Onks tää nyt sitten väärin? En keskustele enää lapsen kanssa asiasta se on niin monesti jo keskusteltu tänään ja aikaisemminkin... Mun auktoriteetti on vissiin menny long a go!!!
Ja mä vaan tässä mietin että millä neiti saa näitä "pipejä" maatessaan sängyssä???
Onks tää nyt sitten väärin? En keskustele enää lapsen kanssa asiasta se on niin monesti jo keskusteltu tänään ja aikaisemminkin... Mun auktoriteetti on vissiin menny long a go!!!