(ihan turhis) Meillä on jo joulukuusi koristeltuna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iipa

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
3 987
0
36
Eilen tein joulusiivousta ja kaivoin varastosta joulukoristeet, joten lapset kinusivat joulukuusta. On sellainen pieni pöytä kuusi joka on ollut 3v meidän ainoa joulukuusi ja koristeltu se aina tytön synttäreille 19.12.
Nyt sitten halusivat sen koristella jo nyt. Annoinluvan koska tänä vuonna meile tuleekin sitten aattona sellainen iso joulukuusi tosin alllergian takia muovinen, mutta kummikin.
Tuli tosi hieno oikein jenkkityylinen täynnä koristeita joka oksalla roikkuu pallo ja niitä koriste nauhojakin on paljon ei ihan mun makuun, mut lasten mielestä on hieno ja eikös se joulu ole lasten juhla?

Mä laitoin kans sunnuntaina kuusen ja valot, nostin sen vielä tason päälle ettei tuo 1v4kk koskis siihen koko ajan mutta vielä mitä ..ei pikku ukkoa kiinnosta koko kuusi :whistle:

Mulla oli myös eilen vapaapäivä ja aika harva semmonen ennen joulua. Sain siivous kipinän ja nyt on olohuone jouluasussa. Ja kuusi lasten koristelemana. Muuten koti onkin enempi kesänen, hyvä että yksi huone joulunen. Lapset oli innoissaan ja nyt jo katellaan seuraavaa vapaapäivää,josko saatas piparit tehtyä. Tai ainakin taikina. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Mä laitoin kans sunnuntaina kuusen ja valot, nostin sen vielä tason päälle ettei tuo 1v4kk koskis siihen koko ajan mutta vielä mitä ..ei pikku ukkoa kiinnosta koko kuusi :whistle:

No tohon meidän kuuseen ei valoja voi laittaa kun koko kuusi romahtaisi ei ole niin pieniä kynttilöitä löytynyt.

Meille ei tule kuusta. Nurkassa 'puu' ja valaistu. Hyllyn päällä mustaksi maalatuja oksia ja siellä valot kanssa. Siinä meidän joulukuusi Minimalissti aseteltu aseelmia eteiseen, olohuoneeseen ja keittiön ikkunalle, Enempää ei tule ja lähtevät uueksivuodeksi.

Meillä koristeltiin koko talo tänään. Mieheni on ulkomaalainen ja heillä tapana jo joulukuun alussa. No siivot sain vasta nyt tehtyä. Ihanan jouluinen olo ja kun luntakin tuli:)

Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
Oletpa sä ap jo ajoissa, ne varisee jo ennen aattoa :D

Ei varise. :D
Tuo meidän muovinen pöytä kuusi on ihan yhtä tuuhea kuin kolme vuotta sitten, kun saatiin se kylkiäisenä ulkovaloja ostettaessa. Tai on siitä muutama "neulanen aina koristeltaessa ja riisuttaessa varissut, mut ei sitä paljaalla silmällä huomaa. =)

Yhteistyössä