V
virvatuli
Vieras
Olen kärsinyt hirveistä päänsäryistä ja kasvosäryistä jo melkein kolme kuukautta. Kolme kertaa olen käynyt lääkärillä vaivojen takia ja jokaiselta lääkäriltä saanut jännityspäänsärkydiagnoosin, joka johtuisi niskasta. Lihasrelaksantteja kokeiltu, hierojalla ja fysioterapeutilla käyty, eikä mistään ole ollut apua. Särky ei ole ollut normaalia särkyä, vaan todella inhottavaa paineen tunnetta koko päässä ja puristavaa kipua molemmin puolin päätä sekä kasvoissa. Purentalihaksissa tuntunut ns. jäytävää kipua. Kipu on pahentunut aina iltaa kohden ja makuuasento on ollut kaikkein pahin, minkä vuoksi olen joutunut jo pitkään turvautumaan nukahtamislääkkeisiin.
Nyt sitten lopetin tupakoinnin kolme päivää sitten, ja oireet loppuivat melkein tyystin! Tuntuu ihan uskomattomalta! Pitkästä aikaa sellainen toiveikas olo, että kyllä tässä näköjään vielä pääsee palailemaan normaaliin elämään. En vaan millään voi käsittää, että tuollaiset vaivat olisivat voineet johtua tupakasta.
Oli miten oli, niin jos tupakoinnin lopettamisesta näin uskomattoman upea hyöty oli, niin todellakin toimii hienona motivaattorina sille, että eipä tee mieli ratketa savuttelemaan!
Nyt sitten lopetin tupakoinnin kolme päivää sitten, ja oireet loppuivat melkein tyystin! Tuntuu ihan uskomattomalta! Pitkästä aikaa sellainen toiveikas olo, että kyllä tässä näköjään vielä pääsee palailemaan normaaliin elämään. En vaan millään voi käsittää, että tuollaiset vaivat olisivat voineet johtua tupakasta.
Oli miten oli, niin jos tupakoinnin lopettamisesta näin uskomattoman upea hyöty oli, niin todellakin toimii hienona motivaattorina sille, että eipä tee mieli ratketa savuttelemaan!