Ihan ulalla!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanhavieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vanhavieras

Vieras
Siis mulle äsken ponnahti pieni ruutu tuohon reunaan, että "sejase" kirjautui sisään. Ja nimimerkistä päätellen tyttäreni entinen poikaystävä. Kyseli kuulumisia.

Siis, mistä ihmeestä se siihen ponnahti. Tytär ei ole ollut kotona aikoihin, eihän se enää voi tällä koneella olla jossain online-tilassa??

Olen kyllä itse facebookissa, tuliko se viesti sit mulle???

Siis voiko facebookin kautta lähettää viestejä noin vaan? Vaikka ei olla edes "facebook-kavereita"?

Mä olen osannut ennen facebookkia neuvoa lapsiani, mutta nyt menee yli.

Siis kysyn apua teiltä nuoremmilta =) Miten mun koneeseen voi yhtäkkiä tulla tyttären exän viesti!!!???

Kiitos.

Kirjaudu ulos menneestä. Vaikka tytär ei ole fyysisesti paikalla, hän on läsnä koneellasi online-tilassa. Myös kuvasi on välittynyt web-kameran välityksellä nettiin.

Toivottavasti kuvani ei kuitenkaan näy =D =D Ku siellä kuulemma on vain se tylsä, se mihin kuvaa ei ole liitetty.

Nää kirjautumis-ponnahdukset on tullu sen jälkeen, kun minä vihdoin suostuin liittymään facebookkiin.

Sillon ku tyttö asu vielä kotona, olin toki tottunut jos minkälaisten tyyppien sisäänkirjautumisiin ja melkein teki mieli vastailla niihin =D

Mutta nyt ne tuntuu oudolta, tyttö on kuitenki ollut jo pari vuotta pois tältä koneelta.

Elikkä mun facebookkiin liittyminen on se syy. Mutta ku en tiedä, miten se ex-poikaystävä mulle muka osas laittaa viestin...

Toivottavasti kuvani ei kuitenkaan näy =D =D Ku siellä kuulemma on vain se tylsä, se mihin kuvaa ei ole liitetty.

Nää kirjautumis-ponnahdukset on tullu sen jälkeen, kun minä vihdoin suostuin liittymään facebookkiin.

Sillon ku tyttö asu vielä kotona, olin toki tottunut jos minkälaisten tyyppien sisäänkirjautumisiin ja melkein teki mieli vastailla niihin =D

Mutta nyt ne tuntuu oudolta, tyttö on kuitenki ollut jo pari vuotta pois tältä koneelta.

Elikkä mun facebookkiin liittyminen on se syy. Mutta ku en tiedä, miten se ex-poikaystävä mulle muka osas laittaa viestin...

Se ex boyfrendi onkin kiinnostunut susta. Tykkää vähän vanhemmista. Nappaa saalis kuin kunnon puuma ainakin.

Mitenkään ottamatta kantaa teknisiin mahdollisuuksiin - en ole mesessä sen enempää kuin facebookissakaan-

Jos tyttären ex tosiaan tajuaa kirjoittelevansa sinun kanssasi, haluaa varmaan kalastella kauttasi mitä tyttörelle kuuluu. Erosivatko hyvissä vai huonoissa väleissä ja miten hyvin te kaksi ehditte tutustua? Käsittääkseni osa naamakirjassa haluaa koota ympärilleen mahdollisimman suuren verkoston. Esim. oppilaat pyytelevät kilvan opettajiaan kavereikseen. Ja jos teillä oli hyvät välit, haluaa ehkä jutustella vain niitä näitä.

Yhteistyössä