O
onnekas vaimo
Vieras
Ai että, hän on niin komea ja ihana ja täydellinen. Muistelen välillä hekumallisia hetkiämme, ja en malta odottaa miestä kotiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja onnekas vaimo:yhdessä ollaan oltu 11 vuotta. Hän on oikeasti naiset aivan ihana. En käsitä, että minulle on suotu tämä kultakimpale. Älykäs, hyväntahtoinen, rakastava ja seksikäs. Ja juuri sellainen minua suorastaan kiihottava ulkonäkö, ei perinteinen siloposkinättipoika, vaan Mies, sellainen Veeti Kallion tyylinen. Aijaijai. Tulis jo. Laitoin jo itseänikin nätiksi ja poika unilla...
ei se kotia vielä kerkee, lupas tulla tämän kauttaAlkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja onnekas vaimo:yhdessä ollaan oltu 11 vuotta. Hän on oikeasti naiset aivan ihana. En käsitä, että minulle on suotu tämä kultakimpale. Älykäs, hyväntahtoinen, rakastava ja seksikäs. Ja juuri sellainen minua suorastaan kiihottava ulkonäkö, ei perinteinen siloposkinättipoika, vaan Mies, sellainen Veeti Kallion tyylinen. Aijaijai. Tulis jo. Laitoin jo itseänikin nätiksi ja poika unilla...
hän tulee kohta,meni jo ovesta ulos...=)
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja onnekas vaimo:yhdessä ollaan oltu 11 vuotta. Hän on oikeasti naiset aivan ihana. En käsitä, että minulle on suotu tämä kultakimpale. Älykäs, hyväntahtoinen, rakastava ja seksikäs. Ja juuri sellainen minua suorastaan kiihottava ulkonäkö, ei perinteinen siloposkinättipoika, vaan Mies, sellainen Veeti Kallion tyylinen. Aijaijai. Tulis jo. Laitoin jo itseänikin nätiksi ja poika unilla...
hän tulee kohta,meni jo ovesta ulos...=)
Tulee siellä ulkona?Ei kuulosta hyvältä ollenkaan! :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja v:ei se kotia vielä kerkee, lupas tulla tämän kauttaAlkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja onnekas vaimo:yhdessä ollaan oltu 11 vuotta. Hän on oikeasti naiset aivan ihana. En käsitä, että minulle on suotu tämä kultakimpale. Älykäs, hyväntahtoinen, rakastava ja seksikäs. Ja juuri sellainen minua suorastaan kiihottava ulkonäkö, ei perinteinen siloposkinättipoika, vaan Mies, sellainen Veeti Kallion tyylinen. Aijaijai. Tulis jo. Laitoin jo itseänikin nätiksi ja poika unilla...
hän tulee kohta,meni jo ovesta ulos...=)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ----:Onpas täällä taas kateellisia akkoja. Onnea ap:lle, nauti!